Eskiye dönüş
1.5 yıldır Yüsra'dan saklanıp duruyordum, onun yanındayken rezil olmaya asla doymuyordum ve bunları unutması için uzun bir zaman geçmesi gerektiğine karar verip ondan saklanmaya başlamıştım.
11. sınıfın sonlarına geliyorduk ve ben asla Yüsra ile konuşma içerisine girememiştim. Bunda ondan kaçmamın payı da çok büyüktü ama en azından planım işe yaramıştı. Taha sayesinde Yüsra'dan haber alabiliyordum, bu haberler de o rezilliklerimi unuttuğu yönündeydi.
Hatta biraz fazla unutmuştu, muhtemelen yüzümü görse hatırlamayacaktı ama bunda geçirdiğim değişim de etkiliydi. Büyüdükçe oldukça değişmiştim.
"Miraç, neden bize bir şans daha vermiyorsun?" diyerek Hazal yanıma geldiğinde göz devirmiştim. 9. sınıfta 3 gün çıkıp beni başkası için terk etmişti ki şansıma da alan değiştirince aynı sınıfa düşmüştük.
Şansıma sıçayım.
"Hazal, bak kalp kırmayı seven biri değilim ama bunun için zorluyorsun beni. Sevmiyorum kızım seni, başkasını seviyorum ben."
"Kim olduğunu hiç söylemiyorsun ama?"
"Söylemek zorunda değilim çünkü? Çok mantıklı bir cevap değil mi? Hani seni ilgilendirmiyor ya, o yüzden de söylemiyor da olabilirim."
"Yüsra değil mi? Alt dönemlerde ne buluyorsunuz hiç anlamıyorum." diyerek yanımdan ayrılırken arkasından seslenmiştim. "Beyin!"
Arkasını dönüp yüzünü buruşturduktan sonra bu cevabın onu hiç memnun etmediği oldukça açıktı. Umrumda değildi.
"Miraç kanka sana kötü bir haberim var." diyerek Orçun yanıma geldiğinde dikkatle onu dinliyordum.
Fark etmiştim de, Yüsra beni cidden aptal bir aşığa dönüştürmüştü. Bundan şikayetçi olduğum söylenemezdi ama bir kez olsun ona sarılmayı cidden çok isterdim. Bir kez olsun kokusunu içime çekip saçlarına kısa da olsa bir öpücük kondurmak isterdim. Tabii bunlar imkansız hayallerdi.
"Sevgilisi var şu an." dediğinde az önce dediğim hayallerimin hepsini değerini bilmeden başka birini yapıyor olduğu aklıma gelmişti. Belki de değerini biliyordur, en azından onun değerini bildiğini bildiğim biriyle olması beni mutlu ederdi.
Ya da etmezdi. Bilemiyorum.
"Ama merak etme, ayrılırlar birkaç güne. Oğlan bunun kıymetini bilmiyor pek. Senin gibisini mi bulacak?"
"Yüsra üzülmesin de ne olursa olsun inan bana. Onu üzgün görmeye dayanamam ki ben."
"Aşık hâllerinden ne zaman kurtulacaksın çok merak ediyorum açıkçası. Oğlum biz zeki Miraç'ı özledik. Aptal aşık Miraç bizim racona biraz ters yani anlatabiliyor muyum?" dediğinde güldüm.
"Ben sizi kavuşturacak bir yol bulacağım, bulamazsam bana Orçun demesinler de nefret ettiğim gibi Orço desinler razıyım."
"İddialısın bakıyorum." dediğimde güldü.
"Bana güven sen. Orçun çöpçatanlık iş başında olacak yakın zamanda. Önce plan bulmam lazım."
Ona güveniyordum ama asla bu konuda değildi. Muhtemelen rezil olmamı sağlayacaktı.
~~~~
Bugün ikinci bölümü atıyorum çünkü bu eskiye dönüşleri bazı kişileriniz sevmedi. Bir de yarın sabah geriye dönüş gelecek, akşam olduğunda normal bölüm gelecek.
Neyse, bb.
Yorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Historia CortaAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))