7. rész (18+ tartalom)

479 29 0
                                    

Előre bocsátom, hogy 18+os tartalom jelenik meg benne felelősséget nem vállalok érte.

Dabi 

-Naa Dabi menjünk már el vásárolgatni. - nyüszögött nekem Toga. 
-Hagyjál már a hülyeségeddel menj el magadnak. Ne engem rángass mindenhova. - zsörtölődtem. Lehúztam a duplámat amit Kurogiri töltött nekem és elindultam kifelé a bárból. 
-Akkor jössz velem Dabi? - kérdezte csillogó szemekkel Toga. 
-Megmondtam, hogy szakadj le rólam te spiné.. - dörrentem rá.
-Akkor pukkadj meg. - fújta fel az arcát amin elnevettem magam. 
-Majd legközelebb ma áldozatokat keresek. - simogattam meg a haját. Ezzel ott hagytam őket és elindultam kifele a bárból. 
-Hova mész Dabi? - kérdezte Toumura.
-Csak áldozatért. - válaszoltam egyhangúan és már csuktam az ajtót. Már lement a nap így előjönnek a kis párocskák. Először csak a közelben kerestem az áldozatokat hátha van olyan hülye valaki aki bejön a sikátorokba. De amióta Staint elkapták senki nem mer bejönni ide. Zsebre dugott kézzel indultam el valamerre. Nem figyeltem merre megyek csak vitt a lábam. 
-Jajj ne már mókuska. - ütötte meg a fülemet egy női hang. Mikor arra néztem láttam hogy két fiatal ott nyalakodik az egyik sikátorban. 
-Rossz helyet választottatok. - vigyorogtam ördögien majd elindultam feléjük. Mikor megláttak szétrebbentek. A srác a lány elé állt védekező pozícióban. 
-Ki vagy és mit akarsz? - kérdezte remegő hanggal.
-Én vagyok a halálotok. - és már lobbant a kezemben a kék láng. Először a csajra irányítottam és hallottam ahogy sikoltozva próbálja magát eloltani mire a csávója is próbált neki segíteni. - Felesleges próbálkozni. Addig nem alszik el a láng amíg én nem akarom vagy el nem pusztította azt amire rákerült. - majd a csóri is kapott egy kis lángot. Mámorító érzés kerít hatalmába amikor látom, hogy az idióták még mindig próbálnak szabadulni a lángjaim közül. Amikor már mind a ketten szenesre égtek kioltottam a lángokat és tovább álltam. Még négyszer megcsináltam ezt mire éreztem hogy kezd jobb lenni a kedvem. Nagyot sóhajtva zsebre tett kézzel megint hagytam, hogy a lábaim vigyenek. Megláttam egy bárt egy sikátor közepén így bementem. A pulthoz érve levetődtem egy külön álló székre. 
- Mit adhatok? - mosolygott rám egy vámpírfogú macskafüles csaj a pult mögül. Ahogy végig mértem elgondolkodtam hogy mielőtt elégetném 1-2 kört letolnék vele.
-Duplát egy jéggel.. - válaszoltam neki és megnyaltam a számat. Értette a célzást. 
-Tessék az italod. - tolta elém egy cetlivel amin az állt, hogy fél óra múlva a hátsó bejáratnál vár. Remek még az igényeimet is ki tudom elégíteni. Megittam az italt és végig néztem a báron. Csak piti bűnözőkből állt. Bemelegítésnek se lennének elegen. Sóhajtottam majd elindultam ki a bárból és a hátsó ajtó felé vettem az irányt. 
Nekitámaszkodtam az ajtó melletti falnak. Nemsokára ki is jött a csaj rajta elég gyér ruházatban. Örömmel vettem észre, hogy egy eléggé rövid szoknya van raja és egy köldökig érő top. Amint észre vett és nem is hezitált egyből az ajkaimra tapadt. "Milyen kis vad a szajha" és átvettem a csókban a dominálást. Fordítottam a helyzetünkön és a falnak nyomtam és jobb lábam a lábai közé vezetve megnyomtam. Erre a mozdulatomra belenyögött a csókba így egyre jobban dörzsöltem a lábammal míg egyik kezemmel a top alatt a mellét ostromoltam. Kezét felvezette a hajamba. Azonnal elkaptam a kezét és a feje fölött fogtam össze. Kezemet levezettem a hasán keresztül egészen a szoknya alá. Láss csodát alatta semmi sem volt. Ezzel csak megkönnyítette. Egyből két ujjal indítottam és szintén belenyögött a csókba. Kezem egyre gyorsabban mozgott benne mikor észre vettem, hogy már közel jár a végéhez. Ekkor kivettem a kezem és ujjaimon végig nyaltam. Bal lábát felfogtam a térdhajlatban így vágódtam belé aminek köszönhetően egy pillanatra fenn akadt a szeme és egy halk sikoly hagyta el a száját. Rátapadtam a szájára és nem kegyelmeztem neki. A sikátorban csak halk nyögések és a bőrünk csattogása hallatszott. Mikor már a vége fele voltam megfordítottam hogy enyhén bedőlve pucsítson be és szintén durván bele vágódtam a csajba. 
-Méhég.. mé..hég.. - nyögdécselt a csaj. "Ekkora egy szajhát" . Elvigyorodtam és két hatalmas lökéssel elmentem benne. Ekkor a csaj is felnyögött és elkezdett rángatózni alattam. Amikor kihúztam belőle a farkam lassan leereszkedett a földre és ott lihegett tovább. Lehajoltam és a fülébe súgtam:
-Köszi szivi de ez volt neked az utolsó. - és befogva a száját meg gyújtottam a lángomat és hagytam hogy először a torkát égesse át hogy ne legyen egy hangja se utána elengedtem és végig néztem ahogy hamu lesz belőle.
Elmentem a közeli parkba és kiszúrtam egy fát majd annak a törzsébe levágódtam és nagyos sóhajtottam. 
-Ez jól esett így a nap végére. - morogtam magam elé. Mozgolódást hallottam meg így jobbra fordítottam a fejem a hang irányába. Kezdett előtűnni egy rózsaszínes lilás hajkorona majd egy kékeslilás szempárral találtam magam szemben. A lány ott hasalt a fűben enyhén oldalra dőlve hogy rám lásson. Ahogy végig néztem az arcán elég aranyosnak tűnt ám a sminkje nem erről árulkodott. Biztos hogy a csinos pofi alatt egy vérbeli vadóc lakozik. Matt sötét rúzsa kiemelte az ajkát és az ékszerét. 
-Ne haragudj nem tudtam, hogy itt vagy. Már megyek is. - ezzel felálltam és már el is indultam volna ha nem szól utánam. 
-Várj nem zavarsz. - ezzel utánam iramodott volna de megcsúszott és kezdett előre dőlni. Valamiért a testem automatikusan mozdult és a vállait átkarolva kaptam el aminek eredményeként a feje a mellkasomon pihent meg. Hirtelen valami fura bizsergés futott át a gerincemen. Pár pillanat múlva rám kapta a tekintetét és ekkor láttam meg hogy gyönyörű kékeslilás a szeme. Illett az egész lányhoz. Enyhén elpirult ugyanis az arcunk vészesen közel volt. Éreztem, hogy kicsit szaporábban veszi a levegőt elnyílt ajkain keresztül. 
-Jó lvagy? - kérdeztem mélyen a szemébe nézve.
-I -igen. - dadogta és ő is a szemembe nézett. Érdekes mert nem sokan bírnak ennyi ideig a szemembe nézni. 
-Akkor jó. - mosolyodtam el és láttam ahogy szemét le vezeti a számra. Én is így tettem. "Fú de szénné tudnám harapni azokat az ajkakat". Látszódott hogy elvörösödött és rögtön hátrébb is lépett párat és mélyen meghajolt. Ekkor láttam hogy a ruhája nem sokat takar a hátából. Éreztem hogy lent megrándulok. 
-Köszönöm szépen, hogy elkaptál és így nem estem el. - motyogta. 
-U-ugyan semmiség. - vakartam meg a tarkóm.

-De ha már így egymásba botlottunk megkérdezhetem mi a neved? - "Mi a szent szar ütött belém mit érdekel engem a neve? "-Lu-lumina

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-De ha már így egymásba botlottunk megkérdezhetem mi a neved? - "Mi a szent szar ütött belém mit érdekel engem a neve? "
-Lu-lumina. - Mondta zavartan.
-Dabi. - nyújtottam a kezem felé mire elfogadta és megzárta. Tűzforró az az aprócska keze. Szinte tejesen elveszik az enyémben. - Iszol valamit? - kérdeztem sejtelmesen.
-Hát egy limonádé jól esne. - mosolygott rám. "Megnézném ezt a mosolygós arcot ahogy a kéj és vágy elterül rajta. Főleg ha alattam lenne úgy..-" Áhh miket gondolok... Elindultam egy közeli bódéhoz és ő követett. Mikor a bódéhoz értünk gyorsan végig futtattam a szemem az innivalókon.
-Egy epres limonádét és egy duplát jéggel. - kértem ki az italokat. Leültünk egy asztalhoz és már hozták is azokat. Miközben megittuk sokat beszélgettünk de lényegtelen dolgokról. Megtudtam hogy a szülei képesség nélküliek neki mégis tűz képessége van. Érdekes de úgy éreztem nem mondja el a teljes igazat. Bár én se tenném egy vadidegen 24 éves pasinak. Egyszer csak a telefonjára nézett. 
-Nekem lassan mennem kell. - mondta elszontyolodva.
-Van még buszod? - érdeklődtem meg.
-Nem hinném de nem messze lakok innen, úgy 20 perc séta. - mondta egy kicsit elgondolkodva majd eleresztett egy halvány mosolyt.
-Akkor elkísérlek. Nem nagyon jó ha egy ilyen szép lány egyedül sétálgat.  - néztem rajta végig és erre elpirult. Éreztem, hogy odalent megint megrándulok.
-Re-rendben. - zavarában megvakarta a tarkóját és elindult. Én enyhén mögötte mentem és rálátásom nyílt így a hátára ami látszódott a kivágott ruhán keresztül és a szép formás fenekére.  Megint megrándultam odalent. "Tudnám élvezni ahogy a szemérem csontomnak csapódik az egyszer biztos." Ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejemben mire megszólalt. - Hát itt volnánk. - nézett fel a házukra és követtem a tekintetét majd magamon éreztem a szemeit.
-Szép hely. Hát akkor vigyázz magadra Lumina. Remélem még találkozunk. - mellé léptem - Szia. - ezzel megpusziltam az arcát közel a szájához. Azonnal látszódott hogy elvörösödik. Csoda hogy nem kezdett el füstölögni.Majd hátat fordítva elindultam. 
-Szi-szia. - hebegte utánam én erre csak a kezem felemeltem majd vissza süllyesztettem a zsebembe. Befordulva a közeli sarkon felugrottam egy fa ágára és leültem. Tökéletesen ráláttam a házára. Egyszer csak elkezdett viharos szél fújni majd láttam ahogy nyitódik a bejárati ajtójuk és gyorsan összekapkodja a teraszról a párnákat és beviszi a szélcsengővel együtt. Hatalmas csattanás rázta meg az egész környéket. Mikor vissza pillantottam láttam hogy a fenti teraszon is pakol majd becsukja maga mögött a francia ablakot. Egy jól irányzott mozdulattal az ablak előtt teremtem kicsit srégen mellette. Ekkor villámlott egy hatalmasat és láttam ahogy az izmai megmerevednek. "Tehát láttad az árnyékom. Jó kislány" vigyorogtam magamban majd felugrottam a szemben lévő fára. Épp időben mert még egy villámlás volt. Látszódott ahogy leereszti a vállait. Elment aludni de nem húzta be a függönyét. Miután lefeküdt vártam egy kicsit és vissza ugrottam az erkélyre. Elkezdtem jól átnézni a szobáját amennyire lehetett a vékony függönytől. Nem tudom mennyit nézelődhettem amikor is egy hatalmas csattanás hallatszott. Ekkor hirtelen felkönyökölt, de úgy látszott nem vett észre. És ekkor hatalmas villámlás és láttam a saját árnyékomat a szobája padlóján. Kitágultak a szemei és rögtön a villanya felé nyúlt ekkor vissza ugrottam az előző helyemre. Odalépett az ablakhoz és körülnézett majd elhúzta a sötét függönyt. 
-Ez jó játék lesz drága Lumina. - vigyorogtam magamban és már el is tűntem. 


Sziasztook. :D Véleményeket kérek szépen. ^.^ Tegnap nem tudtam hozni mert nem is volt ihletem meg nem volt időm se. Fiamnak jön a foga és éjfélkor aludt el. Szóval most megérkezett ez a rész. :D Elvont zenére írtam meg. :D (halld fent.) Valamint köszönöm a 100+ megtekintést. *-* .____. Jók legyetek puszika. :*

Sárkányszív (Baku x Reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora