~ (zmn atlması)
"Şapşalım önümüzdeki ay yılsonu balosuna benimle geliyorsun değil mi?"
"Sen istemesen bile seninle geleceğim. Kaçışın yok." dediğimde gülüp elimi tutmuş ve parmaklarımızı birbirine kenetlemişti.
"Valla hava sıcak olmasa sıkı sıkı sarılırdım sana ama ne yapalım, seni de sıcaktan bunaltmak istemiyorum." derken telefonuna gelen mesajla durup hâlâ elimi tutarken diğer eliyle de telefonuna bakıyordu.
"İki dakikalığına sınıfa çıkmam lazım, üzgünüm seni yalnız bırakmam gerekiyor." diyerek yanağıma küçük bir öpücük kondurmuş ve istemeye istemeye ellerimizi ayırıp okulun binasına hızlı adımlarla girmişti.
Ben de sürekli oturduğumuz banka gidip orada oturmaya karar vermiştim. Böylece döndüğünde beni kolayca bulabilecekti.
"Naber güzellik?" diye bir ses duymamla yanıma oturan bedene çevirdim bakışlarımı. Birinin yanıma geldiğini fark etmemiştim bile.
"Kusura bakma, hatırlayamadım seni." dediğimde başta kaşlarını çatsa da sonra gülmüştü.
"9. sınıf, Burak. Hatırlamadın mı hâlâ?" dediğinde birkaç saniye düşündükten sonra hatırlamıştım.
Eski sevgilim.
"Okuldan ayrılmıştın sen." derken sesim oldukça tekdüze çıkıyordu.
"11 ve 12. sınıfın başını başka okulda okudum ama baktım o okula alışamadım. Ben de dedim geri döneyim bari. İkinci dönem döndüm ama karşına çıkamadım hiç." dedi. Burak ile çıkarken ben 9 o ise 10. sınıftı.
Saçma bir ilişkiden daha fazlası değildi. Zaten iyi gittiği de söylenemezdi, Burak başlarda çok sıcak davransa da sonradan aramıza mesafe koymuş ve böylece ayrılmıştık. Ufak bir hoşlantıdan ileriye gidememişti ona olan duygularım.
"İyi yapmışsın." dedim ancak bunun tam tersini demek istediğim belli oluyordu.
"Biliyorum bana çok kırgınsın. İlişkimizin son zamanlarında sana çok soğuk davrandım." dediğinde 'sorun değil' anlamında omuz silktim.
"Geçmişte kaldı artık. Önemli değil yani." dediğimde burukça gülümsedi.
"Bize tekrar bir şans veremez miyiz Yüsra? Ben seni gerçekten seviyorum." diyerek bir elimi ellerinin arasına aldığında kaşlarımı çatıp ona baktım. Cevap bekliyormuş gibi bana bakıyordu.
"Burak, saçmalıyorsun şu an." diyerek elimi elinden çektim.
"Ama neden Yüsra? Eskiden seviyordun beni, ne değişti?"
"Hayatımdaki yerin değişti. Bir kere... ben seni sevmedim ki! Senden sadece hoşlanıyordum. Bunlar farklı şeyler Burak."
"Sevgili mi yaptın?"
"Ne yapacaktım hayatım boyunca senin yasını falan mı tutacaktım? Şimdi gerçekten çok sevdiğim biri var ve senin, benim ilişkime zarar vermeni istemiyorum. İkinci dönem okula geldiysen bizi beraber görmüş olman gerekirdi."
"Selam, ne konuşuyorsunuz? Bensiz." diyen Miraç'ın sesini duymamla bakışlarımı ona çevirmiştim. Yüzünde olan gülümsemenin sahte olduğu çok belliydi. Daha çok her an Burak'a saldırabilirmiş gibi gülümsüyordu.
"Hatırladım seni." dedi sonra kaşları çatık bir şekilde Burak'a bakarken. "Yüsra dokuzken sevgiliydiniz. Sonra başka bir kız için Yüsra'ya soğuk davranarak ondan ayrılmıştın. Zaten o kız için okul değiştirdin."
Bu dediklerini bilmiyordum.
"Şimdi de Yüsra'ya dönme kararı mı aldın? Çünkü sen Yüsra'yı sana dönecek kadar salak sanıyorsun değil mi?" dedikten sonra gülümsedi.
"Sana ne? Seni ilgilendiriyor mu bu konu?" demişti Burak.
"Bence ilgilendiriyor. Yüsra'yı üzeceğin bir davranış sergilemeni istemiyorum çünkü."
"Sana ne kardeşim? Sevgilisi misin?" dediğinde Miraç tekrar gülümsedi.
"İnanır mısın, öyleyim." dediğinde Burak'ın ifadesinin donduğunu fark etmiştim.
"Sen ne dayak istiyormuşsun be." diyerek Burak birden Miraç'ın yüzüne sert bir yumruk atmıştı.
"Burak amacın ne senin?" diyerek Miraç'ın yanı başına gittim. Dudağı patlamıştı.
"Uzun zamandır yapmak istiyordum bunu, seninle sevgiliyken gözleri sürekli sendeydi. İçimde kalmasın dedim."
"Sence bu mantıklı bir açıklama mı? Senin yaptıklarını örtüyor mu Burak?" diyerek bakışlarımı Burak'tan çekip Miraç'ın patlayan dudağına çevirdim. Burak da yanımızdan ayrılmıştı.
"Mikrop kapacak ellemesene." deyip dudağındaki elini indirdiğimde gözlerimin içine bakıp gülümsemişti.
"Öpersen geçer."
"Önce kanı temizlememiz daha mantıklı sanki." dediğimde sinsice gülümsemişti.
"Bu öpeceğin anlamına mı geliyor?"
"Evet tam da o anlama geliyor."
~~~~
Bölm geç geldi çünk dışarıdaydım arklar. Marttan beri ilk defa çıktım yürümeyi unutmuşum qğzhqğhsğqNeysee, galiba final 65. bölümde olacak bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))