1.8

20.2K 1.3K 503
                                    

Yorum

Arda uzun zaman yanımıza dönmeyince merak edip hızlı adımlarla okula girip merdivenleri çıkmaya başladığımda biriyle çarpışmıştım.

"Dikkat etsene be!" derken birden yüzüme bakmasıyla sinir yerini şaşkınlığa bırakmış ve başka bir şey demeden yanımdan uzaklaşmıştı.

Bu okulda normal biri bile yok muydu?

Merdivenleri çıkıp bizim kata vardığımda o sırada Arda ile karşılaşmıştım.

"Sen nereye gittin? Seren'e bakacağım diye çıktın onca dakikadır yoksun."

"Seren'i kantinde görünce sınıftan bir şey almak için sınıfa döndüm."

"O kadar uzun zamandır ne aldın?" dediğimde cebinden ufak bir kağıt parçası çıkarıp bana uzattı.

"Neden ve kim için
Bu içten gülüşler
Gözüm kamaşır elim titrer yanındayken dünyam bir anda tersine döner"

Seni seven Aptal'ın senden özür diliyor, bendem hoşlandığın konusunda sadece şaka yapıyordum. Hiç ciddiye alacağını düşünmemiştim.

"Onu gördün mü?" dediğimde birkaç saniye bir şey demedi.

"Yüzünü görmemem görmemek sayılıyorsa görmedim."

"Pekala, neyse notu verdiğin için teşekkür ederim."

"Senin için bu kadar önemli mi bu notlar?"

"Evet, önemli olmasa çöpe atardım zaten neden saklayayım ki?" dediğimde muzipçe güldü.

"Yalnız benden bir bilgi, bu aptal bey bir tek sana aptal haberin olsun. Konuşurken gayet akıllı birine benziyordu."

"Ne konuştunuz?" dediğimde cevap vermeyip sadece omuz silkmişti. Bunu asla öğrenemeyeceğimin bir kanıtıydı bu.

"Neyse, gel Seren'in yanına gidelim. Yanlız kalmasın." dediğinde kaşlarımı kaldırdım.

"Bunu az önce beni yanlız bırakarak giden biri mi söylüyor?"

"Bir daha notunu senden önce bulursam vermem bak. O yüzden fazla konuşma." diyerek burnumu birkaç saniyeliğine sıkıp kolunu omzuma atmış ve beraber Seren'in yanına dönmüştük.

~~~~
Durun biraz gıcıklık yapayım

BİR SONRAKİ BÖLÜM ÇOOK GÜZEL QĞSJQÜJSS

Neyse kaçtım ben bb

YORUM ATIN

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin