Даниел
Ало, идваш ли, Данииии? - чу се лигавият надрусан глас на Стеф.
-Къде сте? - и без това бях изнервен, оставаше ми малко, за да избухна и Стефани да го отнесе.
-В "Клише" сме, чакаме шефа. - мислеше се, че е много секси с този противен глас, но жестоко се лъжеше. Стеф беше за една вечер. Не ме разбирайте грешно. Когато на нас мъжете ни се покаже какво можем да правим и как можем да се държим с вас, това и правим. Тя беше парцал, в който да се изтриеш. Всички мои познати са преспали с нея. Не и пука.
-Идвам след малко. - казах и затоворих, преди да е започнала да се обяснява.
Вече бях пред бара ми, гледах входната врата и си спомних за случката ми с Елизабет. Не можех онази вечер да повярвам, че ми е дошла на крака, в боя клуб, без дори да предполага на кого е. Толкова беше лесно да се караш с нея, да я дразниш, да виждаш искрицата в очите и, когато се разгневи. Плам, който малко имат. Не я интересува колко е дебел портфейлът ми, каква кола карам и къде живея. Затова ми грабна интереса, защото ме предизвиква във всеки един момент. Не мога да стоя около нея без да я дразня, защото ще разбере, че имам нещо повече.. Много повече.
Оттърсих се от мисълта за Елизабет и измъкнах останалия бял прах от джоба на якето си. Нямах време да чертая, изсипах си го в дланта и го изшмърках. Винаги, когато вляза в клуба, работниците ми сякаш замръзват и започват да работят като роботи. Днес не беше изключение. Отидох до офиса си, за да си оставя личните документи и ключа на колата и се запътих към сепарето на хората, с които щях да прекарам вечерта. Гадеше ми се. Не исках да съм тук. Добре че коката започваше да действа, защото щях да направя някоя простотия, за която да съжалявам утре, като да заспя полу-умрял пред входната врата на момичето, което не можех да изкарам от мислите си. Видях мазната усмивка на Стефани и другите 3 кифли, които вече имаха момчета до тях. Нахвърли се върху мен, едва не паднах, не бях в състояние. Задържах се като по чудо, докато ме целува бясно. Отвърнах, защото исках да забравя. Утре щях да съжалявам. Боже, какъв съм идиот.
Гласувайте/коментирайте. ❤️
YOU ARE READING
Несъвършенство (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceТя е саркастична, красива и започва свой бизнес! Той е арогантен, потаен и пристрастен.... Проследи историята на Елизабет и Даниел отблизо. ❤️ Искам мнения, критики, позитиви. Нещо, което пиша доста дълго време, просто защото все си казвам, че не...