1.

2.7K 112 7
                                    

Víšechny  vítáme u tohoto příběhu a jsme moc rády, že jste si tento příběh přidali do své knihovny. Doufáme, že se vám náš nový příběh bude líbit. Stejně jako naše ostatní storky.
V hlavních rolích:
Harry: AkemiManautsu
Louis: Tommo_coffee

Nezapoňte nám dát hvězdičku a zanechat nějaký pékný komentář <3

Přejeme hezké, ničím nerušené čtení...

* * *

Zažili jste už někdy pocit dokonalé příležitosti, která by mohla změnit celý váš život? Ne? Já ano! A právě teď ji prožívám. Moje nejoblíbenější skupina hledá zpěváka a já se dostal mezi padesát vyvolených, které posoudí oni sami! Chápete to?! Já, Harry Styles, budu stát a zpívat před One Direction! Já! Ani nedokážu popsat, jak moc se mi klepaly ruce. Myslím, že kdyby mi někdo v té sekundě dal do ruky mléko, udělal bych z něj máslo. Byl jsem číslo 49 a padesátý se nedostavil. Takže jsem byl posledný! Chápete to? Budou už otrávený, nebudu se jim líbit už jenom kvůli číslu a tomu, že tady museli sedět tři hodiny. Ani jsem se nestihl nadechnout a zůstal jsem v zkušebně sám. Úplně sám. Zpíval jsem ze všech sil, než mě zavolali dovnitř.

Co si budeme namlouvat, žiju si jako král. Můj koníček se mi stal povoláním. Moji kolegové se mi stalo nejlepšími přáteli. Jsme úspěšná kapela, co víc si přát?
Ale po roce hraní, zpívání, chození na turné po celém světě... jsme si nějak uvědomili, že tomu něco prostě chybí. Chyběl tomu ještě jeden člen do kapely. Chtělo to trošku okořenit! A tak jsme vyhlásili konkurz, abychom nového člena získali. Na konkurz přišlo celkem dost lidí. Nechtěli jsme na konkurzu žádné holky a ti co přišli, museli prostě umět zpívat. Poslechli jsme si dost kluků a strávili nad tím 3 hodiny, než přišel na řadu poslední soutěžící.
"Konečně!" vydechl Zayn a zívl si.
"Tak ještě jeden a přijde druhá část... Vybrat ze všech jednoho," zasmál se Liam a my s ním. Jasně, pár jsme si jich poznačili, kteří byli opravdu dobří, ale vybrat jednoho... Bude to ještě zajímavé.
"Tak jo, vítej u nás," usmál se Niall na nově příchozího - na posledního soutěžícího. Byl to celkem rozkošnej a trochu vyklepanej klučina s kudrnatými vlasy.
"Tak se nám představ. Řekni, co budeš zpívat a zazpívej," usmál se mile Liam.

Když jsem vešel, oči mi museli určitě svítit na kilometr. Byli tam všichni! Louis, Zayn, Liam i Niall! Chvíli jsem se na něj jenom musel koukat. Byl to sen, z kterého jsem se nechtěl probudit. Opravdu byli přede mnou! Stylesi neposer to!
"Dobrý den, jsem Styles Harry, tedy Harry Styles... vlastně Harry Edward Styles," zakoktal jsem a měl pocit, že jestli neumřu studem teď, tak už nikdy! Opatrně jsem zvedl pohled a viděl, že půlka z porotců se na mě mračí a druhá se usmívá.
"Tedy... Budu zpívat vaši písničku. Night Changes," domluvil jsem potichu a čekal jsetli něco řeknou, nebo ne.
"Tu miluju! Tak pojď na to, ať tě slyšíme!" zasmál se ihned Niall a kývl na zvukaře. Mně v hlavě problesko jediné... nesmíš to posrat Stylesi! A tak jsem do toho dal všechno. Aspoň doufám.

Byl celkem rozklepaný. Se Zaynem jsme se na sebe podívali pohled jako "to snad nemyslí vážně". Jako... Už jsme tady měli kde koho, ale takhle rozklepaného kluka jsme tu ještě neměli.
Když se vykoktal, tak konečně začal zpívat. Musel jsem se sám pokárat, že jsem soudil podle vzhledu a toho koktání. Hlas měl skvělý, rytmus udržet uměl, tóninu, všechno... Farbu hlasu měl taky zajímavou, ale usmát jsem se stejně neusmál.

Když jsem dospíval, koukal jsem do země. Prostě to nešlo zvednout pohled. Posral jsem to, určitě jo. Promluvil pouze Niall.
"Děkujeme za účast, ozveme se když budeme vědět výsledky. Přejeme hezký den." Když jsem to slyšel, chtěl jsem se rozběhnout a skočit z okna, ale raději jsem jenom poděkoval, popřál hezký den a odešel. Doma mě už čekala máma s obřím kakaem.
"Jak to šlo, broučku?" zeptala se ihned po tom, jak jsem si sedl k ní na gauč.
"Špatně! Byl jsem jako čivava. Dokonce se půlka z nich na mě téměř nepodívala. Ale zkusil jsem to."

Když ten Henry, nebo jak se jmenoval (přiznám se, moc jsem ho na začátku neposlouchal) skončil a odešel, všichni jsme se zvedli a šli si také po svým. Zašli jsme si do připravené místnosti speciálně pro nás. Já se Zaynem jsme se svalili na gauč. Liam však nebyl toho názoru, že bychom měli odpočívat.
"Hele vy dva, žádný lenošení, musíme jednoho z těch všech zúčastněných vybrat," zasmál se.
"Tak jo, mám pár poznačených, kteří se mi líbili a mohli by být pro naši kapelu přínosem," pronesl Zayn a na stůl hodil karty se jmény soutěžících. Přišli jsme si u každého všechna pro a proti, než jsme zůstali pouze u dvou. Ten poslední, jak jsem zjistil, tak Harry... A ještě jeden, Tom.
"Teprve tohle bude fuška," zasmál se Niall.

"Ale broučku, určitě si to zvládl úžasně! Věřím, že ano, tak si dej kakao a nemysli na to," pousmál jsem se a opravdu si odpil z kakaa. V tom vrazil domů i táta.
"Tak co, zpěváku? Bude z tebe megastár?" zasmál se a pocuchal mi vlasy.
"Pokašlal jsem to tati," přiznal jsem se a koukl na něj.
"Žádné takové Hazzo! Stylesovi nikdy nic nevzdavají a hlavně jestli neuznají, že máš talent, přicházejí o hodně. Jasný? Takže udělám na večeři Lasagne, aby jsme oslavili tvůj konkurz?" navrhl táta.
"Jo, to bude skvělý!" přikývl jsem a šel mu pomoct s vařením. Miloval jsem vaření s tátou, vždy jsme se při tom pošťuchovali a smáli.

A právě teď se začal ten slovní bettle. Kdo bude náš poslední, pátý člen kapely. Půlka hlasovala pro toho a půlka pro toho. Byla to vskutku naročná hodina.
"Vždyť ale tenhle hlas už tu máme, i hlasový rozsah," argumentoval Liam.
"A ten druhý je tím pádem výjimečný v čem?" ptal se zase Zayn.
"Má lehký chraplák, na to letí i holky a naše písničky to může obohatit!" Jo, přesně tohle na to odpověděl. A po další půl hodině jsme se nakonec rozhodli, koho z těch dvou vybereme.
"Jo, dobře. Liame, ty zavolej vítězovi, my napíšeme ostatním soutěžícím, že jsme je nevybrali," řekl jsem rychle a už si vzal několik karet, abych mohl ty zprávy poslat.

Stalkoval jsem telefón asi do jedné rána, ale pořád nic. Říkali, že se ozvou do večera. Ale nikto se neozval. O třetí ráno po další porci lasagní jsem nemohl vydržet a prohrabal si svůj mail. A až v té chvíli jsem si všiml jednu věc, za kterou jsem se ihned proklel! V mém čísle jsem namísto 5 napsal 6. Byl to papír, který šel jenom do druhého kola a tím pádem jsem tam měl špatné číslo. Taková smůla mohla potkat jenom mě! Balansoval jsem na myšlence, jestli jim zavolat, jenom pro jistotu... Ikdyž lepší to bude ráno. Jsi idiot Stylesi!

"Harry to nebere," řekl Liam asi po pár minutách snažení. "Navíc, můj mobil pořád tvrdí, že volané číslo neexistuje."
"Debile, to je jasný, že ti to nebere, když to číslo neexistuje. Harry nám dal asi špatné číslo," ušklíbl se na něj Zayn.
"Aha," vydechl překvapeně Liam, čemuž jsme se všichni zasmáli.
"No jo, jenomže co teď? Už jsme se nakonec shodli, že Harry bude s náma v kapele a všem už jsme napsali, že jsme vítěze vybrali a oni to nejsou," vydechl nervózně Niall.
"Víte co? Už je pozdě. Vyřešíme to zítra, teď půjdeme spát. Můžeme to dát na starost agentům, ať to číslo někde najdou, třeba u operátorů a zítra mu zavoláme," řekl nakonec Liam. Jo, to znělo fajn.

Secret little rendezvous ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat