Katsuki
Egyáltalán nem értettem Luna viselkedését. Egyszerűen nem tudtam felfogi, hogy mi történik körülöttem.. Tanév elején még viszonylag minden rendben volt. Persze apám már akkor is iszákos volt de anyám nem volt ilyen törékeny.. Minden akkor kezdődött.. Anyámmal szokás szerint martuk egymást.. De valami más volt mégis. Rengetegszer rohant a mosdóba.. Hangulat ingadozásai voltak.. Ez ment egészen egy hónapon keresztül amikor is elment orvoshoz. Miután haza ért teljesen ki volt virulva. Bejelentette a nagy hírt. Kis tesóm lesz. Hirtelen nem tudtam, hogy örüljek vagy inkább érezzem az egész szitut gáznak. Végül az első mellett döntöttem és innentől kezdve teljesen más lett anyámmal a kapcsolatunk. Nem estünk egymásnak. Nem volt ajtó csapkodás és még egy hangosabb szóváltás sem esett közöttünk. Kezdtem szépen átvenni a szerepét. Segítettem a főzésben a ház körüli teendőkben. Úgy éreztem ez kellett a kapcsolatunknak hogy jó irányba menjen. Aztán jött a fekete leves mikor apámnak is elmondta, hogy áldott állapotban van. Ha józan lett volna legalább akkor. De nem neki akkor is részegnek kellett lennie.. Anyám elmondta neki hogy terhes ám ahelyett, hogy velünk örült volna elkezdte ócsárolni és mindenfélének elhordta.. De ekkor még nem történt semmi... ám másnap.. Olyan segg részegen ért haza hogy mikor anya segíteni akart neki nem hogy nem fogadta el de még meg is verte.. Olyan szinten, hogy elvetélt. Akkor anyám összeroppant.. Azóta fogyott le.. Nem szól vissza.. Magát okolja az egész miatt. Hetek leforgása alatt lett a tökéletes családból rémálom béli család.. Azóta meri apám a kezét emelni anyámra. Hiába mondtam neki, hogy hívjuk ki rá a rendőröket nem tette meg.. Túlságosan is szereti ahhoz.. Az elmúlt három hónap alatt nem telt el olyan nap hogy ne aggódtam volna amiatt, hogy mikor megyek arra haza hogy nincs ott csak az az iszákos seggfej.. És most itt vagyok. Anyám kórházban mert apám megverte.. Apám is kórházban mert a franc se tudja mi történt vele.. A lakásunk romokban. És Luna is.. Tegnap még a felhők felett voltunk ma meg a pokol bugyraiban.
Elballagtam anyám kórtermébe ahonnan kijött az orvos. Váltottam vele pár szót mire mondta, hogy nagy valószínűséggel a héten bent tartják.
-Szia anya. - léptem be hozzá a kórterembe. - Hogy érzed magad?
-Szia Katsuki. Hát voltam már jobban is az biztos. Luna merre lett? Olyan sebesen kiviharzott. És mi van apáddal ő jól van? - nézett aggódóan a szemeimbe. Nem bírtam ránézni így félre nézve válaszoltam.
-Anya.. a ház romokban. Apa valami durvába keveredett bele.. És lehet hogy még éppen időben értünk haza Lunával... Valami olyasmit mondott az orvos neki hogy droggal kapcsolatos ami miatt így végezte.. - fújtam ki élesen a levegőt..Mikor ráemeltem a tekintetem ledermedtem. Anyám fehérebb lett a falnál is. Könny csillogott a szemében végül nem tudta magát tartani. Arcát kezeibe temetve zokogott.
-Tudja.. - sírta keservesen. Leblokkoltam. Mivan?
-Anya miről beszélsz? - kezdtem ideges lenni. - Ki tud és micsodát?
-Luna.. Mindent tud.. - és itt kerekedett ki a szemem.
-Mi az hogy mindent?? - keltem ki magamból - Mi az amit ő tud de én nem?- anyám nem mondott semmit, így idegesen hagytam őt ott.Elmentem egy nyugis helyre hogy ki tomboljam magam. Egyszerűen nem hiszem el, hogy mi történik.. Minden egyik napról a másikra fossa el magát. Elővettem a telefonomat és amikor megpillantottam a hátterem egyrészt melegség árasztotta el a szívemet másrészt pedig harag gyúlt bennem. Lunaval voltunk együtt a parkban és mind a kettőnknek fülig ért a szánk.
-Mégis mit titkolsz előlem bassza meg.. - majd mérgemben földhöz vágtam a telefonom. - Faszom az egészbe.. - majd mikor realizáltam, hogy mit is tettem elsápadtam. Mérgesen megborzoltam az amúgy is égnek álló hajamat majd elindultam Lunaekhoz megejtettem Kirishimat hogy adja kölcsön egy régebbi telefonját.Lunaek haza elé érve hangos vitatkozás ütötte meg a fülemet. Luna vitatkozott valakivel eléggé hevesen. Meg kerültem a házat és próbáltam leskelődni, vajon kivel vitázik ennyire. A szülei autója meg nem állt a garázs előtt így gondoltam nem velük. Bárhogyan próbáltam volna észrevétlen maradni a kerítés mellett nem ment volna így a szemközti ház egyik fa ágára másztam fel. Pont olyan távolságra volt, hogy halkan de lehetett még hallani amit beszélnek.
-Fogd fel bassza meg. Tűnj el végre a családom és az én életemből.
-Ugyan már kicsi Lumina ne legyél ennyire kis agresszív. Tudod nem is olyan rég megkeresett egy igen érdekes figura. Azt állította, hogy az egyik beosztottjával igen közelről megismertétek egymást ám nem volt valami szép az elválás.
-Mi közöd van neked hozzá?
-Ugyan ugyan. Tudod jól, hogy amit drága Reia lát azt nehezen lehet meg másítani.
-Rohadj meg Durok. Csak aztán nehogy valami baja legyen a kis ribancnak. - ekkor láttam meg Lunat. Teljesen más volt a kisugárzása. Szinte eszelős volt a nézése és valami gonosz vigyor ült az arcán. Amennyire tudtam oldalra hajoltam, hogy azért mégse vegyen észre de rá lássak a másik félre is. Ekkor kihagyott egy ütemet a szívem. Magas karizmatikus kiállás, sötétkék szinte már feketének tűnő öltöny és a jellegzetes akta táska.
-Mi a faszt keres a nagybátyám Lunanal? -kérdeztem magamtól. Ebben a pillanatban Luna egyenesen a szemeimbe nézett amitől ledermedtem. Szinte csak egy töredéke a pillanatnak de értettem. Szemében olyan tűz égett amit még nem láttam de éreztem ez a tűz nem veszélyes rám. Sőt. Inkább engem akar védelmezni. Nem tudtam mi tevő legyek.. Éreztem, hogy ennek még fájó része lesz.. De akkor még nem tudtam hogy mennyire is..Sziasztok embik 😁 meghoztam az újabb részt. Sajnos mostmár rövidebbek lesznek a részek de torekszem az 1000 szóra. 😁 remélem tetszik. Lassanként jön a folytatás. Nemsokára a másik könyvben is új rész lesz🙈🙈 Addig is puszika.c:
ESTÁS LEYENDO
Sárkányszív (Baku x Reader)
FanficElkezdek egy kis ff-et de előre kijelentem, hogy több anime megnyilvánul benne! Nem fogja követni a BNHA történet vonalát de lesznek belőle részek. Ez a történet egy lányról szól akinek elveszett sárkányölő mágiája van. Egy srácról aki nem tudja hog...