2.2

20.1K 1.3K 224
                                    

YORUM

"Seren sana haberim var!" diye büyük bir coşkuyla konuştu Arda. Ardından bana bakınca aklından bir şeyin geçtiğini anlamam pek zor olmamıştı.

"Ne oldu Arda? Neden bu kadar... neşelisin?"

"Şu Aptal bey için o senin enişten demiştim ya, dediğim oldu bak." diyerek kendinden emin bir şekilde konuştu Arda.

"Yüsra? Ne saçmalıyor bu deli?"

"Asıl deli sensin be, kendine bak önce." diyerek Arda, Seren'e çemkirdiğinde gülmeden edememiştim.

"Benim canım kardeşim bay aptaldan hoşlanıyor." diye yüksek sesle konuştuğunda birden elimle ağzını kapatıp hızlıca etrafa bakındığımda Miraç'ın etrafta olmadığını görünce derin bir nefes alıp elimi çektiğimde Arda'nın muzipçe sırıttığını fark etmiştim.

Baktığı yere baktığımda ise Miraç'ın arkadaşlarıyla beraber konuştuğunu fark etmiştim.

Az önce nasıl görmedim ben onu?

"Daha yeni geldiler, ondan görmemişsindir." diye mırıldandı Seren.

"Aklımı mı okuyorsun sen?" dediğimde gülüp başını iki yana salladı.

"Sesli söyledin onu." dediğinde bundan sonra neleri içimden neleri dışımdan söylediğime dikkat etmem gerektiğini fark etmiştim.

Miraç bakışlarını bana çevirdiğinde gülümseyip el salladım, o da bana gülümsemişti. Arkadaşları da Miraç'ın farklı bir yöne baktığını fark etmiş ve bir anda hepsi bana doğru dönmüştü.

Miraç kaşlarını çatıp onlara kızarken arkadaşları gülerek önlerine dönmüşlerdi.

"Az önce 'o senin yengen yengen' muhabbetinin döndüğünü kanıtlayamam ama yemin edebilirim." diye mırıldandı Seren ve bize doğru döndü.

"Bir dakika ya, Arda sen Miraç'ı nereden tanıyorsun da orada olduğunu gördün?"

"En son takip ettiğin kişiye baktım. Onda da Miraç vardı işte."

"Sana geri zekalı dediğim için özür dilerim." diye sahte bir hüzünle konuşup Arda'ya baktı Seren.

"Hayırlı olsun, bir arkadaş grubunun yengesi oldun." diyerek Arda kolunu omzuma attığında bir şey demeyip sadece güldüm. Ne dersem diyeyim kendini haklı çıkaracağı için hiç çaba sarf etmeme gerek yoktu.

~~~~

Geldim ve gidiyorum bb

YORUM

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin