5.8

12.8K 931 140
                                    

Multide Miraç ve Yüsra var. Şunların fotoğraflarını koymayı çok seviyorum çok hoşlar apjsğqsknz

"Miraç, sahile gidelim mi? Yürürüz biraz." dediğimde Miraç sunduğum seçeneğe biraz şaşırmış gibiydi. Normalde okuldan sonra bir şeyler yapmayı teklif eden oydu.

"Gidelim şapşalım." dediğinde gülümseyip elini tutup parmaklarımızı birbirine kenetlemiştim. Burak ona yumruk attığı için kendimi suçlu hissediyordum, benim yüzümden canı yanmıştı.

"Hâlâ öpmedin ama beni." diyerek dudağını sarkıttığında gözüm dudağındaki yaraya takılmıştı.

"Senin bu olayla hiçbir alakan yok biliyorsun değil mi? Senin bir suçun falan yok yani." dediğinde aklımdan geçen şeyleri tahmin ettiğini anlamıştım.

"Ama hafiften bir kıskanmadım değil. Uzun süre sizi orada izledim ve elini tuttuğu an gerçekten en uzun geçen andı."

"Seni fark etmemişim."

"Sınıfa giderken senin yanına birinin geldiğini fark edip geri döndüm. En başından beri sizi izliyordum. Senin sinirlenmeye başladığını görünce daha fazla dayanamayıp yanına geldim."

"Burak'ın hakkında bildiklerini nereden biliyorsun?" diye sorduğumda bir şey demeyip tuttuğu elimi öpmüştü.

"Konuşurlarken duymuştum ama şimdiki konumuz bu değil." dedikten sonra yolun ortasında birden durdu. Yavaş yavaş yürüdüğümüz için yollar boşalmıştı, bu sayede kimse bize çarpmamıştı.

"Konumuz ne?" dediğimde hızlıca dudaklarımızı kısa süreliğine birleştirmiş ve yavaşça geri çekilmişti.

"Söz vermiştin." dediğinde güldüm.

"Ben öpeceğim demiştim, sen öpmüş sayılırsın ama." diyerek dudaklarına küçük bir öpücük kondurduğum sırada dikkatimi duyduğum başka bir ses çekmişti.

"Pü! Gençlik bitmiş baksanıza. Hiç de utanmıyorlar." diyerek cıklamaya başlayan sesle kendi kendime güldüm.

"Gençlik bitmiş görüyor musun şapşalım. Kesin biz bitirdik." Miraç'ın dediğiyle yürümeye devam ederken tekrar gülmüştüm.

"Bri dakika, şu Yaman değil mi?" diyerek çenesiyle işaret ettiği yere baktığımda Yaman'ı görmüştüm. Yanında da Oya vardı ve beraber konuşa konuşa yürüyorlardı.

"Oya senden vazgeçmiş galiba." dediğimde "şükürler olsun." diye mırıldanmıştı.

"Yaman'a sorarım sonra ne konuştuklarını. Ne kadar benden uzaklaşmış olması iyi olsa da aralarında bir şey olması kötü olur. Oya çok bencil biri, sadece kendini düşünüyor. Yaman onunlayken daha fazla üzü-..." derken birden Miraç'ın sırtına birinin atlaması ile sözü yarıda kalıp öne doğru sendelemişti.

"Sevgilin olunca bizi unuttun lan. Ne hayırsızmışsın be oğlum." diyerek Orçun ikimizin arasına girip bir kolunu benim omzuma diğer kolunu de Miraç'in omzuna atmıştı.

"Sen de sevgili yap ve beni unut. Mümkün mü?" dedikten sonra Miraç sahte bir şekilde gülümsemişti ama Orçun onun dalga geçtiğini anlamamıştı.

"Yüsra yokken ben vardım." dedi ve bana döndü. "Sen yokken ben vardım, ayık ol. Miraç'ımı benden alıyorsun yavaştan fark etmedim sanma."

"Sen neden geldin Orçun?"

"Biraz kara kedilik yapıp aranıza gireyim dedim. Çok tatlısınız şerefsizler, kıskanıyorum."

"Bizden sonra size geldi sıra." diye bu sefer Taha'nın sesini duyduğumuzda üçümüz birden sesin geldiği yöne bakmıştık. Taha'nın yanında Gaye de vardı.

"Siz çok sıkıcısınız deyip gitti yanımızdan, sizi bulmuş demek ki." diyerek Taha'nın dediğinde ekleme yaptı Gaye.

"Ben yanınızda olduğum süre boyunca ağzınızdan bir kelime alamadım be. Tabii sıkıcısınız diyeceğim, sessizlik sadece sessiz sinema oynarken eğlencelidir." diyerek onlara karşı çıkmıştı Orçun. Grupta tek sevgilisi olmayan o değildi, Yaman da vardı ama muhtemelen Yaman'ı da sıkıcı bulduğu için çiftlere sarmıştı.

"Tamam yanımızda dur da bari ortamızda durma be oğlum." diye Miraç konuşurken Orçun birkaç saniye durduktan sonra ortamızdan çekilmişti.

"Onca sene ayrı kaldın zaten sevdiğinden. Acıdım sana." dedikten birkaç saniye sonra ekledi. "Bize de az çektirmedin be."

Miraç ise ona cevap vermeyip tekrardan elimi tutmuştu.

"Kendimi kaynana gibi hissetmem normal mi? Miraç benim oğlum ve Yüsra da gelinim gibi hissediyorum." diye Orçun kendi kendine mırıldanmıştı.

"Kanka seni bozmak gibi olmasın ama sen erkeksin, kaynana olamazsın yani." diyerek Taha Orçun'a yönelik konuştuğunda Orçun onu hiç umursamamıştı.

"Hayaller yalnız kalmak, gerçekler de bu işte."

~~~~

Bölümü atıp bölüm yazmaya gidiyorum bb

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin