Part 37 (Please... Give Up!)

249 18 2
                                    

Assalamualaikum dan hai guys...

Ok azi malas nak taip intro panjang2 so let move to the story...

Enjoys guys....












"Kajja! Kita balik ke Seoul!" Ujar The8 teruja.

"Wae.... Kenapa hyung teruja sangat ni? Saya tak puas cuti lagi tau! Hyung dah puas sangat ke sampai macam tak sabar nak balik ke Seoul?" Tanya Dino bengang.

"Ani... Hyung cuma rasa dah sampai masanya, Lee Chan... Dah lama kita kat sini ... Dah seminggu bukan? Dah tentulah hyung merindui Seoul..." Ujar The8 tersenyum.

"Hmmm, yelah... Tapi saya masih tak puas lagi..." Ujar Dino sedih.

"Aigoo... Kamu masih tak puas ye? Gwenchana... Nanti di Seoul kita berjalan lagi ye..." Ujar Scoups mencubit manja pipi maknae nya itu.

"Hyung... Saya bukan aegi tau!" Ujar Dino semakin menggembungkan pipinya, membuatkan Scoups semakin geram ingin mencubit pipi maknaenya itu tetapi langsung dihalang oleh Jeonghan.

"Dino nugu aegi?" Ujar Jeonghan sambil terus menjeling ke arah Scoups tanpa memandangi Dino yang memandangnya kesal.

"Aishh... Kajja, Dino ah... Tinggalkan dua hyung tak matang ni." Ujar The8 menarik tangan maknae nya itu dan berjalan meninggalkan hyung nya yang masih berlawan jelingan.

"Dasar pabbo! Kita dah lambat, palli! Kamu berdua tu hyung bukannya maknae... Berhenti bergaduh atau saya suruh manager Kim tinggalkan awak berdua." Ujar Joshua menghentikan jelimgan tajam kedua- duanya.

"Hehe, Joshuji... Mian... Arraseo kajja! Tinggalkan si leader ni!" Ujar Jeonghan menjelirkan lidahnya dan memaut tangan Joshua, berlalu meninggalkan Scoups yang kini memasang wajah sebal.

"Hey, Yoon Jeonghan!" Jerit Scoups geram.

Pletuk

"Berhenti menjerit dan masuk ke dalam kereta, Seungcheol ssi!" Ujar manager Kim dengan death glare nya, membuatkan Scoups kelam kabut memasuki kereta mereka.

Akhirnya mereka semua bergerak pulang ke Seoul dengan kesemuanya terlelap di dalam kereta.

"Aman sikit..." Ujar manager Kim sambil mengeluh lega.
.

.

.

At Pledis...

"SEVENTEEN!!!" Jerit CEO membuatkan SEVENTEEN sedikit terkejut dan menatap CEO mereka horror.

"Wae? Saya cuma merindui kamu... So how your holiday?" Tanya CEO membuatkan SEVENTEEN memasang wajah teruja mereka seperti ingin memulakan cerita tetapi....

"Cop.. Cop..cop... Satu persatu!" Ujar CEO memberi amaran sebelum anak- anaknya mulai bercerita.

Akhirnya SEVENTEEN mula bercerita keseronokkan mereka dengan perasaan teruja. SekalJi sekala, mereka tergelak bersama dan mengejek antara satu sama lain.

2 hours later....

"Uwaahhhh.... Bukan main seronok lagi kamu semua ye...? Ok tapi jangan lupa tak lama lagi kita akan menjalankan worldtour konsert." Ujar CEO mengingatkan anak jagaannya.

"Memang best CEO nim! Kami semua betul- betul lupa siapa kami bila di sana!" Ujar Hoshi yang masih lagi teruja.

"Hahaha... Baguslah kalau kamu semua menyukai dan menikmati percutian kamu... Tapi seperti yang saya katakan tadi, jangan lupa tentang worldtour kamu..." Ujar CEO mengingatkan anak- anaknya.

"Nde!" Ujar SEVENTEEN bersamaan membuatkan CEO kembali tersenyum bangga.

"Baiklah saya tinggalkan kamu semua dulu... Berehatlah... Kamu baru je berjalan jauh bukan? Jja! Annyeong!" Ujar CEO meninggalkan SEVENTEEN.

Saranghae Uri Cheonsa❤ #CompleteWhere stories live. Discover now