Hosszan beszélgettünk Kacchannal. Éjfél körül járt az idő amikor menni készült.
-Miért nem maradsz itt? - kérdeztem. - A szüleim nem lesznek itthon pár napig. És engem nem zavarsz. - mondtam neki elpirulva.
-Akkor maradok. - nyomott egy gyors csókot.
-Menj el zuhanyozni addig keresek apa ruhái között valamit neked. - mosolyogtam majd felhúztam a kanapéról. Felballagtunk az emeletre. Bakugou egyből ment a fürdőbe én pedig vissza mentem anyáék szobájába és turkáltam egy kicsit mire előkapartam apa egy itthoni fekete pólóját és egy sima kockás boxert. Remélem jó lesz rá. Alkatban viszonylag egyformák. Csak apa hasas pasas. Hallottam ahogy fent elkezd folyni a víz így egy törölközőt is kikaptam a szekrényből. Visszafele kettesével vettem a lépcsőt hogy hamarabb felérjek.
-Ka-Kacchan hoztam neked ruhát meg törölközőt. - nyitottam be annyira hogy a kezem beférjen és le is akartam rakni a ruhákat a kezemből amikor Bakugou elkapta a csuklóm és berántott magához. Kidolgozott mellkasának estem és éreztem, hogy rögtön elönti a fejem a vörösség. Kezével a fejem felett becsukta az ajtót amire csak felnéztem rá. Óvatosan neki tolt az ajtónak és hevesen elkezdett csókolni. Kezemet nyaka köré fontam így húzva magamhoz közelebb. Kezei vándor útra indultak és elkezdte felhúzni a pólómat. Mikor a mellemhez ért megállt kicsit. Ellöktem magam enyhén az ajtótól és teljesen felnyújtottam a kezem jelezve neki, hogy vegye le. Nem is habozott. Ajkaink csak arra a pillanatra váltak el míg a fejemen át nem húzta a ruha darabot. Forró kezei oldalamon siklottak végig és derekamon megpihentek. Két hüvelyk ujjával körkörös mozdulatokat tett. Jólesően ajkaiba sóhajtottam mire elmosolyodott. Jobb kezét lassan hátamra vezette majd elkezdte babrálni.
-Bassza már meg ezt a szart aki kitalálta. - morogta az ajkaimra.
-Várj. - azzal hátra nyúltam és egy pillanat alatt kicsatoltam a melltartóm de kezem vissza is raktam a nyakára. Lassan húzta le rólam a melltartómat majd megszabadítva tőle a pólóm mellé dobta. Ajkai a nyakamra vándoroltak egyik kezével a hajamba markolt és hátra húzta. Ahogy csókjaival egyre lejjebb haladt egyre több sóhaj szakadt ki a tüdőmből. Kulcscsontomnál megszívta a bőröm de nem annyira, hogy megmaradjon a nyoma. Kezébe vette egyik mellem és két ujjával morzsolni kezdte a bimbóm míg a másikat nedves csókokkal hintette be. Éreztem ahogy testem felforrósodik. - Ahh.. Katsukihh.. - nyögtem közben a nevét mire csak morgott valamit. Hajamból a kezét levezette és elkezdte kigombolni a nadrágomat majd amikor sikerült neki kezdte letolni rólam. Mikor a térdhajlatomnál járt a nadrágom, felhúztam magamhoz és heves csókcsatába kezdtünk közben letapostam magamról a nadrágot és arrébb rúgtam. Ott álltam az ajtónak nyomba egy szál bugyiban és Katsuki pedig nekem préselte magát így éreztem ahogy a szíve szabálytalanul ver. Ujját a bugyim szélébe akasztotta és kérdőn nézett rám. Aprót biccentettem mire visszatért ajkaim ostromlásához és megszabadított az utolsó ruhadarabomtól is. Kezével végig simított az alhasamon egészen a szeméremcsontomig.
-Ha nem akarod Luna szólj és leállok. - suttogta ajkaimra ködös tekintettel.
-Akarom. - ennyit tudtam csak kimondani. Ahogy a szavak elhagyták a számat ajkai sebesen szántották végig a testem lefele és helyükön bizsergett a bőröm. Amint leért egyik lábam a vállára tette és végig nyalt nőiességemen. Akkora sóhaj szökött ki az ajkaim közül amilyent még nem produkáltam. Nyelvével lassú köröket írt le a csiklómon. Ahogy ezt csinálta éreztem ahogyan elmémre köd borul. Nyelvét belém vezette és itt volt az a pont amikor belemarkoltam a hajába és hangos nyögések hagyták el a számat. Mikor vissza tért a csiklóm izgatásához lassan belém vezette egyik ujját amit hamar követett egy másik is. Amint mind a két ujja teljesen bennem volt elkezdte mozgatni azokat de úgy hogy nem mozdult el a keze. Egyre jobban elveszítettem az eszemet és egyetlen kapaszkodóm Bakugou hajkoronája volt. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok a csúcshoz. Testem lassan kezdett remegni amit Bakugou is észre vett. Lassan kihúzta az ujjait belőlem majd ledobta magáról a törölközőt. Belenyúlt a nadrágja zsebébe és egy kis tasakot vett ki belőle. Hamar ki is bontotta majd miután magára helyezte egyik lábamat felemelve illesztette magát a bejáratomhoz.
-Ha tudnád Luna, hogy mióta várom ezt. - suttogta a nyakamba majd kicsit megharapva azt belém hatolt teljesen mire felsikkantottam és magamhoz préseltem amennyire engedte a pózunk. Erre megállt és kicsit eltávolodott hogy a szemembe tudjon nézni. Éreztem, ahogy valami meleg kezd el lefolyni a combom belső felén. - Minden rendben? - kérdezte mire csak hümmögni tudtam. Megérezhette ő is azt amit én mivel tekintetét levezette ahogy kicsit kihúzta magát. Elkerekedett szemekkel nézett le majd megszólalt. - Luna.. te vérzel..? - kérdezte kicsit hitetlenül. Éreztem, hogy abba akarja hagyni de elmémre már teljes köd borult. Testem előbb mozdult mint ahogy azt felfogtam volna. Karjaimat a nyakába akasztottam meghúztam magam felé és ajkaira tapadtam. Amikor éreztem hogy vissza csókol csak suttogtam az ajkaira.
-Tarts meg. - és már emeltem is fel a másik lábam. Teste azonnal reagált rá és fenekemnél fogva tartott aminek az lett a következménye, hogy újra belém hatolt. Feszítő érzés volt de nem foglalkoztam vele. Bakugou csak állt és tartott. Nem mozdult csak zihált a nyakamba.
-Ha ezt tudom Luna nem így kezdek neki.. - hajtotta a fejét a vállamra. Válaszképpen csak megmozdítottam a csípőm mire belőle is kiszakadt egy sóhaj. Lassan kezdett mozogni, hogy hozzá szokjak méretéhez. Egyenletes tempót vett fel és én pedig egyre jobban vesztettem el a kontrollt az elmém felett. Leeresztette az egyik lábam így újra a kezdő pozícióban voltunk. Ekkor eltalált egy pontot amitől teljesen elvesztettem az eszem. - Ohhó csak nem megtaláltam.. - mosolygott kajánul az ajkaimra majd hevesebben kezdte el azt a pontot böködni bennem. Egyre hangosabb sóhajok követték egymást amik átváltottak nyögésekbe. Ajkait nyakamra tapasztotta és csókokkal, harapásokkal lehelte tele. Egyre jobban éreztem, hogy közeledek a csúcs felé. Ekkor Bakugou a semmiből kapott fel. Elindult velem a szobámba és minden egyes lépésnél újra és újra mélyen belém hatolt. Éreztem ahogy egy kisebb fuvallat csapja meg csupasz hátam de nem érdekelt. Az se érdekelt volna ha ebben a pozitúrában kivisz az utcára. Egy kézzel tartott meg majd ágyamról lerántotta a fehér takarómat így egy szürkés lepedő került láthatóvá. Lefektetett az ágyra mire lábaimat automatikusan átkulcsoltam háta mögött így arra kényszerítve hogy még jobban belém hatoljon. Egyre hevesebben és hevesebben kezdett el mozogni és újra megtalálta az erogén pontomat. Körmeimmel végig szántottam a hátát mire csak felmorgott és még hevesebben kezdett el mozogni. Ahogy elért a gyönyör hátam ívben megfeszült fejemet pedig hátra döntve nyögtem Bakugou nevét. Testem elkezdett remegni ám éreztem, hogy Bakugou még bírja. Erőt vettem magamon és egy lendülettel én kerültem felülre. Csak meglepetten nézett rám kezeit csípőmön pihentetve. Lehajoltam és megcsókoltam majd ajkaira mosolyogva szólaltam meg.
-Azt hitted csak nekem lesz jó? - kérdeztem kajánul majd megmozdítottam a csípőm amire csak belemarkolt és amennyire tudta belém tolta magát. Lassan kiegyenesedtem és elkezdtem mozogni. Teljesen már érzés volt mint előtte. Nem engedte, hogy én domináljak így kezével irányított, hogy milyen tempó legyen. Teljesen elvesztettem az irányítást a testem felett. Mikor másodjára is már közel jártam a csúcshoz Katsuki hirtelen felült és magához szorítva vette át az irányítást és kezdett bele egy irdatlan gyors tempóba.
-Ahh.. Lunahh.. - morogta a vállamba. Majd két lökés után amennyire tudta belém tolta magát egy hangosabb nyögés közepette érte el a csúcsot. Két kisebb mozdítása alatt én is elértem a gyönyört. Lihegve terült el velem együtt az ágyon. - Szeretlek Luna. - csókolt bele a hajamba.
-Én is szeretlek Kacchan. - nyújtóztam fel egy csókért amit meg is kaptam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Sárkányszív (Baku x Reader)
FanfictionElkezdek egy kis ff-et de előre kijelentem, hogy több anime megnyilvánul benne! Nem fogja követni a BNHA történet vonalát de lesznek belőle részek. Ez a történet egy lányról szól akinek elveszett sárkányölő mágiája van. Egy srácról aki nem tudja hog...