15. rész

299 20 0
                                    

Hagyta, hogy kisírjam magam a karjai között. Ölelésével teljesen körbefont, így az utcán lévők nem láthatták, hogy zokogok. Mikor már megnyugodtam kicsit eltávolodott tőlem két ujjával megfogta az állam és felemelte a fejem, hogy a szemembe nézzen. 
-Tudod mit csinálnak ilyenkor az emberek? - kérdezte mosolyogva. 
-Nem. Mit? - néztem rá. Nem felelt csak nézett a szemembe. Majd elkezdett közelíteni az ajkaival míg bezárta a kettőnk közötti távolságot. Először meglepődtem. Enyhén durvábbak az ajkai mint Bakugoué.. "NEM Luna, Bakugou jól elvolt azzal a szőke picsával most rajtad a sor hogy jól el legyél Dabival.." Ezekkel a gondolatokkal karoltam át a nyakát és hagytam, hogy vigyen az áramlat. De egy belső hang azt súgta, hogy rossz irányba haladok... Méghozzá nagyon.. De nem foglalkoztam vele. Éltem a pillanatnak. Dabi finoman megharapta az alsó ajkam így párnáimat szét nyitottam ezzel megadva neki a bejutást. Nem tétovázott. Azonnal táncba hívta nyelvemet és megrészegített ez az érzés. Szorosan magához húzott. Éreztem, ahogy megfeszülnek az izmai. Lassan eltávolodott ezzel megszakítva a csókot majd a nyakamra hajolt és hintett rá 2-3 csókot melynek egy enyhe sóhaj adta tudtára hogy jól csinálta. "Vajon Bakugou is így csinálná..? Vagy durvábban..? Vagy még érzékibben..? " Azonnal elhessegettem a gondolatokat mikor megéreztem leheletét a fülemnél.
-Tetoválást. - suttogta a fülembe.
-Mi? - néztem rá furcsán eltávolodva mire elnevette magát.
-Komolyan mondom. - simított végig az arcomon. - És mivel nyilvános helyen hagytad hogy megcsókoljalak így ezt annak veszem, hogy a kapcsolatunk elkezdődött. Persze ha neked sincs ellenedre. - nézett mélyen a szemembe. 
-Hát megpróbálhatjuk. - pirultam el. 
-Akkor gyere tudok egy fasza kis tetkóst. - és ezzel ujjait az enyémre kulcsolta és elkezdett maga után húzni. Ahogy utána libbentem egy ismerős hajat láttam meg. Hirtelen megtorpantam ezzel őt is megállítva. "Jól látom Bakugou?? És sír?" 
-Kacchan? - suttogtam magam elé és szugeráltam az út túloldalán lévő embert.
-Hm.? - nézett rám Dabi majd arra nézett amerre én. - Mi az? - ahogy megszólalt egy ember ment el Bakugou előtt és el is tűnt. Na jó most csak az elmém szívat mert "összejöttem" Dabival??? 
-Semmi. Azt hittem egy ismerőst látok de össze kevertem valakivel. - mosolyogtam rá. Próbáltam a hamis mosolyom mögé rejteni azt, hogy a szívem épp mást kutat a tömegben. 
-Jólvan akkor gyere menjünk. - azzal egy gyors puszit adott és elindultunk.

