6.2

12.9K 901 417
                                    

Multi: Miraç

NOLUR YORUM ATIN TŞK


"Al zıkkım ye."

"Aşkım aşk olsun, senin elinden zehir bile yerim."

"Yürüyecek kimse bulamadın bana mı yürüyorsun Orçun? Gözüne perde indiyse diye söyleyeyim Taha ben. Erkeğim."

"Aşkıım." dediğinde Taha daha fazla dayanamamış olacak ki elindeki pizza dilimini Orçun'un yüzüne yapıştırmıştı.

"Burnumla veya gözümle yemek yiyemiyorum ama bu yeteneğim olsun isterdim." derken gözlerini eliyle silmişti.

"Gel seni de sos yapayım." dedikten hemen sonra Orçun Taha'nın yanağına yanağını yaslamıştı.

"Beni Orçun ile aldattığını bilmiyordum Taha." diyerek Gaye yanımıza geldiğinde sipariş verdiğimiz lahmacunları piknik örtüsüne koymuştu.

Havayı güzel bulduğumuz için hep beraber toplanıp piknik yapmaya karar vermiştik. Yiyeceklerin hiçbiri ev yapımı değildi, kimsenin el yeteneğinin o kadar iyi olduğunu sanmıyordum.

Sadece Miraç'tan bana pasta yapması için rica etmiştim. Doğum günümde yaptığı pastanın aynısını tekrardan benim için yapmıştı. Küçük olduğu için de sadece ikimiz yiyecektik.

"Yüsra niye Vip takılıyor be? Onun pastası var, niye bizim yok!" diye Orçun bir bana bir de pastama bakarken konuştuğunda pastama dokunmamasını gözlerimle işaret etmiştim.

"Yapsaydın kendine, niye benim pastama göz dikiyorsun obur."

"Ck ck ck büyüklerinle böyle konuşulur mu obur falan. Ayıp ayıp." derken bir eliyle de pastama uzandığında hemen elinin üstüne vurmuştum.

"İlk olarak benden 10 yaş büyük değilsin bunu aklına getir, ikincisi ise benim pastama dokunma. Miraç bana özel yaptı onu sana değil." dediğimde dudak büzmüştü.

"Aşkım sevgilin bana pasta vermiyor." diye Miraç'a yönelik konuştuğunda bakışları dizimde yatan Miraç'a kaymıştı. "Bunun da keyfine diyecek yok ha. Bizim de olsaydı bir sevgilimiz yatardık dizine ama yok, sevmiyor kimse beni." diye devam etmişti.

"Oğlum sen çiftlerin rahatını bozmak için mi varsın rahat bıraksana insanları." diyerek Yaman konuşmuştu. Yaman da bizimle olacağı için Seren ve Arda'yı çağırmamıştık, zaten onlar da gelmek istemediklerini belirtmişlerdi öğrenince.

"Dur biraz da sana yürüyeyim, hem senin sevgilin de yok kimse bozamaz beni." dedikten sonra boğazını temizlemişti. "Aşkım bana pasta yapsana."

Yaman boş boş Orçun'un suratına baktıktan sonra birden el hareketi çekmesiyle Orçun gözünün önünde duran ele bakmaya başlamıştı.

"Aşk olsun insan sevgilisine nah çeker mi?"

"Orçun yanlış anlama ama ben erkeklerden hoşlanmıyorum, tercihim kızlardan yana ve senin kız olduğunu pek düşünmüyorum."

"Beni de böyle sev ne olacak yani?" dedikten sonra gözlerini yine Taha'ya çevirmişti.

"Sen önce yüzündeki pizza sosunu sil ondan sonra etrafına bakın, yüzüne baktıkça gülesim geliyor." dedikten sonra elindeki peçeteyi Orçun'un suratına atmıştı.

"Burada şiddet gören niye benim? Resmen ağzıma sıçacaksınız be." derken bir yandan da peçeteyle yüzündeki sosları siliyordu.

"Siz birbirinize sataşmadan duramıyor musunuz acaba? Uslu uslu durun işte." diye Gaye konuştuğunda Taha Orçun'a selici bakışlar atıp sevgilisinin yanına yaklaşmıştı.

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin