Assalamualaikum dan hai guys...So ringkaskan citer, let enjoys❤
At Mountain...
(fikir sendiri ye nama gunung... Author x tahu nak pilih nama gunung apa😂😂😂)"Hyung.... Kenapa hyung termenung je ni?" Tanya seseorang menyedarkan seseorang daripada lamunannya.
"Oh, Jun ah... Ani... Hyung cuma manikmati permandangan ni je..." Jawab orang itu sambil terus memandangi permandangan di hadapannya.
"Geotjimal... Saya tahu hyung bukan pandang permandangan ni... Tapi hyung pandang itu kan, Coups hyung?" Ujar Jun sambil menunjuk ke arah seseorang yang sedang ketawa girang bersama membernya yang lain.
"Jun... Hyung musuweo.... Entah kenapa hati hyung tetap tak tenang..." Ujar Scoups risau.
"Aishh! Apa maksud hyung? Kan kita tengah berseronok ni! Janganlah fikir bukan- bukan." Ujar Jun tak suka.
"Ani... Bukan itu... Hyungmemang tak mahu memikirkannya, Jun... Tapi hati hyung berkata lain." Ujar Scoups lalu memandangi Jun di sebelahnya.
"Apa yang hyung rasakan?" Tanya Jun tertanya- tanya.
"Kamu tak rasa ke yang dia hanya berpura- pura? Berpura- pura sama seperti dahulu?" Tanya Scoups lalu kembali memandangi Jeonghan yang sedang bergelak ketawa bersama dongsaengnya yang lain.
"Arra... Saya pun memikirkannya hyung... Tapi saya tak nak merosakkan suasana... Jadi, saya fikir kita hanya perlu menikmatinya daripada membazirkannya." Ujar Jun bersama keluhan kecilnya.
"Jun... Mianhae... Hyung tak bermaksud nak membuat kamu hilang mood..." Ujar Scoups serba salah.
"Aishhh... Takde apa yang perlu dimaafkan hyung... Saya pun rasa benda yang sama hyung rasa..." Ujar Jun yang turut merasai perasaan Scoups.
"Dahlah... Yang penting sekarang ni kita menikmati percutian ni hyung... Lupakan segalanya!" Ujar Jun girang cuba menceriakan suasana.
"Nde!" Jawab Scoups semangat.
"Hey, Hyungnimdeul!!! Palli! Kami nak bergambar ni!!!!" Jerit Dino geram melihat hyungnya itu hanya duduk bersimpuh tanpa menghiraukan dia dan yang lain sedang mengambil gambar.
"Aishh! Arraseo, Lee Chan ssi... Kami datang ni!" Ujar Jun lalu menarik tangan Scoups bangun dan berlari ke arah membernya.
"Jeonghan ah..." Panggil Scoups perlahan.
"Mwo, Coups ah?" Tanya Jeonghan yang dipanggil itu.
"Ani... Gomawo..." Ujar Scoups membuatkan Jeonghan memandangnya pelik dan tertanya- tanya. Namun, belum sempat Jeonghan kembali bertanya, Dino kembali merungut apabila hyung nya tidak memandangi kamera.
"Aishhh!!! Hyungdeul!!! Pandanglah kamera!!! Hyung!!!!" Jerit Dino merajuk.
"Arraseo! Arraseo! Kami memandangimu, Lee Chan..." Ujar Jeonghan memujuk.
'Gomawo sebab sudi kembali kepadaku dan yang lain...'
"Baiklah! Satu... Dua.... Tiga!" Jerit Dino disudahi dengan senyuman yang terukir di wajahnya dan SEVENTEEN.
.
.
.
Kevin pov...
Apa yang harus aku lakukan...? Kenapa dia memilih ini? Aishh, Yoon Jeonghan Pabbo!
Minhyuk ah... Kembalilah... Sesungguhnya hanya kau yang mampu memujuknya.. SEVENTEEN adalah semangat kehidupannya tapi kau... Kau adalah penyelamatnya...
YOU ARE READING
Saranghae Uri Cheonsa❤ #Complete
FanfictionAku bukan seorang cheonsa... Aku cuma manusia biasa yang hanya memerlukan perhatian dan kasih sayang daripada orang disekitarku... Aku puas kerana aku mempunyai SEVENTEEN dan CARAT bersamaku... Sungguh mereka menganggapku seperti keluarga mereka sep...