4.2

15.1K 1.1K 409
                                    

Aptal: Maçı kazandık

Aptal: Öpücüğümü isterim

Yüsra: İstesen de alamayacağını biliyorsun değil mi?

Aptal: Ama neden?

Yüsra: En azından okulda olmaz

Aptal: Okul dışında olur yani? :))

Yüsra: Neden olmasın?

Aptal: O zaman okul çıkışı seni bir yere götürüyorum

Yüsra: Nereye?

Aptal: Bana geçelim istiyorsan ğqjsğqjs

Yüsra: Masum masum oturacağını bilsem inan kabul ederim

Aptal: Ayıp ediyorsun ben öyle bir insan mıyım?

Yüsra: Bilmem, sana sormalı

Aptal: Seni öpmek istiyor olmam öyle biri olduğum anlamına gelmiyor

Aptal: Ben masum bir aşığım

Yüsra: Dedi 9. sınıfta çapkın takıldığını itiraf eden masum aşık

Aptal: Aradan 3 sene geçmiş çok da sorgulamamak lazım şimdi

Aptal: Ben sana soruyor muyum eski sevgililerini?

Yüsra: Sor, sorma diyen mi var?

Aptal: Sen sorma ama nolur

Aptal: Yoksa kan görüyorum

Aptal: Vahşet görüyorum

Yüsra: Ne abarttın sen de

Yüsra: Gelmiyorum seninle hiçbir yere

Aptal: :'(

Aptal: Görüntülü arayayım mı bari?

Yüsra: Saat geç oldu farkındasın değil mi?

Aptal: Ama

Aptal: Ama

Aptal: özledim

~~~

'Aptal' görüntülü aranıyor...

Aramayı açmış ancak kameranın karşısına çıkmamıştı. Kameradan gözüktüğü kadarıyla odasına baktım.

"Odan güzelmiş." dediğimde bir anda kameranın karşısına üstsüz bir şekilde ve ıslak saçlarıyla çıkmıştı.

"Ateş mi bastı hayırdır?" dediğimde güldü.

"Senin normalde beni üstsüz görünce kafanı çevirmen gerekmiyor muydu? Ben mi yanlış biliyorum?" dediğinde yüzümü buruşturdum.

"Sanki plajlarda herkes pijamayla geziyor gibi konuşuyorsun." dediğimde ufak çaplı bir kahkaha atmasıyla odasının kapısının açılması bir olmuştu.

"Kiminle konuşup gülüyorsun ablasının gülü." diye bir ses çıktığında Miraç gayet normal bir şekilde "benim sevdicekle." demişti. Kendi dememiş miydi ablam aşırı kıskanç diye?

"Okulu bekleyemedin mi kızla konuşmak için de bu saatte konuşuyorsun? Aptalsın yemin ediyorum." dediğinde son cümlesine istemsizce yüzümü biraz asmıştım. Ona bir tek benim aptal dediğimi sanıyordum.

"Hadi konuşun siz, kaçtım ben." diyerek odanın kapısının kapanma sesi duyulduğunda Miraç güler yüzle bana dönse de benim yüzümün asıldığını görünce gülüşü bir anda solmuştu.

"Ne oldu şapşal? Neden yüzün asıldı birden." dediğinde birnşey yok anlamında omuz silkmiştim.

"Güzelim sorun varsa anlat konuşalım, az önce yüzün gülüyordu."

"Sana bir tek benim aptal dediğimi sanıyordum." diye mırıldandığımda dikkatle beni dinledikten sonra birden kahkaha atmıştı.

"Moralini bozan tek şey bu olsun be şapşalım."

"Bugün formundasın galiba, güzelim şapşalım falan? Düz şapşal'a o kadar alıştım garipsiyorum bak?"

"Sen de bana Aptal diyorsun sonuç olarak, Aptal'ım dediğini hiç duymadım."

"İyi, duyamayacaksın zaten." diyerek başımı yastığa yaslayıp telefona bakmaya devam ettiğimde Miraç yüzünde ufak bir gülümseme ile bana bakıyordu.

"Telefonu bütün gece hiç kapatmasan olur mu?" dediğinde tam neden olduğunu soracağım sırada ne diyeceğimi anlamış ve "Seni uyurken izlemek istiyorum, kızmazsın değil mi?" demişti.

Bayık gözlerle ona bakarken gülümsemiş, "Tamam, kapatmam." demiştim. Gözlerim uykunun etkisiyle gitgide daha fazla kapanıyordu. Sen gördüğüm şey Miraç'ın gülümseyen yüzü, son duyduğum şey ise onun sesi olmuştu.

"Seni seviyorum şapşalım."

~~~~

Ben kendime fırsatçı diyordum da siz benden az değilmişsiniz ha. Akşama bölüm geliyor demediğim sürece yorum atmıyorsunuz küstüm ben size.

Bb :(

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin