4.4

15.5K 1K 164
                                    

"Eller yukarı! Ben size romantikleşmeyin demedim mi?" diyerek birden Miray abla odaya daldığında ikimiz de şaşkınlıkla birbirimizden uzaklaşıp Miray ablaya bakmaya başlamıştık.

"Abla, amacın neydi ki?" diye sordu Miraç üzgün bir ses tonuyla. Bu ses tonu Miray ablanın da Miraç'a üzgün bir şekilde bakmasını sağlamıştı.

"Lan öptün zaten kızı daha ne istiyorsun!" diyerek birden duygu değiştirdiğinde kendi kendime hafifçe gülmüştüm.

"Tamam, şimdi git odamdan." diyerek Miray ablayı sırtından iterek odadan çıkarak hemen ardından kapıyı kapatmıştı.

Ben yatağın üstüne oturup bağdaş kurarken Miraç yanıma oturduktan sonra üst vücudunun da yatakla buluşmasını sağlamıştı ve kollarını da kafasının arkasına koymuştu.

"Yüsra?" dediğinde bakışlarımı ona çevirdim. "Sana sürekli yakın davranmayı istemem seni rahatsız etmiyor değil mi? Sürekli sana sarılmak, öpmek istememden rahatsız oluyorsan bilmek istiyorum."

"Neden rahatsız etsin ki? Aksine sana yakın olmak beni mutlu ediyor, zaten rahatsız olsaydım en başında söylerdim."

"Bilmiyorum, sanki senin gözünde fırsatçı gibi bir imaj çizmişim gibi geliyor. Elime geçen her fırsatı kullanıyorum sonuçta."

"Ben seninle dalga geçmek için söylemiştim onu, sen ciddiye mi aldın Miraç? Bak, ben duygularını dışarı yansıtmayı seven biri olmadım ve seninle ilk başlarda sana hep mesafeli davrandım ama bu asla benim sana yakın olmak istemediğim anlamına gelmedi."

"Belli duygularını belli etmek istemediğin, ilk mesaj attığım zamanlar deli gibi tersliyordun beni." dediğinde güldüm, bu doğruydu ama bilmediğim birine ne kadar sıcak davranabilirdim ki?

Bilseydim de pek sıcak davranacağımı sanmıyordum.

Benim için etrafımda az insan olması daha önemliydi, bu yüzden neredeyse kimseyle konuşmamayı tercih ediyordum.

"Duygularını belli etmeyi sevmiyorsun ama sevgilin de oluyordu, hani insanlarla konuşmayı sevmiyordun sen?" diye ani bir soru sordu.

"Miraç, lisede şu ana kadar 2 tane sevgilim oldu. Onlar da Arda'nın tanıdığı kişilerdi ve onlarla bir arkadaşlığımız vardı."

"Biliyorum." diyerek güldüğünde pek şaşırmamıştım. Söz konusu Miraç olduğunda her şeyimi araştırmış bile olabilirdi.

"Oyuncak bebeklere benziyorsun." diye birden konuyu değiştirdiğinde gülümsedim.

"Bu iyi bir şey mi?" diye sorduğumda birkaç saniyeliğine tavana bakıp sonra tekrar bana bakmaya başlamıştı.

"Sanırım iyi bir şey, Ne yaparsan yap gözüme tatlı geliyor mesela." dedikten sonra duraksadı. "O aşktan da olabilir emin değilim."

Ardından odaya birkaç dakikalığına sessizlik hakim olmuştu ancak Miraç bu sessizliği hemen bölmeyi başarmıştı.

"Dizi izleyelim mi? Liste yaptım ben seninle izlemek istediklerime asla başlamayıp bu günü bekledim. Yaklaşık 2 yıldır biriktiriyorum bunların bitmesi lazım."

"Bu kadar kendinden emindin yani?" dediğimde burukça gülümseyip yatakta doğrulup oturdu.

"Sana karşı özgüvensizin tekiydim, sen bana kendinden eminsin yani diyorsun?"

Miraç ve özgüvensizlik? Bunlar yan yana getirilmeyecek kelimelerdi.

~~~

Bir sonraki bölüm Miraç biraz ciddileşip Yüsra'nın onu sevmediği zamanlardaki duygularından bahsedecek haberiniz olsun arklar.

Bir de birkaç bölüm sonra şey düşünüyorum da istermisiniz bilemedim. Miraç'ın ağzından geriye dönüş biçiminde yazayım mı? İlk gördüğü zaman, kendini rezil ettiği bir an ve mesaj atmaya karar verdiği an falan? Aslında yazılı da bölüm olarak yayımlayıp yayımlamama konusunda kararsız kaldım.

Neys, bb arklar.

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin