3.5

17K 1.1K 144
                                    

"Moralim bozuk değildi ama moralimi yerine getirdi." dediğinde kaşlarımı çatmıştım.

"Az önce somurtuyordun?" dediğimde ne yaptığını şimdi fark etmiştim.

"Fırsatçısın sen ya! Pislik." dediğimde gülmüş ve bir şey demeden omzumdaki koluyla beni daha çok kendine çekmişti.

"Tamam ya, yapmam bir daha. Bu da bana uzun bir süre yeter. İlk seferinde uyurken öpmeseydin fırsatçılık yapmayacaktım işte."

"Sorun ablanın kıskançlığıydı hani?"

"O hâlâ bir sorun. Seninle görüşmek istiyor, önce onun onayını alman lazımmış."

"Ne onayı?"

"Sevgililik onayı, ona göre benim için iyi biri olup olmadığının sonucuna varacakmış. Her sevgilime aynı şeyi yapıyor." dediğinde son cümlede kaşlarımı çatmıştım.

"Kaç sevgilin oldu ki?" diye sorduğumda muzipçe gülümsemesinden bu sorunun onun hoşuna gittiğini anlamak pek zor değildi.

"Son cümleden dikkatini çeken tek şey bu mu cidden?"

"Ne anlamam gerekiyordu ki? Hem soruma da cevap vermedin."

"Bilmem saymadım." diye alayla cevap verdiğinde göz devirmeden edememiştim. Apaçık bir şekilde benimle dalga geçmek onun hoşuna gidiyordu.

"Şaka yaptığımı biliyorsun ama açıkçası seninle bir şeyler yapmak varken oturup eski sevgililerimi konuşmak istemiyorum. Benim ilgilendiğim tek kişi sensin."

Hiçbir şey demediğimde o da daha fazla bir şey demek istememiş olacak ki sahil kenarında boş boş yürümeye devam etmiştik. Açıkçası şu an boş boş yürümek bile eğlenceli geliyordu.

"Bir dakika, geleceğim hemen." diyerek yanımdan uzaklaşıp bir yere gitmişti. Neden gittiğini pek anlayamasam da döndüğünde avcunun içinde bir şey tutuyordu.

"İlk randevunun anısı olsun dedim." diyerek elindeki küçük hayat ağacı kolyesini gösterip benim bir şey dememe gerek kalmadan boynuma kolyeyi takmıştı.

Gülümseyerek kolyeye bakıp "Teşekkür ederim." dediğimde onun da yüzünde benimki gibi kocaman bir gülümseme vardı.

"Ben de sana bir hediye alayım o zaman, sende de bir anı kalsın sonuçta."

"Hediye istemiyorum... ama bir öpücük daha fena olmaz." dediğinde omzundaki kolunu mıncırdığımda öylece bana bakmıştı.

"Hak ettim ama ben bunu." derken ikimiz de yola yürüyerek devam ediyorduk.

Boş boş yürüsek de, onunla bu bile eğlenceliydi.

~~~~~

Bb

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin