2.0

20.4K 1.3K 382
                                    

YORUM

"Açsana be şu telefonu geri zekalı!" diye sinirle söylenip telefonumu yatağa bıraktığımda hâlâ Arda'nın telefonumu açmasını bekliyordum.

Aptal ile konuşmamızın üzerinden birkaç gün geçmişti ve ben de Aptal'a karşı bir şeyler hissettiğimin farkındaydım ama sanki bunu başka biri söylerse daha iyi hissedecekmişim gibiydi.

Neden diye pek sorgulamayın.

"Ne var be? Yarım saattir telefon car car çalıp duruyor." diyerek en sonunda telefonu açtığında onu uykusundan uyandırdığımı fatk etmiştim.

"Madem yarım saattir duyuyorsun niye açmıyorsun şu telefonu?"

"Belki telefonu çaldırmayı bırakırsın diye bir ümit kafamı yastığıma gömmüştüm ama anlaşılan senin pek pes etmeye niyetin yok gibi."

"Bu saatte niye uyuyorsun ki sen? Öğlen oldu, tatil olsa bile bu saate kadar uyumazdın."

"Sabah 6 gibi yattığım için olabilir mi acaba? Helin sabaha kadar beni tuttu, neymiş efendim dedikodu yapacak arkadaşı kalmamış, ondan benimle dedikodu yaptı sabaha kadar."

"Sen de abisi olarak onu reddemedin tabii." diyerek güldüğümde çıkardığı sesten bu durumdan pek memnun olmadığını anlayabiliyordum.

"Sen niye aradın beni?"

"Ben galiba aptal'dan hoşlanıyorum." dediğimde birkaç saniye sonra "ee?" diye cevap vermişti.

"Ama bundan tam emin değilim işte."

"Neyim ben doğruluk testi mi?"

"Kes be, onca kız arkadaşın oldu. Hiç mi birindn hoşlanmadın?"

"Ama bak şimdi hoşlanmak var hoşlanmak var. Benim hoşlandığım kızların hepsini ben görüp tanıyordum. Senin durumlar farklı." diyerek telefonu yüzüme kapatmıştı.

Pek yardımcı olmamıştı ama umrumda değildi.

"Bu aptal da niye uğraştırıyor ki beni? Ne başında çıksaydı karşıma muhtemelen normal bir şekilde arkadaşça konuşurdum onunla, aynı şu anki gibi." dedikten birkaç saniye düşündüm.

"Tamam büyük ihtimalle konuşmazdım ama bu kadar gizlilik de fazla. En azından küçük küçük ipuçları verip onu bulmamı sağlayabilirdi." demiştim.

"Beni seven ama belli etmek istemeyen biri nasıl davranır ki? Muhtemelen fazla karşılaşmazdık. Peki okulda fazla görmediğim kim var?" dedikten sonra ufak bir aydınlanma yaşamıştım.

"Seni buldum Aptal." diyerek kendi kendime gülmüştüm. Sonunda, onu bulmuştum.

~~~~

Bir sonraki bölüm Aptal'ın adını öğreniyorsunuz sonunda wpdjğwdjwp

Neyse kaçtım ben bb

YORUM

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin