8. rész

366 29 0
                                    

Egész nap csak henyéltem. Folyamatosan kattogott az agyam. Tényleg ott állt az ablakom előtt?? És ha csak a fáradtság szórakozott velem.? Na mindegy. Nem kéne este sokáig kint lennem mert, holnap lesz a felvételi vizsga. Az írásbeli az pikk-pakk meglesz hála a szerzeteseknek. De mi lesz a gyakorlatin? Nagyon vissza kell majd fognom az erőmet mert ha nem figyelek és elkap a hév akkor úgy járok mint akkor... Felhúztam a pólóm és rámeredtem a hasamra. Ha nem a szerzeteseknél lettem volna lehet meg se tudtak volna menteni.. Nekik köszönhetem az életem és azt, hogy nem maradt nyoma a karmolásnak.. ha megmaradt volna az keresztül szelné az egész hasamat az oldalamtól kezdve..Kahal is megmondta, hogy folyamatos önuralom kell addig amíg el nem érem a végső formámat. A dragon force-t.. Lehet el se érem sohasem de ezt nem lehet tudni.. Ekkor megkordult a gyomrom. Enni kéne valamit nem is ettem szinte semmi sem. Leballagtam a konyhában és körülnéztem, hogy mit is lehetne enni. Pár perc nézelődés után eldöntöttem, hogy rizottót csinálok. Hamar megvan és laktató is.

Amint készen voltam levágódtam a kajával a nappaliban és kapcsolgattam a csatornák között. Semmi értelmeset nem találtam így a videótárban kerestem egy filmet és azt néztem evés közben. Felnéztem az órára. Fél 5. Van még időm készülődni. Így még egy filmet elindítottam. Ment a légkondi ezerrel és már kezdtem belebambulni a filmbe mikor a csengő hangját meghallottam. Kinéztem az ablakon és egy futár állt a kapuban. Rendeltek volna anyuék valamit? Kimentem a kapuba és egy 23 év körüli szemüveges srác állt velem szemben egy dobozzal a kezében. 
-Szia. Segíthetek? - kérdeztem érdeklődve.
-Szia - mosolygott rám ami inkább vicsor volt. - Rokko Lumina? - kérdezett vissza.
-Én vagyok.
-Remek. Kérlek itt írd alá. - azzal elém tolt egy szerkezetet ami várta az aláírást. Elvettem aláfirkantottam majd vissza adtam neki. - Parancsolj. - és a kezembe adta a dobozt ami nagyobb méretéhez képest nem volt nehéz. 
-Köszi de nem hiszem hogy rendeltem volna valamit. - értetlenkedtem. 
-Hát pedig neked küldték. Szia. - köszönt el és már ült is be az autóba és elhajtott. Még néztem utána hogy mi lehet majd bementem. Felrohantam a szobába és letettem az ágyra a dobozt. Kerestem egy ollót és szépen felvágtam a ragasztót. Egy kis cetli ütötte meg a szememet. "Ebbe gyere". Mikor kivettem láttam hogy egy ruha van benne. Vagyis egy fekete szoknya és egy fehér kötött pulcsi szerű felső. 
-Na jó ez azért már sok. Vissza adom neki este.. - morogtam magamban.. - De az nem lenne bunkóság.. Ahh.. na jó akkor majd kifizetem neki. - kivettem a dobozból a ruhát. Hát pont a méretem volt és valljuk be elég jól állt. De valami mégis csak hiányzik róla. Kutakodtam a szekrényemben és meg is találtam amit kerestem. Egy fekete nagyobb körsál. Felvettem hozzá és a cipők között is kerestem valamit. Na már most ha szoknya akkor illene valami magassarkú. Mikor megláttam egy régebbi cipőm felpróbáltam hozzá és passzolt a szetthez. 
-Na akkor ezzel meg is volnánk. - csaptam össze a kezem majd levettem a ruhákat és mentem készülődni. Miután feltettem egy enyhe sminket gondolkodóba estem. Vajon ez egy randi lesz? Mert ha igen akkor szolídabb rúzs kell. Ki is választottam egy matt nude rúzst. 

Mégsem annyira kirívó de elegáns közben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mégsem annyira kirívó de elegáns közben. Miután végeztem a sminkeléssel felöltöztem és belenéztem a tükörbe. Elégedett voltam a látvánnyal. Elegáns de nem az a kimondott úri helyre megyek kinézet.

Lementem az nappaliba és mászkáltam pár kört a lakásban, hogy megszokjam a magassarkút

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lementem az nappaliba és mászkáltam pár kört a lakásban, hogy megszokjam a magassarkút. Elég régen volt már rajtam. Szerencsémre hamar hozzá szoktam így még egyszer belenéztem az előtérben lévő tükörbe megigazítottam a hajam majd felkaptam a barna táskám. 
-Zsepi, mini parfüm, kis tükör, fésű, telefon. Megvan minden. - mosolyogtam. Leakasztottam a kulcsomat majd vissza néztem a lakásba, hogy mindent lekapcsoltam-e majd kiléptem a teraszra. Bezártam az ajtót és lassan elindultam. Egész úton gondolkodtam. Mi van ha csak szivat.. És ha nem lesz ott..? Ahh nem tudom mit kellene mondanom neki... Vagy hogyan kéne viselkednem.. Sose voltam még randin.. De mi van ha ez nem is randi... Na mindegy majd kiderül, hogy mi lesz.. A parkba érve nem a fához indultam hanem a másik irányba és leültem egy padra. Volt még 10 percem így inkább lenyugtattam magamat. Felnéztem az égre és láttam, hogy tiszta és ragyognak a csillagok. Megrezzent a telefonom mire megugrottam kicsit. Ránéztem és az emlékeztető amit beállítottam. 5 perc és kilenc. Lassan felálltam majd egy nagy levegőt véve elindultam a fa felé. Ahogy közeledtem egyre jobban dobogott a szívem és egyre inkább zavarban voltam. Mikor oda értem hirtelen nem láttam senkit. Ránéztem a telefonomra. 21:03. És sehol nem láttam senkit sem ahogy körbe néztem. Egyszer csak egy lépést hallottam meg mire oda fordultam és ott állt teljes valójában. Fejét oldalra döntötte enyhén és mosolygott. A szívem előbb egy ütemet hagyott ki majd olyan hevesen kezdett el verni, hogy azt hittem kiszakad a helyéről. Éreztem a tekintetét ahogyan végig néz rajtam én pedig pele pirultam amikor egy-egy bizonyos helyen megáll egy kicsit elidőzni majd tovább halad. Én is végig mértem. Valahogy teljesen más volt a kisugárzása mint tegnap. Ennyit változtatna az, hogy más körülmények között jöttünk? Ennyit változtatna azon hogy mosolyog? A fülemben dobogott az ér így dörömbölésnek hallottam zakatoló szívem. Lassan elindult felém én pedig még jobban zavarba jöttem ahogy csökkenti a közöttünk lévő távolságot. Normál tempóban jött nekem mégis lassított felvételnek tűnt. Éreztem hogy testem kezd felforrósodni. "Ezt hogy tudja kiváltani belőlem? Anyának igaza lett volna?" Ahogy lassan oda ért elém szinte felém tornyosult ám mégsem volt az a baljós érzésem, mint másnál. Fejét megint félre döntötte és mosolyogva mért még egyszer végig. Éreztem, hogy tekintete megakad a számon majd lassan felvezeti azt és mélyen a szemembe néz. 
-Szia Lumina. - mosolygott rám amitől még jobban elpirultam. 
-Szi-szia. - habogtam zavaromban. 
-Jól áll a szett. Örülök, hogy ebben jöttél el ma. 
-Kö-köszönöm.. Dabi.

 Dabi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Sziasztok. .__. Ez egy kicsit slamposabb rész lett de remélem azért jó lett. ^.^ Véleményt kérek. .__. Amint tudom hozom a kövi részt. Addig is puszika. :*

Sárkányszív (Baku x Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora