3. rész

480 35 12
                                    

Mikor kinyitottam a szemem narancsos fény lepte be a szobámat. Ránéztem a telefonomra. 5:13. De jó napkelte után keltem és furcsa mód nem is voltam már álmos. Felültem és csak bámultam ki a fejemből. Reggel van.. Korán... Nagyon korán.. Mit kéne csinálni? 
-Megvan - pattantam fel az ágyból és már mentem is a szekrényhez és elővettem a szerzetesektől kapott strapabíró edző ruhámat. Testhez álló fekete nadrág egyik lábszáramon teljesen végig ért a másikon pedig shortban végződött. Hozzá egy mélykék sport toppom vettem fel aminek a háta ki volt vágva elől pedig a nyakamban volt. Ennek a kialakításnak köszönhettem hogy nem mozog el az aminek nem kell. Felkötöttem a hajamat és már vettem is a cipőm. Karomra felcsatoltam a telefonom és beraktam a fülhallgatót. Anyáéknak azért írtam egy üzenetet ha fel ébrednének és nem lennék még itthon hogy futni mentem. Kilépve az ajtón bezártam azt és elindultam. Hogy merre fogalmam sem volt csak futottam. Egyszer egy hatalmas parkhoz értem. Vasárnap reggel lévén nem volt szinte senki így lenyújtottam magam és a fűben ülve elkezdtem egy kicsit meditálni. Ám ekkor hangos robbanások ütötték meg a fülemet. Na jó megyek és megnézem lehet egy gonosz az. 
Nem kellett sokat mennem hogy elérjem a hang forrását. Láss csodát a szőke seggarc az. Bocsánat Bakugou Katsuki az. Érdekelt hogy mi lehet a képessége így egy fa tövében leültem és csak figyeltem. Össze vissza robbantgatott de valahogy mégsem. Valamilyen rendszer volt a mozdulataiban de nem tudtam rájönni mi az. Látszódott hogy nem most kelt fel mert egy izzadság csepp suhant végig az arcán. 
-Ha ki bámészkodtad magad akkor el is takarodhatnál liba.. - szólalt meg rám sem nézve.
-Hogy mit is mondtál? - termettem előtte és gyilkos tekintettel a szemébe néztem. Enyhén megszeppent de kaján vigyor terült el az arcán.
-Jól hallottad liba vagy tán süket vagy? - vigyorgott őrült módjára. Nálam elszakadt a cérna és már lendítettem is az öklöm, hogy gyomorszájon vágjam de hátra ugrott így távolságot tartva a lángjaimtól. 
-Jók a reflexeid seggarc. - mondtam neki mire csak kidagadt egy ér a homlokán.

- OI LIBA MINEK MERTÉL TE ENGEM NEVEZNI?? - ordította torka szakadtából

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- OI LIBA MINEK MERTÉL TE ENGEM NEVEZNI?? - ordította torka szakadtából. "Ennek most tényleg elmentek otthonról vagy valaki vonszolta is közben.." - KINYÍRLAK!! - ordította és robbantgatva kezdett el felém rohanni. 
Én csak lazán álltam ott és vártam a megfelelő pillanatra. Lehunytam a szemem és éreztem ahogy a testem felforrósodik. 
- NE MOST AKARJ LEVEGŐNEK NÉZNI LIBA!! - kiabálta egyre gyorsabban haladva felém a levegőből. Ám ekkor számomra lelassult a világ. Vagyis inkább az elmém gyorsult fel. Mire kinyitottam a szemem teljesen megváltozott. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sárkányszív (Baku x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin