Първа част на 16 глава. ❤️
Даниел
Прегледах набързо документите, които ми бяха на бюрото, за да видя дали има още нещо, което трябва да се подпише, беше неделя, а аз бях в офиса, това не се случваше често, но трябва да си събера акъла. Не помня нищо от снощи. Нищичко. Псувам сам себе си, как може да съм такова лайно. Не бях звънял на Елизабет от случката в киното. Не искам да я засрамвам още повече. Днес беше барбекюто в сестра ми. Не знаех дали ще я видя, не знаех какво ще стане, не знаех какво искам. Наркотиците са част от живота ми, откакто разбрах, че баща ми е болен. Това се случи преди 3 години. С него винаги споделях всичко, той ми имаше голямо доверие, затова и не съм се отказал от фирмата. Да се занимаваш с реклама е голяма работа и трябва да знаеш всички тънкости. Баща ми научи мен и сестра ми на всичко, което знаеше, сякаш е усещал какво ще го сполети. Фирмата ни работи и с чуждестранни фирми, защото ние предлагаме най-добрата реклама във всяко едно отношение. Не обичам да говоря за пари и бизнес, не обичам и да парадирам със статута си. Преди време исках да се откъсна от фирмата и да започна нещо мое, така се появи и Клише, но обстоятелствата се стекоха така, че сега двамата с Анастасия ръководим всичко, а барът е мой. Малко са моментите, в които не съм надрусан, тогава и мисля рационално, но само с дозата забравям за татко и това, че не можаха да го спасят. Правил съм и правя много глупости, знам. Съдете ме. Служебният телефон звънна, а аз вдигнах по енерция.
-Даниел Бандов, кажете.
-Дани, телефонът ти е изключен и реших да опитам тук, извадих късмет. - не очаквах да чуя майка ми, още повече на служебния ми телефон.
-О, да, батерита ми падна. - докато включвах зарядното продължих - Имах да оправям документи, мамо, затова съм тук. Отдавна не бях идвал и бяха се натрупали.
-Да, разбирам те, исках само да ти кажа, че Анастасия ме покани на барбекюто. Ще имаш ли възможност да дойдеш да ме вземеш? Трябва да обсъдим новата реклама на Хотел в Англия, искат нещо, което е малко по-специфично и трябва да поговорим, така или иначе не идваш често тук, да се възползваме днес. - майка ми беше силна жена, за което и се възхищавах, но нямах сили да отида в онази къща.
-Разбира се, че ще дойда, приготвяй се, след малко тръгвам. - докато говорех с майка ми, сестра ми писа да мина да взема Стефани и приятелката и. Мамка му, не исках да идват, още повече ако Елизабет е там. Отговорих с ' палец ' нагоре. - Трябва да затварям, минавам да взема Стефани, че ми е на път и идвам за теб.
YOU ARE READING
Несъвършенство (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceТя е саркастична, красива и започва свой бизнес! Той е арогантен, потаен и пристрастен.... Проследи историята на Елизабет и Даниел отблизо. ❤️ Искам мнения, критики, позитиви. Нещо, което пиша доста дълго време, просто защото все си казвам, че не...