Multide Arda var. Çocuğun bacağı benim boyum kadar resmen :'(
YORUM?
Arda'dan
Sınıfa girdiğimde tam da beklediğim gibi sadece bir kişi vardı ve o da Yüsra'nın sırasına bir kağıt parçası bırakıyordu.
Kapıyı kapattığım gibi sesi duymasıyla irkilmişti ancak asla arkasını dönmemiş ve başındaki kapüşonu düzeltmişti. Sanki yüzünü o saklayabilecekmiş gibi. Muhtemelen hırka onun bile değildi, tanınmamak için arkadaşının hırkasını almıştır.
"Yazdığın abartı tepkiler de ne öyle? Yüsra'nın seni sevdiğine inanması için mi çabalıyorsun?"
"Seni ilgilendirir mi?" diye sert bir tepki vermişti ama sesini tanımamam için fısıldıyordu. Yüsra ona aptal diyordu ama pek de aptal sayılmazdı sanırım.
"İlgilendireceğini düşünüyorum. Çünkü senin aksine ben onun için bir şeyler ifade ediyorum, ben omun abisiyim."
"Konuyla hiçbir alakan yok. Seni ilgilendirmez." derken fısıldamaya devam etti.
"Hergün not bırakmak zor gelmiyor mu?" deyip konuyu değiştirdim ve notu bıraktığı sıraya baktım. Yüsra istediği için sıranın altına bırakıyordu.
"Zor gelseydi bırakmazdım."
"Niye bu kadar kabasın? Yüsra ile konuşurken anladığım kadarıyla çok komik bir kişiliğin var."
"Sen Yüsra değilsin sonuçta?" dediğinde güldüm.
"Doğru, haklısın aslında. Ben Yüsra değilim beni niye güldüreceksin ki?"
"Kapıdan çekilirsen sınıftan çıkacağım." dedi söylediklerimi duymazlıktan gelerek.
"Ben gidiyorum zaten, notunu rahatça bırakabilirsin. Merak etme, kim olduğunu öğrenmek için gelmedim buraya."
Kapıdan çıkacakken birkaç saniye durdum.
"Yüsra'nın ilgisini çekmek için güzel bir yol bulmuşsun. Böyle küçük şeyleri çok sever... notlardan bahsediyorum." diyerek sınıftan çıkmış ve onu yanlız bırakmıştım.
Onun kim olduğunu öğrenseydim muhtemelen Yüsra'dan kaçacaktı ve Yüsra da ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamışken onu üzmek istemiyordum.
~~~~
Arda, düşünceli çocuum benim ağzjpqhzpq
Az kaldı sabredin, öğreneceksiniz Aptal'ın adını. 4 bölüm falan kaldı snrm
Neyse, gidiyorum ben, bb
(Bayan bayan)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal | Texting
Short StoryAptal: İyi bari arkadaşça konuşalım Aptal: Ama arada sana yavşarım haberin olsun Yüsra: Konuşacağımızdan bu kadar eminsin yani? Aptal: Şu an konuştuğumuza göre :))