Final

14.3K 911 349
                                    

3 yıl sonra

"Miraç, buzdolabındaki pudingin son kalanını göremiyorum, sen mi yedin?" diye mutfaktan salona geçtiğimde Miraç'ın uyuduğunu fark etmiştim. İyi ki yüksek sesle seslenmemiştim, yoksa onu uyandırabilirdim.

Yatak odasından onun battaniyesini alıp yavaşça üzerine örtüp yastığını daha rahat bir yastıkla değiştirmiştim. Bunları onu uyandırmamaya çalışırken yapmak bir hayli zordu.

Mutfağa geri gidip ona yemek bir şeyler hazırlamaya başladım, uyandığı zaman bir şeyler atıştırırdı. En azından hazır olursa beklemesine gerek kalmazdı. Normalde beraber hazırlardık ama bugün çok yorulmuştu.

Miraç'ın dediği gibi üniversiteyi aynı şehirde kazanmıştık. Miraç da ailemle oldukça iyi bir ilişki kurduğu için aynı eve çıkmamıza izin vermişlerdi. İki aile de evin geçimine büyük bir katkı sağlıyordu ama biz de boş boş oturmuyorduk.

İkimiz de bir kafeye garson olarak işe girmiş ve eve katkı sağlamıştık. Böylece ilk kiraladığımızda eski püskü olan ev aylar içinde küçük bir yuva sıcaklığına erişmişti. Bu ev gerçekten benim yuvam olmuştu.

Sabahları derslerimize gider döndüğümüzde ise kafede çalışmaya giderdik. Kafede birbirimize vakit ayırmamız çok zordu ama asla bundan şikayetçi değildik. Eve gelince sürekli beraber vakit geçiriyorduk.

Beraber evi temizliyor, yemek yapıyor ve çok basit gibi görünse de televizyon izliyorduk. Bazen ise değişik oyunlar türetir onu oynardık. Arada da diğerleri gelir, beraber vakit geçirirdik.

Orçun, Yaman ve Taha. İletişimi asla kesmemiştik. Üniversiteyi onlarla aynı şehirde kazanmayı başarmıştık. Onlar şehrin diğer tarafında otursa da sık sık buluşur, görüşürdük. Hiçbir zaman aramız açılmamıştı.

Orçun... hâlâ Miraç'a yürümeye devam ediyordu. Üniversitesinde gayet de seviliyordu, kendi isteğiyle sevgili yapmadığı oldukça açıktı. Belki de kendisini gerçekten seven birini bulamayacağını düşündüğünden Miraç'a yürümenin daha mantıklı olduğunu düşünüyordu. Aramızda ufak bir çekişme bile vardı resmen.

Taha ve Gaye büyük bir kavga edip ayrılmışlardı, kavgalarının nedenini hiçbir zaman söylemediler ve muhtemelen de söylemeyi düşünmüyorlar. Bir süre sonra tekrar bir araya gelmişlerdi ve hâlâ beraberlerdi, farklı şehirlerde.

Yaman ise kendisini gerçekten çok seven birini bulmuş ve üzülmeyi kesmişti. Derya'nın sevgisi sayesinde Yaman Seren'i tamamen unutmuştu. Artık kendini üzmüyordu ve Derya ile mutlu bir birliktelikleri vardı.

Arda ve Seren de farklı şehirlerde okuyorlardı ama birbirlerinden hiç ayrılmamışlardı. Ufak tefek kavgalarını saymazsak tabii.

Birden arkamdan belime sarılan eller ile gülümsedim.

"Niye uyandın? Uyanmaman için her şeyi yapmıştım oysa." dediğimde çenesini omzuma yasladı.

"Orçun aradı, bana iyi geceler demeden içi rahat etmezmiş ondan aramış. Ona uyandım."

"Deli bu çocuk." diyerek güldüğümde boynuma küçük bir öpücük kondurup yanıma geçmiş ve yemek yapmama yardım etmeye başlamıştı.

"O kadar yemek yapmayı öğrendim senin için, bu bilgileri kullanmam lazım sonuçta. Hem seninle yemek yapmak da eğlenceli." dedikten sonra duraksadı. "Galiba seninle her şey benim için eğlenceli."

"Sadece sana öyle geliyor."

"Başkasına eğlenceli olmasın zaten, benim için eğlenceli."

"Olur olmadık şeyleri kıskandığının farkındasın değil mi?"

"Duvarı kıskanan insanım ben farkında olacağım tabii." dedikten sonra güldü. "Dalga geçiyorum, tamam seni elbet kıskanıyorum da duvardan kıskanacak kadar da delirdiğimi düşünmüyorum."

"Ben o kadar delirdiğini düşünüyorum ama."

"Sen de beni Orçun'dan kıskanacak kadar delirdin o zaman?"

"Aynı şey değil! Orçun sana yürüyor." kaşlarımı hafifçe çattım. "Hatta uçuyor be ne yürümesi. Şimdi aynı şey mi bu?"

Bir şey demeyip sadece güldü ve tezgaha yaslanıp bana bakmaya başlamıştı. 'Ne oldu?' anlamında başımı salladığımda bana cevap vermemişti. Yüzünde ufak bir gülümseme oluşmuştu.

"Seni seviyorum Şapşalım." diye mırıldandığında gülümsedim.

"Ben de seni seviyorum Aptalım."

~~~~~~

Ay ağlayacağım şimdi, farkında olmadan nasıl da benimsemişsen artık kitabı qpzhqğshw

Birkaç özel bölüm gelecek, hem de kısa süre içinde qphzğqsj neyse, özel bölümlerin kimden gelmesini istediğinizi yazın. Ona göre ben yazayım.

Bu kitabın özel bölümlerini yayımlamam bittiği zaman yeni bir kurgu yayımlayacağım, eğer o kurguyu şimdi yayımlarsam muhtemelen özel bölüm gelmez bu yüzden onu biraz ertelemem gerekti.

Şaşırmayacaksınız ki yeni kurgum da texting qğshqğsh ilk birkaç bölüm olayları anlamanız için normal yazı olacak, diğer bölümler texting gelecek ve en kısa bölüm 400 kelime olacak ki bu benim için büyük bir şey. Genele baktığımız zaman en uzun bölüm 400 kelime falan oluyordu bende.

Off neyse, özleyeceğim bu Aptal ve Şapşalı

Bb :'(

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin