Assalamualaikum dan hai semua...
Azi nak tanya korang semua ni still enjoy ke story ni?
Sbb azi risau korang be like, yeah u know...
Tapi to everyone that support my story... Thank you guys and love u❤
Ok enjoy k🙆🏻♀
At Beach....
Dah hampir tiga minggu semenjak comeback SEVENTEEN bermula dan kini minggu comeback mereka telah pun berakhir. Akhirnya mereka dibenarkan untuk mengambil cuti.
Kini disinilah mereka... Pantai yang luas terbentang dengan beribu orang sedang menikmati permandangan pantai itu.
"Uwahh!!! Laut!!!" Jerit Dino semangat lalu terus berlari menghampiri pantai itu dan bermain diikuti Seungkwan dan Dk.
Sementara member yang lain menyediakan alatan perkelahan dan menyalin pakaian terlebih dahulu.
"Hey! LEE CHAN! BOO SEUNGKWAN! LEE SEOKMIN! SALIN PAKAIAN DULU!" Jerit manager Kim geram melihat ketiga- tiga anak jagaannya itu kini basah keseluruhannya.
"Biarlah hyung... Agak- agak dah basah sangat nanti, dorang sedarlah tu dorang tak salin baju lagi." Ujar Mingyu tenang.
"Aishhh... Jeongmal!" Ujar manager Kim oasrah meninggalkan ketiga- tiga anak jagaannya itu.
Akhirnya SEVENTEEN mula menikmati waktu perkelahan itu. Ada yang bermain bola pantai, ada yang berenang, ada yg hanya duduk bersantai dan ada yang mengambil gambar permandangan.
"Jeonghan ah! Mwohae? Kenapa tak main sekali?" Tanya Joshua pelik melihat sahabatnya itu hanya duduk terbaring.
"Malas... Joshuji..." Ujar Jeonghan ringkas membuatkan Joshua menggelengkan kepalanya.
Joshua akhirnya berakhir mengikuti Jeonghan beebaring di atas tikar itu dan melihat ke arah membernya satu persatu.
"Oh? Eisa dan Dino takde kat sinilah, Jeonghan ah.." Ujar Joshua membuatkan Jeonghan bangun daripada baringannya dan melihat ke arah membernya. Dan di sana memang tidak ada sosok The8 mahupun Dino.
"Mungkin mereka berjalan- jalan, Shua ah..." Ujar Jeonghan yang sebenarnya malas untuk bangun.
Joahua yang geram menarik paksa tangan Jeonghan. Jeonghan pula hanya mengikuti segala tingkah Joshua sambil mengeluh.
"Coups ah! Kami pergi jalan dulu!" Ujar Joshua menjerit ke arah Scoups yang sedang seronok berenang bersama membernya yang lain.
Setelah itu Joshua menarik tangan Jeonghan berjalan untuk mencari keberadaan dongsaeng mereka itu. Tetapi hal itu sedikit nampak mustahil apabila melihat daripada bilangan orang yang ada di situ.
"Jeonghan ah... Eisa dan Dino takde kat sini ni! Macam mana ni?" Tanya Joshua risau sementara yang ditanya hanya menutup matanya seperti ingin tidur lalu menguap malas.
"Hey! Ndeo dongsaeng eopseo! Pabboya!" Jerit Joshua geram.
"Joshuji... Sabar! Saya tahulah... Jom kita cari kat sana... Bukankah Eisa ada bawak kamera dia sekali tadi? Jadi mesti dia nak amik gambar! Dan kalau dia nak amik gambar, dia takkan suka tempat yang ramai macam ni. Mesti dia akan pergi kat hujung tu. Sebab tempat tu sunyi. Kajja kita ke sana, Joshuji." Ujar Jeonghan selamba.
"Aishh! Dasar Yoon Jeonghan!" Ujar Joshua geram melihat ketenangan kawannya itu.
Mereka akhirnya berjalan mendekati kawasan hujung pantai itu dan cuba mencari jejak dongsaeng mereka yang kini tidak kelihatan.
YOU ARE READING
Saranghae Uri Cheonsa❤ #Complete
FanfictionAku bukan seorang cheonsa... Aku cuma manusia biasa yang hanya memerlukan perhatian dan kasih sayang daripada orang disekitarku... Aku puas kerana aku mempunyai SEVENTEEN dan CARAT bersamaku... Sungguh mereka menganggapku seperti keluarga mereka sep...