Assalamualaikum dan hai guys❤❤❤
Apa khabar semua? Sihat ke?
Azi sihat je...
Ok let continue with our story k🙆🏻♀
"HYUNG!!!" Jerit The8 apabila dikejutkan oleh Scoups yang menyorok dibalik pintu sambil memakai kain putih menutupi wajahnya.
Scoups hanya ketawa terbahak- bahak sehinggalah ada satu tangan mengetuk kepalanya perlahan.
"Aishh! Mwoya?! Hong Jisoo!" Jerit Scoups sambil mengusap kepalanya dan menjeling ke arah Joshua.
"Eisa tu baru je balik dari hospital tadi. Jangan sampai dia masuk sebab awak, Coups!" Ujar Joshua menjeling tajam ke arah Scoups yang kini hanya tersengih- sengih bodoh.
"Hahaha... Mianhae... Gurau kan?" Ujar Scoups tak bersalah sementara The8 dan Joshua hanya menjeling tajam ke arah leader mereka itu.
"Kajja, kita turun makan... Mingyu, Dk dan Woozi dah siap masak..." Ajak Joshua yang kembali mengingati tujuannya mencari kedua membernya itu.
Akhirnya ketiga- tiga berjalan menuruni tangga menuju ke meja makan di halaman luar yang kini di penuhi dengan member SEVENTEEN yang lain.
"Lambatnya, hyung! Kami tunggu dari tadi!" Ujar Woozi geram kerana menunggu.
"Tanya pada leader mu Woozi ssi!" Ujar Joshua mengerling ke arah Scoups yang kini telah pun duduk di sebelah Vernon dan menuang air minumannya.
"Mwo?! Kan hyung dah ada ni... Kajja makan!" Ujar Scoups girang tanpa bersalah.
"Arraseo..." Ujar Woozi tak mahu memanjangkan pergaduhan.
Mereka semua mengangkat cawan masing- masing lalu mengucapkan kata- kata semangat dan meminum minuman masing- masing.
"Jeonghan hyung... Gomawo..." Ujar seseorang mengejutkan Jeonghan yang sedang membakar daging itu. Jeonghan memandangi dongsaengnya pelik.
"Untuk apa, Dino?" Tanya Jeonghan pelik.
"Sebab hyung selamatkan saya dan Eisa hyung... Hyung dan Shua hyung... Gomawo sebab selamatkan kami..." Ujar Dino memeluk Jeonghan dari belakang.
"Mwoya...? Gwenchana Dino ah... Kamu dan Eisa adalah dongsaeng hyung dan Shua... Dah tentulah kami akan selamatkan kamu berdua..." Ujar Jeonghan membelai rambut Dino.
"Jinjja... Hyung bogoshippeo... hiksss.... hikss..." Tangis Dino tersedu- sedu membuatkan Jeonghan terkejut, begitu juga member SEVENTEEN yang lain.
"Wae?" Tanya Joshua pelik melihat maknaenya itu tiba- tiba menangis.
"Ani... Asap ni tebal sangat.... Mata saya pedih hyung... Hikss... Hikss.." Tangis Dino bohong.
Jeonghan hanya melihat maknaenya itu yang kini kembali bersama membernya yang lain menikmati makan malam mereka.
"Mianhae..." Gumam Jeonghan perlahan.
.
.
.
At Jeonghan And Dk Room....
"Hyung..." Panggil Dk perlahan.
"Hmmm...." Jawab Jeonghan.
"Hyung, gwenchana?" Tanya Dk membuatkan Jeonghan yang tadinya menghadap ke arah berlawanan, memusingkan badannya menghadap Dk.
"Gwenchana... Wae?" Tanya Jeonghan pelik.
YOU ARE READING
Saranghae Uri Cheonsa❤ #Complete
ФанфикAku bukan seorang cheonsa... Aku cuma manusia biasa yang hanya memerlukan perhatian dan kasih sayang daripada orang disekitarku... Aku puas kerana aku mempunyai SEVENTEEN dan CARAT bersamaku... Sungguh mereka menganggapku seperti keluarga mereka sep...