Mire oda értünk már javában este volt. Írtam anyáéknak egy sms-t hogy későn érek haza, ne várjon meg és majd holnap leülünk és ketten átbeszéljük a dolgokat. Nem telt bele 2 perc és jött is a válasz hogy vigyázzak magamra. Mosolyogva raktam el a telefont. 
-Baszki.. - torpantam meg az ajtó előtt.
-Hm? Mi történt? - nézett rám érdeklődve Dabi.
-Hát csak az hogy nem hoztam pénztárcát... - hajtottam le a fejem mire Dabi elnevette magát. Hát szó mi szó aranyosan nevet. Bár Bakugout még nem hallottam nevetni..
-Ne legyen rá gondod két okból. - hajolt közel. - Először is a barátnőm vagy és természetesnek veszem hogy kifizetem neked. Másodszor pedig az ipse jön nekem egy két szivességgel. - és a két ok között 1-1 csókot adott. - Szóval akkor mehetünk? 
-Igen, menjünk. - fogtam meg felém nyújtott kezét és benyitott. A környékhez képest igen kifinomult szalon volt. Ahogy körbenéztem voltak olyan ágyak is amik külön szobában voltak. Valamint volt egy olyan helység is ami tele volt mindenféle testékszerrel amik arra vártak, hogy valaki a viselőjük legyen. Azonnal felcsillant a szemem és tudtam hogy először itt leszek. - Dabii, te szent Kami. Ez a mennyország. - sikkantottam fel. - Azt hiszem itt kezdek. - húztam széles vigyorra a szám amit csak viszonzott. 
-Á Dabi. Mi szél hozott erre. Nocsak. Csak nem ál.. - nem mondta végig. Nem tudtam miért arra kaptam a fejem és mintha Dabi szemei felvillantak volna ezzel elhallgattatva az illetőt aki végig mért majd egy apró füttyentés után folytatta - Ez igen öregem. Álmaid nője mi? - nézett Dabira majd emelgette a szemöldökét. - Isaga Ryuku vagyok. Ennek a nagy mamlasznak a régi cimbije és egyben az aki nagy adósa. - fogott velem kezet. 
-Örülök. Rokko Lumina. - ráztam meg majd gyorsan el is engedtem. 
-Mamlasz az anyád..
-Khm... - szakítottam félbe Dabit mire csak sóhajtott. 
-Na akkor asszonypajti rajtad a sor hogy mit szeretnél és milyen sorrendben. - azzal adott egy gyors csókot és levágódott a kanapéra. 
-Akkor kezdjük egy nyelv piercing-el. - néztem Ryukura ám nem tőle érkezett a válasz hanem Dabitól ami egy jó hallható morgás volt. 
-Hé haver nyugi. Nem kell megölnöd azért mert hozzáérek a csajhoz. Amúgy is Lumina. - nézett rám. - Hova akarsz tetoválást? - na ezen elgondolkodtam. 
-A hátam felső részére úgy, hogy lefusson a vége a jobb karomra. 
-Na látod a teljes háta szabad lesz szóval ha lehet ne gyilkolj meg. 
-Azt majd meglátom még. - morogta Dabi. 
-Na akkor ezzel megvolnánk menjünk szúrjuk ki azt a nyelvet - kacsintott rám. -Addig gondolkodj, hogy mi legyen a tetkó. - Azzal a lendülettel el is kezdtem gondolkodni.. Mi lenne az ami jó lenne Nekem. Mert egy életen át a bőrömön fogom viselni. A lényegnek annak kell lennie hogy ha Dabival nem is alakulna ki semmi ne bánjam meg hogy rajtam van. Viszont Rá pedig emlékeztessen.. "Ez lesz az" 
-Kész. Nézd meg. Jó lesz a pc? - kérdezte Ryuku. Amint megláttam hogy egy sárkány van a első golyóban elvigyorodtam. 
-Tökéletes. Mond csak gondolat olvasó vagy? 
-Miért? - nézett rám érdeklődve. 
-Mert egy sárkányt akarok a hátamra. - vigyorogtam szélesen. - Maga a sárkány legyen a hátamon de úgy mintha a jobb karomról menne felfele a felhők közé. 
-Azta. Kérek 10 percet és leskiccelem neked. 
-Megadom. - majd kerestem Dabit. - Dabit nem láttad?
-De úgy egy perce ment ki cigizni. - válaszolta a papír mögül. 
-Cigizni? - kerekedett el a szemem.
-Aha. Ha kimész közvetlen jobbra kb 4-5 lépés után van a ház sarka egy kisebb sikátorral. Oda szokott menni mikor fültöl.
-Okés akkor megnézem ott. - azzal a lendülettel ki is léptem a hűvös éjszakába. Elnéztem jobbra és láttam, hogy a sarokból füst száll fel. Tehát tényleg cigizik. - Búú. - ugrottam mellé mire megrándult egy kicsit.
-A frászt ijesztgesd ne engem te bolond. - nevetett fel. - Látom lebuktam. - nézett a cigire.
-Nyugodtan szívd el nem zavar. - mosolyogtam rá. 
-Okés. - ezzel gyorsan elszívta és csókba invitált. Érződött a csókján a cigi de nem különösebben zavart. Egy hang szakította meg a csókunkat. 
-Jólvan gerle pár gyertek be mert nem fogunk reggelig végezni. 
-Megyünk. - szóltam vissza izgatottan majd magammal húztam Dabit. Amint megláttam a tetkó skiccét tudtam hogy ennek semmi köze nem lesz Dabihoz. - Ez gyönyörű. - ámultam el a rajzon.
-Örülök, hogy tetszik. Gyere a hátaddal kezdjük mert ott szabad felület kell. Tehát úgy kellene felfeküdnöd az asztalra hogy a hátad szabad. - ekkor Dabira pillantott mint egy engedély kérés gyanánt aki ezt egy apró biccentéssel megadta. - Teljesen szabad. - Nem vártam sokat le is kaptam a pólóm és a pulcsimat. Mind a ketten nagy szemekkel néztek de Ryuku hamar elkapta a tekintetét. Dabi meg csak nézett. És nézett.. Már zavarban voltam mire elkapta a tekintetét. Melltartóban lefeküdtem hasra és kicsatoltam hátul majd a pántokból is kihúztam a kezeimet. -Ez most hideg lesz hirtelen. Ez egy olyan folyadék ami fertőtlenít is és közben olajjal vonja be a bőr felületét, hogy a tinta rajta maradjon. - bólintottam mire elkezdte befújni a hátam. Az első kettő fújásnál megfeszültem kicsit de utána már hozzá szoktam. Amint felkerült a rajz a hátamra elindult a gép hangja is. - most kezdem. Ha fáj azonnal szólj és akkor pihensz egy kicsit. 
-Rendben. - bólintottam bele az ágyba. És megéreztem a tűt ahogy elkezdte belefecskendezni a bőrömbe a tintát hogy az örökké ott maradjon. - Azt hittem fájdalmasabb lesz. - morogtam.
-Na ennek örülök. - nevetett fel a művész.
-Ha esetleg követném a példáját. - és Dabira mutattam - akkor csak akkor szólj ha már a karom jön okés? 
-Rendben van. - hallottam a hangján hogy mosolygott. És igen sikeresen követtem Dabi példáját. Elaludtam tetoválás közben. Éjjel egykor azonban keltettek is. - Jóreggelt királylány. Kellene a karod. - Lassan feltápászkodtam de úgy hogy azért a melltartó előttem maradjon.
-uhh na most kellene egy kicsit a segítséged. - néztem rá majd vette a lapot. Bekente a hátam lefóliázta majd bekapcsolta a melltartómat. Csak a pólómat vettem fel és már el is helyezkedem. Folytatta a munkáját csendben.  Hajnali 4re készen is lett a tetoválásom. Egy két helyen érzékenyebb volt de nem fájt. 

Mentem volna ébreszteni Dabit mikor Ryuku megfogta a kezem

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Mentem volna ébreszteni Dabit mikor Ryuku megfogta a kezem.
-Mielőtt felkelted csak annyit mondok hogy vigyázz vele. Hogy miért? Majd megtudod. Nem én fogom elmondani.. - nézett szomorúan.. - Csak.. Csak vigyázz magadra csajszi... - azzal elengedett és otthagyott a szuszogó Dabival. Hogy értette, hogy vigyázzak magamra..?
-Dabi. Ébredj. Végeztem. - simogattam a haját. Észre vettem hogy nem olyan puha mint Bakugoué... Ekkor két kar fonódott körém majd arra eszméltem fel, hogy Dabi felettem támaszkodik és lassan bezárja közöttünk a távolságot. Most lassan csókolt de mégis határozottan. Éreztem, ahogy egyik keze a fejem mellől a derekamra vándorol majd lassan elkezd a pólóm alá kúszni ám a melltartóm vonalában megáll. Enyhén eltávolodik tőlem mintegy engedélyt kérve. Apró bólintással megadom neki és nem is habozik. Felrántja a pólót és a melltartóm a karomra. Ezzel ott feküdtem alatta csupasz felsőtesttel.
-Gyönyörű vagy Luna. - majd elkezdte szájával ostromolni a nyakam és egyik kezével a mellem. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a számat. Ahogy szájával a lefele haladt meg megállt egy pillanatra majd a kulcscsontomnál a bőröm több helyen is megszívta hogy ott maradjon a helye de azért ne durván. - Luna.. ha most nem állok le később már nem fogok tudni... Túlságosan is akarlak...


Sziasztok. :D Nálam 23:51 van. Szóval még egy részt hoztam. Remélem tetszik.^^ Úgy terveztem hogy innentől sok sok csavar lesz benne. c: Jó olvasást. c: Hamarosan folytatás. c: .__.

Sárkányszív (Baku x Reader)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon