Miraç'tan
"Lan kalksana mal." diye bir ses duyduktan sonra kafama yediğim darbe ile hafifçe gözlerimi aralamıştım.
"Sizin bana olan bu düşmanlığınız neden?" diyerek kafamı sıradan kaldırmış vr uykumun açılması için gözlerimi ovalamaya başlamıştım.
"Sen uyurken Yüsra sınıfa geldi." dediğinde şaşkınca Yaman'a bakmıştım.
"Neden uyandırmadınız beni geri zekalılar?"
"Dur dur, asıl olay bu değil." dedi yüzünde muzip bir gülümsemeyle Taha.
"Aslında o kadar da önemli bir olay değil. Alt tarafı Yüsra sen uyurken saçınla oynadı ve yanından giderken yanağını öptü." diyen Orçun'un dediklerini tam olarak kavramam birkaç dakikamı almıştı. Bir de alayla konuşuyordu piç.
"Ne?" dediğimde üçü birden sırayla kafama vurmuşlardı. Diyordum ben, bunların bana düşmanlığı var diye.
"Bir tek yengeye aptal taklidi yaptığı düşünüyorduk, sen onunla ilgili tüm konularda aptalmışsın." diye mırıldandı Yaman.
Yüzümde aptal bir gülümseme ile herhangi bir yere bakarken aklımdan geçen tek şey Orçun'un az önce dedikleriydi.
Gerçek miydi yoksa bana oyun mu oynuyorlardı?
"Dalga geçmiyorsunuz değil mi?" diyerek onlara döndüğümde üçü birden kafasını olumsuzca sallamış ve Taha telefonunu çıkarmıştı.
"Fotoğraf mı çektin?" diye şaşkınlıkla konuştuğumda "Sana ufak bir iyiliğimiz dokunsun işte." demiş ve fotoğrafları telefonuma mesaj atmıştı.
Fotoğrafları hemen açıp dikkatle incelemiştim.
Cidden yalan söylemiyorlarmış.
"Ne zaman yalan söyledik oğlum biz sana." dedi Yaman alınmış gibi yaparak.
"Dün." diyerek devam ettim. "Mesela sen Seren ile konuştuğunu sakladın." dediğimde itiraz eder bir yüz ifadesiyle "o yalan değil, sakladım sadece." demişti.
"Şu an umrumda olan siz değilsiniz." dediğimde gülerek yanımdan gitmişlerdi.
Ben de fotoğraflarla baş başa kalmıştım.
Ne olurdu sanki yanağımı öptüğü sırada uyanık olsaydım? Bildiğin hayatımın fırsatını kaçırmıştım...
~~~~
Bb.
YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))