Lassan kinyitottam a szemem. A nap felkelőben volt így a telefonomon megnéztem az időt. Háromnegyed hat. Még néztem a falat és nem éreztem azt a vidámságot ami még pénteken velem volt. Kikászálódtam az ágyból és elmentem megmosakodni, hogy kicsit felébresszem magam. Furcsa volt magamat rövid hajjal látni de tényleg nem volt olyan vészes. Vissza menve a szobába kutakodtam valami hangulatomhoz illő pólót. Ami egy fekete alapon fehér "Keep Calm and FCK OFF" felirat virított. Hozzá felvettem egy hosszú fekete farmert majd leültem az asztalom elé és elővettem a sminkes cuccom. Néztem magam elé majd egy erősebb fekete füstös szem mellett döntöttem a kedvenc mélybordó matt rúzsommal.
Egész jó kombót alkotott. Bedobáltam a sulis cuccaim majd elindultam a buszra. Anya kirakta nekem a tízóraimat a konyha asztalra. Azt is elrakva belebújtam a fehér Nike cipőmbe és kilépve az ajtón megálltam hirtelen.
-Mi a szar..? - néztem a borult égre. Ezzel a lendülettel bevágtam a táskámba egy esernyőt és a pólóra rávettem a fekete bőrkabátom. Így indultam el a buszra. Mikor megjött a busz felszálltam a tömeg közepén és megláttam Bakugout. Nem nézett rám így csak egyszerűen elhaladtam mögötte és hátul leültem az utolsó szabad kettes hely belső részére. Kifele bámultam az ablakon fejemen a fejhallgatómmal amikor valaki levágódott mellém. Mikor ránéztem olyan 19-20 körül lehetett.
-Szia cica. Nem gond ha leülök.? - nézett rám amolyan "elbűvölő" tekintettel amitől nekem csak égnek állt a hátamon a szőr is.
-Nekem aztán nem. De ha hamuvá égsz nem az én bajom lesz. - mosolyogtam rá kedvesen mégis a hangom jéghideg volt ettől úgy tűnhetett valami rossz pszichopata lennél. A srác csak gúnyos mosolyra húzta az ajkait és kezét a combomra tette. Lenéztem rá majd elkaptam a csuklóját és felemeltem. - Komolyan mondtam az előbb. Ha nem akarsz hamuvá válni akkor vagy nyugton ülsz a seggeden vagy eltakarodsz. - szorítottam rá a kezére de kicsit sem volt elég ahhoz hogy megijedjen mivel még mindig nem tért vissza az erőm. Amikor meg akarta fogni a másik kezével a kezem valaki hirtelen felrántotta és levágódott a helyére. Kikerekedett szemekkel néztem Bakugou-ra.
-Hé öcskös mit képzelsz magadról ki vagy te? - hördült fel a srác.
-Ha? Mondtál valamit nyomi? - nézett rá gyilkos tekintettel. - Neked nem volt jó a hely így gondoltam leülök ide. Gondod van vele? - vigyorgott gúnyosan Bakugou mire a srác elkapta a gallérját. Ekkor olyan történt amire nem számítottam volna. Elkapta a csuklómat Bakugou és szorította. De nem úgy hogy fájjon inkább úgy tűnt mintha valami kapaszkodó kellene neki, hogy ne tegyen semmi meggondolatlant. Akkor szabad kezemmel hátra toltam Katdukit aki engedelmesen vissza is dőlt az ülésben de a srác még nem engedte el így ő közelített hozzám.
-Vagy elengeded vagy az emberek szeme láttára égetlek hamuvá. - néztem eszelősen a csávóra majd belobbantottam az öklöm és a tőlem telhető legnagyobb hőérzetet generáltam a lángba. De azt ő nem tudhatta, hogy jelenleg még egy papírt se lenne képes a tüzem elégetni. Ekkor megrémülve elengedte Bakugou gallérját és leugrott a buszról. Élesen fújtam ki a levegőt mire a csuklómat fogó kéz elengedte az enyémet. De most nekem kellett a kapaszkodó így mielőtt kitört volna belőlem a sírás elkaptam a kezét és szorosan megszorítottam. Nem nézett rám de tudtam, hogy érti a célzást így egyszerűen rákulcsolta ujjait az enyémekre és úgy szorított rajta egy bátorítót. Mikor a sulihoz közeledtünk elengedte a kezem és felállt.
-Menj előre. Én majd a következőtől sétálok be. - morogta nekem mire csak bólintottam. Azzal leszálltam és csak néztem a busz után.A terembe érve levágódtam a helyemre majd levettem a kapucnit a fejemről. Mina és Eiji megértően mosolyodtak el de Uraraka és Momo rögtön oda jöttek hozzám kérdezősködni. Nyílt az ajtó és Bakugou lépett be rajta. Amikor rám nézett elkerekedett a szeme. Hát persze a buszon nem látta a hajam.
-Azta Luna nagyon jó lett a hajad. - mondta Uraraka. - És milyen volt a hétvége? - emelgette a szemöldökét. Mina szemében félelem villant és Kiri is meg akart szólalni mire megelőztem.
-Hát nem a legjobb. Szakítottunk.. - hajtottam le a fejem. Oké hogy nem szerettem Dabit de mégis fájt még róla beszélni.
-Mi? De mi történt? - kérdezte Momo.
-Hát annyi hogy rajta kaptam egy lánnyal csókolózni és hallottam ahogy a lány megkérdezte tőle hogy meddig akar még velem játszadozni. Utána mikor meglátott próbálta bemesélni hogy márpedig ő szeret. És hát nem épp a legszebben váltunk el egymástól. - nevettem kínosan. Eiji megkönnyebbülve fújta ki a levegőt és elindult Bakugou mellé. Még beszélgettünk egy kicsit amikor is Mina felállt a tanári asztalra és megszólalt.
-Figyelem miindenki. - kiáltotta el magát mire mindenki elcsendesedett és ránézett. - Mivel a szüleim nem lesznek otthon a hétvégén így egy ott alvós osztálybulit csinálok. Szóval mindenki pénteken délután 5re legyen nálunk. - Azzal le is szállt az asztalról és letörölte, hogy ne látszódjon meg a lába nyoma. Hamar eltelt a nap első fele. Egész végig éreztem egy átható pillantást a hátamon. Tudtam, hogy Bakugou éget lyukat a hátamba. amikor hátra néztem annyit láttam, hogy a kezén támaszkodik és unottan szórakozik a tollával.Amikor észre vette, hogy figyelik felemelte a tekintetét és körbenézett és amikor találkozott a tekintetünk és elkaptam a tekintetem. Ebédszünetben felmentem a tetőre pihenni. Csak feküdtem egy padon és bámultam magam elé. Nem voltam éhes így hozzá se nyúltam az ételhez. Lépteket hallottam meg, majd egy ismerős illat töltötte meg az orrom. Nem szólt semmit csak levágódott mellém.
-Enned kellene. - morogta rám se nézve.
-Hm..
-Nem vagy bő beszédű. Meg mindig nem tért vissza az erőd igaz? - nézett rám Aizawa.
-És ha minden igaz pár napig nem is fog. - sóhajtottam mélyet. - annyi erőm sincs, hogy egy papír galacsint elégessek... Nem hogy edzeni... - szugeráltam a kezemet.
-Ma nem kell átöltöznöd edzéshez. De legyél ott rendben? - erre csak bólintottam, majd felállt és elsétált. Mégis honnan tudja, hogy nincs erőm..? Egy éles csengő ütötte meg a fülemet. Felvettem magam mellől a dobozomat majd elindultam a terem elé. Mindenki ott állt hősruhában kivéve engem.
-Ch mivan liba félsz hogy elverlek ezért nem öltöztél át? - hozta a szokásos formáját Bakugou.
-Luna ma kihagyja az edzést. - Szólalt meg mögöttem Aizawa mire ugrottam egy kicsit. - béta gyakorló pályára megyünk. A Hősgyilkossal való incidens után úgy döntöttünk, hogy egy komolyabb edzés jól fog jönni nektek. Így párokat alakítotok és egy -egy tanár lesz az ellenfeletek. - mondta majd elindult. A gyakorló pályához érve Aizawa megmondta, hogy ki kivel lesz majd az ellenfelüket is.
-De Tanárúr. Akkor Luna miért nincs valakivel egy csapatban? - értetlenkedett Mineta.
-Azért Mineta, mert Luna sokkal magasabb szinten van mint ti. - zárta le a beszélgetést. Ekkor pár tekintet rám szegeződött de senki sem kérdezett semmit. - Bakugou és Midoriya- Szólalt meg a tanár. Ti egy csapatban lesztek. Az ellenfeletek pedig .. - nem fejezte be a mondatot. Akkor egy nagy csapódással becsapódott előttük All Might.
-Én leszek. - mondta vigyorogva.
-All Might? - szólalt meg a két fiú szinkronban és egy hatalmasat nyeltek. Ígéretes edzésnek tűnik.
ESTÁS LEYENDO
Sárkányszív (Baku x Reader)
FanficElkezdek egy kis ff-et de előre kijelentem, hogy több anime megnyilvánul benne! Nem fogja követni a BNHA történet vonalát de lesznek belőle részek. Ez a történet egy lányról szól akinek elveszett sárkányölő mágiája van. Egy srácról aki nem tudja hog...