Part 31(Hyung...)

269 19 0
                                    

Assalamualaikum dan hai semua...

Enjoy k❤🙆🏻‍♀











































Dua hari kemudian...

At Pledis Entertainment...

"Apa maksud kamu ni?" Tanya CEO nim pelik dan sukar mempercayai apa yang dilihat dan didengarnya kini.

"Nde, CEO nim... Ni uri Jeonghanie hyung.. Percayalah!" Ujar Hoshi meyakinkan CEO nya yang kini hanya menatap mereka terdiam.

"Maaf sebab saya menipu atas kematian saya..." Ujar Jeonghan menundukkan kepalanya serba salah. Tiba- tiba dia merasakan pelukan hangat dan erat daripada seseorang memeluknya.

"CEO nim?" Ujar Jeonghan terkejut dan gugup.

"Syukurlah... Syukurlah kamu masih ada... Syukurlah kamu masih bersama kami... Hani ah... Kami semua merinduimu..." Ujar CEO melepaskan pelukannya dan menggenggam tangan Jeonghan bahagia.

"CEO nim... Maafkan saya... Hikss...hikss.. Mianhae..." Ujar Jeonghan lagi serba salah melihat betapa rindunya CEO nya itu terhadapnya.

"Tak, hyung! Hyung tak salah! Minhyuk hyung yang salah dah buat kami fikir hyung betul- betul dah tiada! Hyung tak salah apa- apa!" Ujar The8 geram memikirkan orang yang merampas hyungnya itu.

"Hyung mohon jangan salahkan dia... Dia cuma nak sembuhkan hyung... Semuanya salah hyung sebab tak jujur dengan kamu semua semenjak kita berjumpa... Mianhae aedera.." Ujar Jeonghan lagi bersama isakan kesedihan dan serba salah.

"Sudahlah yang penting kamu dah kembali semula... Saya akan umumkan semula kepulangan kamu kepada SEVENTEEN pada pihak media. Oh, ya.. Kamu dah berjumpa keluarga kamu belum, Jeonghan." Tanya CEO nim dan Jeonghan hanya menganggukkan kepalanya.

Dia dah pun berjumpa dengan ibubapa nya semalam dan menceritakan perkara sebenar. Walaupun ibubapa sedikit terkejut dan nampak tidak mempercayainya, tetapi selepas Jeonghan menunjukkan tanda lahir yang ada di bahunya itu, ibubapa nya mulai percaya dan memeluk bahagia.

Gembira kerana anak yang disangka telah pergi mereka  kini kembali ke pangkuan mereka dalam keadaan sihat dan bahagia.

Jeonghan tersenyum apabila mengingat kembali kejadian semalam, membuatkan SEVENTEEN dan CEO nya memandangnya pelik.

"Kamu ok ke Han?" Tanya CEO pelik.

"Nde, saya ok... Saya cuma gembira yang kita semua akhirnya dapat berkumpul semula tanpa perlu saya menyamar." Ujar Jeonghan lalu menggenggam tangan The8 dan Seungkwan yang duduk disebelahnya.

Melihat itu CEO dan SEVENTEEN hanya tersenyum setuju dan gembira.

"Baiklah... Saya akan telefon pihak media dan umumkan perkara ni supaya semua tahu... Pasal kad pengenalan awak tu saya akan uruskan semula." Ujar CEO semangat.

"Tak perlu kad pengenalan saya dah lama diuruskan. Ini..." Ujar Jeonghan menunjukkan kad pengenalan yang baru sebulan lepas di tukarkan.

"Uwahh... Cepat.. Jadi, Han kamu tak kisah ke kalau saya bagitahu ni kepada pihak media?" Tanya CEO lagi.

"Nde... Tapi saya taknak berjumpa mereka dahulu... Kalau boleh CEO nim tolong uruskan..." Ujar Jeonghan merayu manja.

"Arraseo.. Saya akan uruskannya Jeonghan ah..." Ujar CEO gembira.

.

.

.

At Woozi Studio...

Saranghae Uri Cheonsa❤ #CompleteWhere stories live. Discover now