Multide en düştüğüm çift var. Yüsra ve Miraç.
Aptal: Hayatının tribini yiyeceksin
Aptal: Hazır mısın?
Yüsra: Hayır :(
Aptal: Hazırlan o zaman
Yüsra: Neden trip atacağını sorabilir miyim?
Yüsra: Biliyorum da neyse (Sildi)
Aptal: Perdeyi yüzüme kapatıp beni kovdun
Aptal: Annen yemezdi bence beni
Aptal: O kadar yanına gelmişim sen ise yüzüme perdeyi kapatıyorsun
Aptal: Ayıp değil mi?
Yüsra: Ne yaparsam trip atmazsın?
Aptal: Ya sen ne yaparsan yap trip atamayacağım muhtemelen (Sildi)
Aptal: Sen trip atarken iyiydi
Aptal: Neyse, bu öğle arası benim işim var
Aptal: Yanına gelemem muhtemelen
Yüsra: Ne işin var?
Aptal: Boş ver
Aptal: Görüşürüz
Yüsra: Görüşürüz.
~~~~~
Öğle arası olduğu gibi sıramdan kalkmış ve yavaş adımlarla Miraç'ın sınıfına gitmiştim. Herhangi bir işinin olmadığına adım gibi emindim.
Sınıfta Miraç'ın arkadaşları beni gördükleri gibi muzipçe sırıtıp Miraç'ın uyuduğu sırayı göstermişlerdi.
Miraç'ın yanına gidip oturduğumda kulağında kulaklıklarda uyuduğunu görmüştüm. Muhtemelen şarkı dinleyerek uyumayı seviyordu.
Yavaşça saçıyla oynamaya başladığımda yüzümde ufak bir gülümseme ile onu izliyordum. Uyanıkken bile tatlı olan yüzü uyurken ayrı bir masum, tatlı gözüküyordu.
Birkaç gülme sesi duyduğumda sesin geldiği yere baktım. Miraç'ın arkadaşları dikkatle buraya bakıyorlardı.
Onlara baktığımı fark edince ağızlarına hayali bir fermuar çekmiş ve arkalarını dönmüşlerdi.
Bakışlarımı tekrar Miraç'a çevirdiğimde saçıyla oynamaya devam etmiştim ama arkadan gülme sesleri hâlâ gelmeye devam ediyordu.
Sanırım duymazdan gelmem gerekecekti.
Telefonuma gelen mesajla irkilip telefonuma bakmıştım. Arda yanına çağırıyordu.
"Görüşürüz Miraç, benim gitmem gerek." diyerek fısıldayıp yerimden kalktığımda aklıma gelen ilk şeyi yapmıştım.
Hafifçe eğilip yanağına ufak bir öpücük kondurmuş ve hızlı adımlarla sınıfından çıkmıştım.
Bundan haberi olmasın isterdim ama muhtemrlen arkadaşları uyandığı gibi ona söyleyecekti.
~~~
Bu aralar geç uyandığım için bölüm atmayı unutuyorum, olur da bu saate kadar bir daha bölüm atmazsam haber verin bana qğsjqğsjqğsk
En azından aklıma geldi de bölümsüz kalmadınız qğsjqğs
Neyse, kaçtım ben bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))