Multide Miraç ve Yüsra var, hani özlediğiniz qpzhqğshw
Miraç'tan
Yüsra'nın camına vurduktan sonra birkaç saniye cama çıkmasını beklemiştim. Onu özlemiştim ve görmek istiyordum.
Camın açılmasıyla Yüsra güler yüzüyle tam karşımda duruyordu.
"Beni mi bekliyordun yoksa?" dediğimde güldü.
"Senden başka kimse cama vurmuyor Aptal. Senin olduğunu biliyordum yani." diyerek saçımın bozulan kısmını düzelttiğinde nefesimi tuttuğumu fark etmiştim.
"Bayılmayı planlamıyorsan nefes alman gerektiğini biliyorsun değil mi?" dediğinde gülerek nefes almaya devam etmiştim. Ne kadar beraber vakit geçirsek de onun yanında olan bu aptal heyecanıma engel olamıyordum.
"İçeri gelsene." diyerek hemen gidip bana kapıyı açmıştı. Üzerinde hâlâ pijamaları varsı ve aşırı tatlı görünüyordu.
"Pijamalarıma aşık oldun biliyorum." diyerek içeri geçtiğinde gülerek ayakkabılarımı çıkarıp peşinden gitmiştim. Oturma odasındaki koltuklardan birine oturduğunda sinsice gülümseyip gidip onun dizlerine uzanmıştım.
Saçlarımla oynamaya başladığında en huzurlu olduğum anın şu an olduğuna yemin edebilirdim, bir de onun yanında olduğum her an vardı tabii. Yüsra'nın yanına her an huzurluydum.
"Aç mısın? Mutfakta bir şeyler olacaktı."
"Sen yaptıysan neden olmasın?" dediğimde üzgün bir yüz ifadesi alıp kendisinin yapmadığını belirtmişti.
"Miraç, Yaman nasıl? Hâlâ üzmüyor kendini değil mi?" diyerek birden konuyu değiştirdi.
"Olabildiğince Seren ve Arda'yı beraber görmemeye çalışıyor, bunun için de sınıftan asla çıkmıyor ve camdan da bakmıyor." dediğimde üzgün bir şekilde başka yerlere bakmaya başladı.
"Daha senden yeni hoşlanmaya başladığımda yanında gördüğüm seninle alakalı alakasız her kız bile benim canımı yakarken Yaman sevdiği kızı sevgilisiyle görüyor." dediğinde çenemde bulunan diğer elini tutup avcunun için öptüğümde gülümsemişti.
"Beni mutlu etmen nasıl bu kadar kolay olabilir?" diyerek eğilip yanağıma küçük öpücük kondurduğunda nefes alış-verişim biraz aksamıştı.
"Kalp var bende biliyorsun değil mi?" dediğimde gülüp "Alışacaksın, başka çaresi yok." demişti.
"Bu senden sürekli öpücük alacağım anlamına mı geliyor?"
"İşine geleni gayet de anlıyorsun sen, aptal falan değilsin." diyerek dudak büzdüğünde gülümsedim. Her an gözüme tatlı gelmesi normal miydi?
"Her sevgiline böyle mi yapıyordun? Sürekli öpüp sarılıyor muydun?" diye aniden vücudumda küçük bir kıskançlık dalgası yayıldığından ağzımdan bu soru çıkmıştı. Sormak istediğim soru bu değildi!
"Kıskanmana gerek yok, senin deyiminle kimseye duvarlarımı asla bu kadar yıkmadım. Yani sana özel bu." derken bir yandan da saçlarımla oynamaya devam ediyordu.
"Sana özel olduğumu bilmek ne kadar güzel asla bilemezsin."
~~~~
Hadi yorum yapın çünkü bugün benim doğum günüm qğsbqğhsqğjs belki sürpriz olarak akşama da bölüm atabilirim. Yorumlara bağlıı
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))