2.7

18.8K 1.3K 190
                                    

YORUM

Öğle arasının geldiğini haber veren zil ile herkes sınıftan çıkarken ben sınıfta kalmıştım. Miraç ile karşılaşmaktan kaçınıyordum, mesajlaşırken her şey kolaydı ancak yüz yüzeyken o kadar rahat olabileceğimi sanmıyordum.

"Yüsra!" diyen Miraç'ın sesini duyduğumda kaçmamın bir işe yaramadığını fark etmiş ve Miraç'a gülümseyerek sıramdan kalkmış ve Miraç'ın yanına gitmiştim.

Yan yana yürüyerek bahçeye iniyorduk ama ikimiz de kesinlikle ağzını açmıyorduk. Mesajlaşırken konunun akıp gittiği çocuğun yanında şimdi aklıma edecek bir kelime bile gelmiyordu.

Bahçede tur atmaya başladıktan birkaç saniye sonra ilk konuşan kişi Miraç olmuştu.

"Tribini sevdiğim, trip atmaman için ne yapmam gerekiyor?" diyerek bakışlarını bana çevirdiğinde omuz silkmiştim.

"Bir şey yapmana gerek yok, trip atmıyorum."

"Bak bunu derken bile trip atıyorsun." dediğinde yüzünün aldığı komik ifadeye gülmüştüm.

"Sana hafiften yanık olduğumu biliyorsun, o zaman niye trip atıyorsun şapşal?" diyerek devam etti.

Ama ben bir şey dememiştim. Ona ne diyecektim ki?

"Hadi kabul et, sen de hafiften yanıksın bana." dediğinde gözlerinin içine baktığımda ufak bir ekleme yaptı.

"Unutma! Biz arkadaş değiliz." diyerek fısıldadığında güldüm. Onun söylediğine karşılık söylediğim şeyi tamamiyle ciddiye almıştı.

"O zaman ben de senin dediğini hatırlatabilirim değil mi Miraç?" dediğimde dudak büzmüştü.

"Kalbimi kırıyorsun şu an be." diye mırıldanmıştı.

"Tamam tamam, demiyorum bir şey." deyip güldüğümde o hâlâ dudak büzerek bana bakıyordu.

"Ne dememi bekliyorsun Miraç?" dediğimde muzipçe gülümsedi.

"'Senden hoşlanıyorum Aptal' fena olmazdı yani."

"E bunu biliyorsun zaten." diyerek bakışlarımı yürüdüğümüz yola çevirdiğimde Miraç birkaç saniye cevap vermemişti.

"Ne?"

Cidden, tek tepkisi bu muydu?

"Biliyordun zaten, niye bu kadar şaşırdın?" derken hâlâ bakışlarım yerdeydi, ona bakmıyordum.

"Kabul etmeni beklemiyordum sadece." derken onu görmesem bile sesinden muzipçe gülümsediğini anlamak pek zor değildi.

"Düşündüm de, ben sana hafiften değil. Bayağı yanıkmışım Yüsra Tekin."

~~~~
Çok ship anacım çok ship

Bb

YORUM

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin