1.2

22.2K 1.3K 290
                                    

O günün öğle arası

"Sen tam bir geri zekalısın." diye mırıldandı Seren. Topluca benim ne kadar geri zekalı olduğumu hatırlatıyorlardı.

"Bilmediğin biriyle nasıl konuşabilirsin ya? Bir kere erkek olduğundan bile emin değilsin ki."

"Sen de geri zekalısın." diyerek az önce konuşan Arda'ya döndü Seren.

"Niye aranızdaki tek akıllı benim? Niye daha zeki arkadaşlarım yok ki?"

"İnsanlar kendilerine benzeyen kişilerle arkadaş olur Serencim, biz geri zekalıysak sen de pek akıllı olmuyorsun yani." diyerek Arda ve Seren ufak bir laf atışmasına girmişlerdi.

"Keser misiniz şu atışmayı?" diye en son ben araya girdiğimde ikisi birden bakışlarını tamamen bana çevirmişlerdi.

"Doğru, konu sendin değil mi?" diye mırıldanarak Seren bir şeyler düşünmeye başladı.

"Demek bu tanımadığın ama yazıştığın kişi bizimle yaşıt?"

"Evet, sizinle yaşıt ama 12. sınıf. Arda gibi sınıfta kalmamış." dediğimde Arda bana yan yan bakmıştı. Ne zaman aklıma gelse ona bunu hatırlatmaktan hiç çekinmiyordum.

"Çocukluğumdan beri kız kardeşim yerine bağrıma basayım sonra gelsin bana sürekli sınıfa kaldığımı hatırlatsın." dedi ve yüzüme tükürürcesine "hayırsız" diyerek tıslamıştı.

Evet, tıslamıştı.

"Konuya dönelim, dur." dedi ve boğazını temizleyerek ciddi bir hâl almaya çalışmıştı.

"Neden konuşuyorsun bu şahısla? Tanımıyorsun, kim olduğu belli bile değil. Tamam mesajları okudum seni sevdiğine inanabilirim ama," dedi ve derin bir nefes alıp "Kim lan bu Aptal!" diyerek bağırmıştı.

"Bağırmasana manyak." diyerek araya Seren girdi. "Yalnız, Yüsra benden sana abla tavsiyesi -her ne kadar sadece bir yaş büyük olsam da- bence fazla konuşma bununla. Ne bileyim, samimi çocuk falan ama... Ay ne bileyim işte!"

"Senin nedenini bilmediğin şey yüzünden kız seni niye dinlesin Seren? Ben de olsam seni dinlemezdim yani, nedeni ne ki? Neden yani neden?"

"Arda sen bana karşı mı oynuyorsun? Biz aynı taraftayız sanıyordum."

"Taraf değiştirdim ben."

"İyi be, pes ediyorum o zaman. Konuş istediğin kadar, tatlı çocuk zaten. Samimi yani."

"O senin enişten enişten."

"Saçmalama Arda." diyerek Arda'ya ters ters baktığımda "görürüz bak." demişti meydan okurcasına.

Nah görürdü.

~~~~

Aptal'ın yeni kapağına ben düştüm arklar kaldırmayın qğdhqğdkw

Neyse, cumartesi görüşürüz ben kaçtım bb

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin