Assalamualaikum dan hai guys...
Ok azi still update this story kan... Walaupun lambat but I still try to update... Sory sebab skang ni azi busy dengan study...
Ok hope u guys enjoy...
At Amusement Park...
"MWO?!" Jerit Scoups cemas.
"Waeyeo, hyung?" Tanya Seungkwan selepas menenagkan dirinya kerana terkejut dengan jeritan sang leader.
"Jeonghan dan Dk dah pulang terlebih dahulu dengan manager Kim sebab Jeonghan tiba- tiba sakit." Ujar Scoups masih dengan nada risau nya.
"Mwo? Kenapa mereka tak memberitahu kita? Mana awak tahu, Coups?" Tanya Joshua panasaran.
"Saya menghantar pesanan ringkas kepada manager Kim mengatakan kita berkumpul di pintu depan... Dan dia terus membalas dia ada bersama Jeonghan dan Dk di hotel kerana Jeonghan muntah- muntah. Dan dia cakap manager Lee dan manager Kang yang akan mengahntar kita balik ke hotel." Ujar Scoups.
"Aishhh! Kan senang kalau bagitahu! Kenapa mesti berahsia?!" Ujar Seungkwan bengang.
"Mumgkin Jeonghan taknak kita risau... Sudahlah, mari pulang!" Ajak Joshua menenangkan dongsaengnya yang lain.
"Shua ah..." Panggil Scoups membuatkan Joshua berpaling memandanginya.
"Saya bukan leader yang bagus bukan? Saya langsung tak tahu apa- apa mengenai member kita..."Ujar Scoups menunduk sedih.
"Awak adalah leader yang paling hebat dan bertanggungjawab yang paling saya kenal, Coups... Berhenti berfikir yang bukan- bukan dan tetap kuat untuk kami, Coups!" Ujar Joshua memberikan semangat kepada kawannya itu.
"Gomawo Shua ah..." Ujar Scoups mengikuti Joshua menuju ke kereta mereka bersama SEVENTEEN yang lain.
.
.
.
At Hotel....
"Jeonghan Hyung!!!" Jerit Dino yang berlari memasuki bilik Jeonghan dan Dk membuatkan manager Kim mengetuk kepala maknae itu geram.
"Aishhh! Hyung, Wae?!" Ujar Dino sambil mengelus kepalanya yang diketuk tadi.
"Jangan menjerit maknae... Hyung mu baru sahaja terlelap." Ujar manager Kim menunjuk ke arah Dk yang tertidur sambil memeluk Jeonghan.
"Macam mana dengan Hani, hyung?" Tanya Scoups risau.
"Gwenchana... Dia dah okay sikit lepas mandi tadi... Dia cuma mual sebab naik roller coaster tadi.." Ujar manager Kim tenang.
"Kenapa hyung tak bagitahu kami? Tahu tak betapa risaunya kami bila hyung bagitahu Jeonghan muntah- muntah.. " Ujar Scoups melirik manager nya tajam.
"Mianhae... Jeonghan yang taknak bagitahu kamu memandangkan dia taknak merosakkan keseronokkan kamu semua... Lagipun dia cuma muntah sebab dia naik roller coaster tadi je..." Ujar manager Kim.
"Aishhh... Arraseo tapi jangan macam ni lagi hyung... Bagitahu je pada saya jika terjadi sesuatu.. Saya adalah leader mereka." Ujar Scoups mengalah.
"Arraseo... Mianhae... Kajja kita keluar... Jangan sampai Jeonghan tersedar.." Ujar manager Kim mengajak anak jagaannya keluar, menutup lampu dan pintu bilik Jeonghan.
"Hyung... Lapar..." Ujar Dino manja.
"Aigooo... Kamu main sampai tak ingat nak makan ke? Kan kat sana ada banyak makanan..." Ujar manager Kim geram.
YOU ARE READING
Saranghae Uri Cheonsa❤ #Complete
FanfictionAku bukan seorang cheonsa... Aku cuma manusia biasa yang hanya memerlukan perhatian dan kasih sayang daripada orang disekitarku... Aku puas kerana aku mempunyai SEVENTEEN dan CARAT bersamaku... Sungguh mereka menganggapku seperti keluarga mereka sep...