Part 32 (Miracle?)

246 18 6
                                    

Assalamualaikum dan hai guys✌🏻

Kembali lagi kita for this story...

Ok first of all, Azi just nak bagitahu mungkin story ni akan menjadi story yg panjang tapi tak panjang sangat...

Mungkin dalam 40 part? Korang ok ke baca story panjang2 ni?

Takut bosan pulak tapi azi still try to make it short..

Fighthing❤

Ok back to story...

Enjoy😍



































SEVENTEEN Dorm...

Jeonghan pov...

"Kenapa sunyi je ni?" Gumamku sendiri apabila keluar dari bilikku. Kini ruang tamu serta seluruh dorm ini, kelihatan dan kedengaran sunyi.

"Dorang ada schedule ke?" Gumamku lagi entah pada siapa.

Ku buka peti ais di depan ku, mengeluarkan barang makanan yang memungkinkan aku untuk masak.

"Akh!" Ku pegang kepalaku yang kini berdenyut kuat tanpa henti, pandanganku mengabur dan pernafasan ku kini juga terasa sukar.

Aku cuba menampung diriku dengan memegang meja makan terdekat. Menarik kerusi, merebahkan kepala di atas meja, memejamkan mata dan mengatur pernafasanku.

Ada apakah ini? Kenapa ianya tiba- tiba? Sedangkan gejala ni dah lama tak datang... Tolonglah jangan... Ini sakit...

Ku remas bahagian dadaku kerana merasakan denyutan yang kuat di situ.

"Sa...sak..sakit...akh!" Ujarku sendiri tidak dapat menahan rasa sakit ini. Pelbagai langkah telah kulakukan untuk mengurangkan kesakitan ini tetapi ianya seperti mustahil dan sia- sia.

Aku mengusap sesuatu cairan yang mengalir keluar dari hidungku dan aku yakin itu adalah darah. Benar sangkaan ku ianya memang darah.

Tiba- tiba tekakku terasa sakit dan perih seperti ingin mengeluarkan sesuatu. Dengan pantas, aku cuba kuatkan diri berjalan menuju ke sinki dan memuntahkan segalanya.

"Da..darah..." Ujarku terkejut melihat cairan merah itu. Semakin lama, semakin aku merasakan diriku lemah, sehingga aku tidak mampu lagi menampung tubuhku. Perlahan aku terduduk di lantai lalu tanpa aku sedari pandangan ku mulai kabur dan kemudian gelap.

"Tolong..." Ujarku sebelum hilang kesedaran.

Jeonghan pov end....

.

.

.

At Car...

"Hyung... Jeonghan hyung tahu ke kita ada schedule ni?" Tanya Mingyu kepada Scoups yang sedari tadi hanya memainkan telefonnya.

"Ani... Hyung nak bagitahu dia tadi tapi nampak macam hyung kamu tu terlalu penat... Jadi hyung tak bangunkan dia tetapi jangan risau hyung dah hantarkan pesanan kepadanya..." Ujar Scoups tenang.

"Oohhh... Ok arraseo... Saya bukan apa, saya risau kalau Jeonghan hyung ingat kita abaikan dia..." Ujar Mingyu risau, langsung mendapat jintakan daripada Wonwoo.

"Jeonghan hyung bukan macam kamu... Cepat terasa!" Ujar Wonwoo sementara Mingyu hanya menjeling hyung nya itu kerana menyindirnya.

Ring...ring...

"Oh, Woozi ah... Wae?" Tanya Scoups sebaik menjawab panggilan daripada Woozi.

"..."

"Ah... Jeongmal? Arraseo, hyung akan bagitahu manager Lee.." Ujar Scoups lalu mematikan panggilan telefonnya.

Saranghae Uri Cheonsa❤ #CompleteWhere stories live. Discover now