Part 5 (Memories)

358 21 0
                                    

Assalamualaikum dan hai semua😄😄😄

Hari ni azi update lagi story for u guys to enjoy❤

Walaupun cerita ni suka- suka je azi buat but I still hope u guys can vote n komen..
Please dont be a sikent readers ok😍

Ok enjoy....
































Jeonghan pov...

Aku terjaga dari lenaku. Aku lihat disetiap sisiku ada The8 dan Dk sementara di lain tempat penuh lagi dengan member SEVENTEEN yang lain. Apa yang terjadi? Aku memegang kepalaku dan ada kain yang seakan sembab basah.

Ah... Adakah aku pingsan lagi tadi? Kali terakhir yang aku ingat, aku pening dan hampir pingsan. Setelah itu, aku langsung tidak inagt apa- apa.

Aku amati satu persatu wajah memberku. Aku mencapai telefon yang ada di sebelah bantal dan merakam kesemua memberku.

This is memories

Jeonghan pov end...

Jeonghan kembali menutup telefonnya apabila melihat Scoups meregangkan badannya lalu memandang ke arahnya.

"Mwohae, Jeonghan ah?" Tanya Scoups pelik apabila melihat Jeonghan terkekeh kekeh.

"Aniya... Tak de apa- apa... Kenapa awak semua di sini Scoups?" Tanya Jeonghan sambil kembali melihat satu persatu wajah dongsaengnya.

"Hey! Awak tak ingat apa- apa ke? Aishh... Tadi awak hampir pingsan kat dapur. Jadi saya dan Shua bawak awak ke bilik. Kemudian, member yang lain nak teman awak juga dan akhirnya berakhir semua tertidur." Uajr Scoups.

Jeonghan hanya mengangguk faham. Dia kembali ketawa apabila melihat Hoshi, Seungkwan dan Dino tertidur seperti anak tadika. Dengan posisi peluk antara satu sama lain dan berdengkur.

Scoups kemudian turut tersenyum apabila melibat Jeonghan ketawa. Dia sedikit lega yang adiknya itu nampak sedikit pulih walaupun masih pucat.

Dengan kadar segera Scoups mengejutkan adik- adiknya yang lain untuk bangun dan membersihkan diri.

"Aedera! Palli irreonna! Bersihkan diri kamu! Lepas ni kita keluar pergi makan! Arra?" Ujar Scoups memberi arahan. Dalam keadaan mamai SEVENTEEN bangun dan menganggukkan kepala mereka tanda mereka faham apa yang di arahkan oleh sang leader.

Seorang demi seorang meninggalkan bilik Jeonghan dan kini tinggallah Jeonghan sendiri. Jeonghan pun menutup pintu biliknya dan membuka almari laci yang ada di sebelah katilnya, lalu mengeluarkan satu bekas yang penuh dengan pil ubat.

Setelah mengeluarkan satu- persatu, akhirnya kira- kira ada 7 biji ubat yang harus di telan. Jeonghan hanya mengeluh apabila melihat ubat tersebut namun apakan daya dia harus menelan ubat ini untuk melawan penyakit yang dihidapnya.

Selesai memakan ubat Jeonghan menyalin pakaiannya dan mengemaskan rambut serta memakai sedikit make up  untuk menutup wajah pucatnya itu.

Apabila pintu di buka...

"Aish! HYUNG! JANGANLAH KACAU SAYA!"

"HEY! MANA HYUNG PUNYA JAKET!"

"SCOUPS HYUNG! WONWOO HYUNG KACAU SAYA!"

Saranghae Uri Cheonsa❤ #CompleteWhere stories live. Discover now