1.6

20.6K 1.3K 477
                                    

YORUM ATIN

"Hâlâ yazışıyor musun o çocukla?"

"Az önce yazıştığımı gördün, niye soruyorsun ki?" diye cevap verdim geldiğimiz banka otururken, Seren'i bize yemek alması için kantine yollamıştık. Başta karşı çıksa da en sonunda pes etmişti.

"Alıştın galiba ona, ses kaydı atmalar, gülmeler falan. Hayırdır?" derken tek kaşını kaldırıp yüzündeki şüpheci ifadeyle bana baktı.

"Yazdıklarına gülüyordum, sen de hemen yanlış anlıyorsun Arda." Az daha kandır kendini Yüsra.

"Sadece kardeşimi kimin neden güldürdüğünü biraz merak ediyorum o kadar yani. Suçlu muyum şimdi?" diyerek saçımı karıştırdığında gülerek hızlıca saçımı düzeltmiştim.

"Bak doğruyu söyle, hafiften bir şeyler hissediyor musun bu çocuğa karşı?" diye bir anda ciddileştiğinde kaşlarımı çatmıştım.

"Onunla arkadaşça konuşuyorum." dedikten sonra başka bir şey demedim.

"Ama o seninle arkadaşça konuşmuyor?"

"Ee? Ne olmuş yani?"

"Umut verdiğini falan düşünmüyor musun?

"Hayır düşünmüyorum."

"Versene telefonunu." dediğinde bir şey demeden telefonumu ona verdim. Şifresini bildiği için sormasına bile gerek kalmadan telefonu açmış ve mesajları okumaya başlamıştı.

Bir şey demeden telefonumu geri verip sessizce etrafına bakınmıştı. Mesajlar hakkında hiçbir şey söylememişti.

"Ne oldu?" diye sorduğumda omuz silkip konuştu.

"Hiç, Seren hâlâ gelmedi ya ona bakıyordum."

"Yemekler için mi?"

"Yok, neyse ben bir ona bakıp geleyim ona."

Arda yavaşça yerinden kalkıp okula girmişti ancak garip olan şuydu ki birkaç dakika sonra Seren kendi başına yanıma gelmişti.

"Arda nerede?" diyerek yanıma oturdu.

"Sana bakmaya gitmişti ama ne oldu bilmiyorum." dedim sadece.

Arda... yine ne planlıyorsun?

~~~~~

Arda'nın ne planladığını artık yarın öğrenirsiniz qpzhqğsjs

Neyse kaçtım ben bb

YORUM ATIN

Aptal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin