6. rész

365 28 8
                                    

Katsuki 

-KATSUKI AZ ISTEN ÁLDJON MEG TOLD MÁR KI A SEGGEDET A SZOBÁDBÓL- ordított anyám.
-FEJEZD MÁR BE VÉN BANYA ÉS HAGYJÁL BÉKÉN- kiabáltam neki vissza. - A faszom abba a csajba de tényleg.. Hogy a francba volt képes így kijátszani a támadásom.. Ráadásul ugyan úgy hárított mint az a nyomorult Deku tavaly.. - morogtam magamban és csak a reggeli harca gondoltam. - Ahh faszom inkább eszek valamit. - ezzel a mondatommal kikászálódtam az ágyból és elindultam a konyhába.
-NA VÉGRE HOGY KITOLTAD A SEGGED TE ISTEN CSAPÁSA- rivallt rám anyám.
-OI KUSSOLJ BANYA NINCS KEDVEM HOZZÁD..-  harsantam én is fel.
-Nocsak nocsak valaki nagyon morcos lett. Csak nem lány van a dologban?- kérdezte normál hangon ami tőle igen furcsa. Lumina... Azzal a hosszú hajával és kurva jó alakkal... "Hé hé mi a francot gondolok én? Egy idegesítő liba és kész.." - Háh tudtam én. - vigyorgott anyám.
-FOGD BE BANYA NINCS SEMMILYEN LÁNY..- válaszoltam neki majd kivettem a kezéből a szendvicset és vissza mentem a szobámba. 

Miután megettem a szendvicsemet keresem a TV-ben valami jó filmet de mivel semmit nem találtam így a Netflixre kapcsoltam és ott kerestem egy jó kis horrort. Már a film közepénél jártam amikor a telefonom elkezdett csörögni. Kirishima hívott.
-Jó okod legyen hogy pont a film közben hívtál fel. - szóltam bele a telefonba.
-Hoy hát mit szólsz egy dupla randihoz? - hallottam a hangján hogy vigyorog.
-Milyen dupla randi? Nekem nincs csajom nyomi. - morogtam 
-Most még. De ahogy reggel elnéztem Lumina eléggé betette nálad a sárga villanyt. 
-MI VAN? MILYEN SÁRGA VILLANYT TE BAROMARCÚ. 
-Nyugi már csak azt mondom hogy ismerlek és látom rajtad, hogy bejön neked a csaj. - nevettett.
-ÉS AKKOR MI VAN? - "ügyes vagy idióta most jól elszóltad magad"

-Tudtam én. Na figyi beszéltem Luminával és mondtam neki hogy 4re megyünk érte szóval fél4kor nálad leszünk Pinkyvel. Úgy is 2 utcával arrébb lakik tőletek. Na de megyek Minaért. Ne feledd fél4kor nálatok. - és már le is tette a telefont.
-Hogy az ég áldana meg téged is vagy 3 tonna cementtel.. - morgolódtam és az órára néztem. De jó van 45 percem elkészülni. Na de akkor keressünk valamit. Egy egyszerű fehér 3/4-es fehér farmer lett a választás meg a fekete Marvel feliratú pólóm.

 Gyorsan letusoltam majd mikor készen voltam felvettem a cipőm telefont zsebre vágtam és már mentem is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Gyorsan letusoltam majd mikor készen voltam felvettem a cipőm telefont zsebre vágtam és már mentem is.
-OI BANYA ELMENTEM MAJD JÖVÖK- kiabáltam neki oda és már csuktam is be az ajtót. Kirishima és a Pandaszemű kb 3-4 lépésre lehettek  kaputól. 
-Te aztán pontos vagy Bakubro. - vigyorgott a vöröske mire a levegőben össze öklöztünk. 
-Na tiplizzünk mielőtt a banya képes lesz vissza rángatni valami szarsággal. - mondtam és el is indultunk Lumina háza felé. Én csak csendben ballagtam a gerlepár mögött amíg ők folyamatosan csacsogtak. Elég lassan haladtunk de majdnem fél óra elteltével oda is értünk a házuk elé. 
-Na megjöttünk. - jelentette ki Kirishima. 
-Ki lakik itt mackó? - kérdezte nagy szemellek Mina tőle. 
-Egy új barát. És szerintem elég jóba leszel vele. - és megnyomta a csengőt. 
-De Eiji mond már meg hogy ki lakik itt. - kérdezősködött. "Hogy mennyire egy idegesítő liba ez"

Sárkányszív (Baku x Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora