Seren'den (okuldan sonra)
Anlamıyordu, onun göğsüne sığınarak ağladığımda onun için ağladığımı anlamıyordu. Tam bir geri zekalıydı!
Biraz olsun beni fark eder diye Yaman ile sevgili gibi davranmayı bile denemiştim, Yaman'a bunu teklif ettiğinde seve seve kabul ederim demişti ama beklediğim gibi olmamış, Arda aksine benim için mutlu olmuştu.
Bunun aşırı saçma olduğunu biliyordum ama yapabilecek bir şeyim kalmamıştı, bana karşı ufacık da olsa bir sevgi besliyor mu bunu öğrenmem lazımdı, öğrenmiştim.
Ben onun için arkadaştan fazlası asla değildim ve olmayacaktım da.
Odamın çalan kapısıyla düşüncelerimden sıyrılıp ayağa kalktım ve odamın kapısının kilidini açıp gelen kişiye baktım.
Arda?
"Bugün pek iyi görmedim seni, ben de ne olduğunu anlamak ve biraz da olsun teselli vermek için yanına geleyim dedim." dediğinde burukça gülümseyip içeri geçmesini işaret ettim.
Yakın arkadaş olduğumuzdan dolayı odama ilk gelişi değildi, bu yüzden hiç beklemeden yatağımın üzerine oturmuştu.
Kapıyı kapatıp yanına geçip oturduğumda açıklama istercesine bana bakıyordu. Bilmediği şey ise bunları asla ona anlatamayacak olduğumdu.
"Anlatmanı bekliyorum ama zorlamayacağım. İstersen anlatabilirsin ama."
"Anlatamam." dedikten sonra gözlerine baktığımda benim için üzüldüğünü görebiliyordum.
"Seren, iyisin değil mi?" dediğinde başımı hafifçe salladım. İnanması neredeyse imkansızdı ama o da cevabını bildiği bir soruyu soruyordu sonuçta.
"Değilsin." dediğinde aramızda birkaç saniye bir sessizlik olmuştu ve ben o anda kendimden asla beklemediğim bir şey yapmıştım.
Onu öpmüştüm.
Başta donup kalsa da birkaç saniyeliğine öpüşüme karşılık vermiş ancak sonra ne yaptığını fark edip yavaşça geri çekilmişti.
"Seren..." dediğinde susmasını işaret ettim. Şu an ne söylerse söylesin hepsi aynı kapıya çıkacaktı.
Biz yakın arkadaşız.
"Senin sevgilin var farkındasın değil mi?"
"Tek sorun bu mu yani?" diye sorduğumda afallamış görünüyordu.
"Tek sorun benim sevgilimin olması mı? Sorun bizim iki yakın arkadaş olmamız değil mi?" diye tekrar sorduğumda bakışlarını benden kaçırıp yere sabitlemişti.
"Sevgilim yok, Yaman sevgilim değil." dediğimde kaşlarını çatıp bakışlarını tekrar bana çevirmişti.
"Arda cidden tek sorun bu mu?" diye soruyu üçüncüye tekrar ettim. Ondan bir cevap bekliyordum ama cevap vermemekte kararlı gibiydi.
"Evet tek sorun oydu." diyerek kafasını bana yaklaştırıp ikinciye dudaklarımızı birleştirip öpmeye başladığında gülümseyip öpüşüne karşılık vermiştim.
İkimiz de yavaşça geri çekildiğinde alınlarımızı birbirine yaslamış, birbirimize bakıyorduk.
"Seni seviyorum mu bilmiyorum ama bunun basit bir arkadaş sevgisi olduğuna inanmıyorum." diye mırıldandığında gülümsedim, gülümsediğimi görünce o da gülümsedi.
Bunun gerçek olduğuna inanamıyordum.
~~~
Arser shipperlar mutlu, Yaser shipperler üzgün.Bir sonraki bölüm Yaman'dan gelecek.
Hadi kaçtım ben bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))