Özel Bölüm

11.7K 812 138
                                    

Orçun'dan

"Aşkım şu Yüsra'dan kurtulup bana kaçacaksın değil mi?" diyerek kafamı Miraç'ın omzuna yasladığımda Yüsra delici bakışlarını bana yönlendiriyordu.

Kudur.

"Orçun, ben senden kurtulup Yüsra'ya kaçmayı düşünüyorum kardeşim." diyerek Miraç eliyle kafamı itlediğinde dudağımı büzüp geri çekildim. Bu pes ettiğim anlamına gelmiyordu tabii ki. Yüsra'yı sinir etmek aşırı hoşuma gidiyordu.

"Ya ben şimdi bir şey diyeceğim ama valla kızmayın." dediğimde herkes meraklı bakışlarını bana yönlendirmişti.

"Ben acıktım." dediğim gibi koltuklardaki bütün yastıklar bana doğru hücüm etmişti. Teker teker atsaydınız ne olurdu sanki? Yastıkların altında can çekişiyordum şu an resmen.

"Lan dolabı yedin bitirdin. Senin yüzünden para biriktiremiyoruz hepsi senin boğazına gidiyor." diyerek Miraç beni azarlarken kendimi acındırmak için dudak büzmüştüm.

"Bir dakika ya, niye para biriktireceksiniz ki siz. Harcayın işte oğlum ne var?" dediğimde Miraç göz devirmişti.

"Bizim de alacaklarımız var Orçun. Her şeyi bir anda alamayacağımız için para biriktirmemiz gerekiyor, anladın mı?" dediğimde başımı sallayarak onu onaylamış ve yerimden kalkıp mutfağa gitmiş ve buzdolabının kapağını açıp içindekilere göz göz gezdirmiştim.

"Bana bak Orçun, sakın dolaptaki kekimi yiyeyim deme." diyen Yüsra'nın sesini duyduğumda gözüme bahsettiği kek takılmıştı. Oysa söylemeseydi görmeyecektim bile. Tüh, yazık oldu.

Zaten ufak bir parça kalmıştı, ben yesem bir şey olmazdı. Ben onların biricik Orçun'uydum. Bana mı kızacaklardı yani? Yok daha neler, onlar beni aşırı severlerdi, bana kızmaya kıyamazlardı bir kere.

Keki alıp ağzıma attığımda mutfağın kapısında beliren Yüsra gözüme çarpmıştı ve bana bakıyordu.

"Ama sana yeme demiştim ben değil mi? Neden yedin?"

"Valla çok lezzetli gözüküyordu, yemeden edemedim." dedim ağzımdakileri yuttuktan sonra.

"Senin kadar oburunu hayatımda görmedim ben Orçun, boşuna mı diyorum ben yeme diye. Yemene izin versem yeme demem zaten."

"Aşk olsun lokmalarımı mı sayıyorsun? Ne olacak yani ufak bir dilim kek yediysem."

"Tamam demiyorum bir şey." diyerek içeri döndüğünde buzdolabında son bir kez göz gezdirmiş ve bir şişe su alıp içeri dönmüştüm.

"Allah razı olsun tam da susamıştım." diyerek Taha elimden şişeyi alıp kafasına diktiğinde öylece ona bakıyordum.

"Susadıysan git mutfaktan iç, neden benim şişemi alıyorsun. Kalbim kırıldı şu an, ben o şişeyle hayaller kurmuştum." dediğimde bana sanki geri zekâlıymışım gibi bakmıştı.

"Senin neden sap olduğun anlaşıldı, oğlum şişeye de mi yürüyorsun?" diyerek şişenin kapağını kapatmış ve ardından sert bir şekilde kafama atmıştı.

"Saplığım benim kendi tercihim bir kere." dedikten sonra Miraç'a baktım. "Ben sap değilim bir kere."

"Orçun." diye aşırı sakin bir ses duyduğumda açıkçası biraz tırsmıştım. Yüsra birazdan ağzıma sıçacaktı muhtemelen.

"Efendim Yüsra Başkan." diyerek sahte bir gülümsemeyle ona döndüğümde o da yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirmişti.

"Amacın ne Orçun?"

"Valla bir amacım yok. Sadece Miraç'a yürümek aşırı hoşuma gidiyor."

"Sen mutfağa yürü bence, yemek yerken Miraç'ı unutuyorsun." dediğinde sinsice gülümseyip mutfaktan bulduğum abur cuburları kucağıma doldurup geri dönmüştüm. Bunları sırf benim için alıyorlardı, canım arkadaşlarım benim.

Ben cipsi açıp yemeğe başlarken gözüm Yaman'a kaymıştı ama ona yürümeye kalkarsam Derya da bana kayardı muhtemelen. O yüzden götüm yemiyordu pek.

Ardından Taha'ya baktım. Mükemmel bir adaydı, sevgilisi şehir dışındaydı ve ona yürüdüğümde kızabilecek biri yoktu ama Taha'ya çok yürümüştüm, bıktım biraz ondan.

Yine en mükemmel şık Miraç gibi gözüküyordu ama şu an Miraç'a yürümeye kalkarsam Yüsra kafama tekme atardı. Onlar koltukta otururken ben yere oturmuştum ve tam da Yüsra'nın ayağının dibinde oturuyordum.

Henüz canıma susamamıştım.

Göz ucuyla Yüsra ve Miraç'a baktığımda Miraç"ın kolunu Yüsra'nın omzuna atmış olduğunu ve bu şekilde oturduklarını görmüştüm. Şu anlarını bozmayı aşırı isterdim ama dediğim gibi, henüz canıma susamamıştım.

"Orçun, bakışında hiçbir iyilik sezmiyorum kardeşim." diyen Miraç ile sinsice gülümseyip cipsimi yemeye devam etmiştim.

Aklımdan geçenleri bilmeseler de olurdu.

~~~~~

Orçun'dan özel bölüm istemişsiniz, buyrun Orçun'dan özel bölüm.

Orçun'u paylaşamamazlık etmeyin lütfen o sap kalacak wpsbqwpsjğq

Neyse, bir sonraki özel bölüme kadar bb

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin