Eskiye dönüş
"Miraç, kanka bu sene sevgili yap artık. Aramızda tek sap sen kalıyorsun sonra." diyen Taha'ya göz devirmeden edememiştim.
Sırf sevgili yapmak için biriyle sevgili olmaktan daha saçma ne olabilirdi?
"Öyle deme, bizim sınıftan Hazal ile çıktı bir süre. Unuttun mu?" diye alayla konuşmaya başladı Orçun.
"Kaç gün sürmüştü, ah hatırladım! 3 gün. Kız seni başka biri için terk etmişti değil mi?"
"Beni gömmek için okulun açılmasını falan mı bekliyordunuz?" diyerek bakışlarımı onlardan çekip yeni gelen dokuzuncu sınıflara baktım. Çoğu yabancı bakışlarla etrafı süzerken bazıları da tanıdıkları kişilerle sohbet ediyorlardı.
Bakışlarım birine takıldığında onu dikkatlice incelemeye başlamıştım. Uzaktan bile gördüğüm yeşil gözleri, kısa ama boyalı sarı saçları vardı ve oldukça sevimli görünüyordu.
Onuncu sınıflardan Arda ve Seren ile konuşurken güldüğünde bakışlarım gülüşüne kayarken yüzümde istemsiz bir gülümseme oluşmuştu. Çok mu güzel gülüyordu yoksa bana mı öyle geliyordu?
"Neye gülüyorsun lan?" derken baktığım yere baktı "Haa kanka dokuzuncu sınıf o. Ayarlamamı istersen ayarlarım, Arda'nın yakın arkadaşı. Çocukluktan beri yakın arkadaşlarmış." diyen Yaman'a ters ters baktım.
"Ondan hoşlandığımı falan düşünmüyorsun değil mi?" dediğimde imayla gülmüştü. Tamam belki yanlış anlaşılabilecek derece ona uzun bakmıştım ama sadece çok sevimli olduğundandı, başka bir nedeni yoktu ve olamazdı da.
"Sen bilirsin, neyse müdür reis konuşma yapacak şu anlam bulamadığım sıralara geçelim isterseniz." dediğinde az önce o kızın olduğu yere tekrar baktığımda orada olmadığını görünce biraz üzülmüştüm.
Sadece çok sevimli olduğundan ve oyuncak bebeklere benzediğinden. Başka bir nedeni yoktu.
"Aptal aşık! Gelecek misin artık?" diyerek Orçun bana seslendiğinde kendime gelmek için başımı hafifçe sallamıştım. Orçun'a bir şey demeden yanlarına gidip sıraya geçtiğimde bile gözlerim o kızı arayıp duruyordu.
Kahretsin neredeydi o?
Bir anda nereye kaybolmuş olabilirdi ki? İki saniye önce baktığım yerden bir anda nasıl kaybolmayı başarmıştı?
"Bekle sana bir iyiliğim dokunsun." diyerek Yaman yanımızdan ayrılıp Arda'nın yanına giderken ben ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum. Gidip kızdan hoşlandığım gibi bir yalan söylemeyecekti herhalde?
Kimi kandırıyorum, kızdan deli gibi hoşlanmıştım.
"Yüsra." diyerek yanımıza döndü Yaman. "Adı Yüsra."
"Niye gidip kızın adını sordun ki?" dediğimde hepsi beraber göz devirip sırayla kafama sertçe vurmuşlardı.
"Kıza aptal aptal bakıyorsun anlaşılmıyor mu sence? Sen kim birine öyle bakmak kim Miraç? Tanıdığım tek zeki insan sendin şimdi seni de kaybettik."
"Salak salak konuşmayı kesin ve beni rahat bırakın tamam mı? Kızın sadece dış görünüşünü beğenmem ondan hoşlandığım anlamına gelmiyor, onu tanımıyorum bile!"
"Tanışırsınız, kolay o." diyerek Taha kolunu omzuma attığında o an Taha'nın aklından geçenleri okumayı cidden çok isterdim çünkü dışarıdan gözüktüğü kadarıyla sinsi planlar yapıyormuş gibiydi.
Umarım aklından geçenleri unuturdu.
~~~
Miraç'ın söylediği çapkındım olayı yalan çıktı qpsjqğsk amacı Yüsra'yı kıskandırmaktı ve başarılı da oldu.
Neys, bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))