4.9

13.1K 908 283
                                    

Eskiye dönüş

12. sınıfın başı, bu senenin sonunda ona kendimi fark ettiremeden ve beraber bir anımızın bile olmadan mezun olup gideceğim aklıma geldikçe üzülüyordum.

Kendimi fark ettirip anımız olsaydı da üzülürdüm muhtemelen, onu sürekli görmeye o kadar alışmıştım ki görememek canımı yakıyordu.

"Mesaj atsana sen şu kıza. Elbet konuşursunuz biraz." diyen Orçun'a göz devirdim. Cevap vereceğini bilsem bir saniye durmaz atardım mesajı, mesajlaşmak da heyecanlandırırdı ama orada düşünmek için zamanım oluyordu.

"Cevap mı verir sence bana?"

"Git fake hesaptan yaz, numarasına mesaj at. Boşuna mı bulduk oğlum biz telefon numarasını." diyen Taha'ya baktım.

Bu fena fikir değildi.

Bilmediği bir numaradan mesaj aldığında büyük ihtimal cevap verirdi. İşin sonunda elbet engel yiyecektim ama bu pek umrumda değildi.

"Sırıttığına göre fikir hoşuna gitmiş baksanıza." diyerek Yaman çenesiyle beni işaret ettiğinde yüzümdeki aptal sırıtışı silip cebimden telefonumu çıkardım.

"Bu fikri benim bulmam lazımdı! Sakın Orço falan demeyin bana ağzınıza sıçarım." diyen Orçun'u umursamayıp Yüsra'nın numarasına ne mesaj atacağımı düşünüyordum.

"Akılda kalıcı bir ilk mesaj bulun bana." dediğimde hepsi birkaç dakika boyunca düşünmeye başlamışlardı.

"Aşk-ı memnu repliği yazarak başlasana. Mesela aşk bir yalaktır içine düşen salaktır falan." diye bir fikir sundu Orçun

"Sonra da anında engel yesin değil mi? Engeli elbet yiyecek de bunun anında olmaması lazım. Replik yazmak ne hem?" diyerek Orçun'un bu fikrine karşı çıkmıştı Taha.

Aslında fena fikir değildi.

Aklımda tutamayacağım için internetten için bir köşeye yazdıktan sonra tekrar Yüsra'nın numarasına girmiş ve hepsini kelime kelime yollamıştım.

"Ne yazdın?" diyerek Yaman önümdeki kağıdı aldıktan ve onu okuduktan sonra ufak çaplı bir kahkaha patlatmıştı.

"Buna ne cevap verecek çok merak ediyorum." diyerek telefonumun ekranına yanaştığında istemsizce ekranı kapamıştım.

"Kanka yengeyi benden mi kıskanıyorsun ne oldu?"

"Yenge deme bana, Aşk-ı memnu'da da Bihter Behlül'ün yengesiydi en son ne olduğunu gördük." dediğimde hepsi birden sertçe kafama vurmuşlardı. Hepsi zekiliğimi kıskanıp beni aptala çevirmeye çalışıyordu.

Gerek yoktu ki, ben zaten aptallaşmıştım bile.

Telefonum titrediği gibi ekranı açtığımda ondan gelen mesajla gülümsedim.

'Kafan mı güzel?'

Parmaklarım heyecandan hafif bir şekilde titrerken onu bekletmemek için hemen mesaj yazmaya başlamıştım.

En sonunda engel yediğimde bile gülümsemem yüzümden asla düşmemişti. En azından onunla biraz olsun konuşabilmiştim ve bu bana yetiyordu.

Vazgeçtim, yetmemişti.

"Lan sırıtmayı bırakıp göstersene mesajları." diyerek Orçun telefonumu almak adına bir hamle yaptığında telefonumu hemen ondan kaçırmıştım. Mesajlar bana özel kalsa da olurdu, onların görmesi o kadar da gerekli değildi sonuçta.

"Bak ya, ne uyuz bir şey çıktın oğlum sen. Ondan sana haber getiren biziz lan biz! Yapmıyorum bir daha iyilik falan sana." diyerek Orçun geri çekildiğinde mesajları gösterip göstermeme arasında kalmıştım. Benim için onca şey yapmışlardı ama mesajları göstermek de istemiyordum.

"Normal konuşmalar işte, numarasını yeni aldığını ne nereden bulduğumu falan sordu. Bir süre sonra da engelledi zaten."

"Abiniz itinayla her numarayı bulur." diyerek Taha kendini övse de kafasına sertçe vurduğumda gözlerini şaşkınlıkla açıp bana bakmaya başlamıştı.

"Hemen gidip Yüsra'ya seni deşifre edeceğim." diyerek yerinden kalktığında Yaman Taha'nın omzundan bastırp onun yerine oturmasını sağlamıştı.

"Bundan sonrasını izleyip göreceğiz artık. Seni biraz bile merak ettiyse engeli kaldıracaktır."

Yani... umarım kaldırırdı.

~~~~

Bu akşam bir bölüm daha gelecek, o yüzdeen yorum yapın qpshqğshwp

Neyse, bb

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin