Skersinis Skersgatvis
Haris ir Drakas priėmė bendrą sprendimą, kad visus šiuos tris mėnesius aurorų anoniminis šaltinis vedžiojo juos už nosies, teikdamas melagingą informaciją. Poteris perdavė šią informaciją aurorų departamento viršininkui ir Amelijos žmogžudystės tyrimas buvo atnaujintas. Aišku, viršininkas nebuvo patenkintas tuo, kad Haris turėjo svarbios bylos kopiją, kai nebuvo tam gavęs leidimo, bet vyras suprato vaikiną, kuris norėjo išsiaiškinti, kas nutiko jo seseriai.
Praėjus kelioms dienoms po rasto kabliuko Amelijos byloje, Pensė ir dar trys klastuoliai išsitempė Draką iš namų. Buvo saulėtas rugpjūčio mėnesio šeštadienis. Oro temperatūra lepino vasariška šiluma, dangaus nedengė nei vienas debesėlis, tik kartas nuo karto papūsdavo vėsus vėjelis. Drakas atsiduso, išvydęs žmonių minią Skersiniame Skersgatvyje. Čia knibždėte knibždėjo įvairaus amžiaus burtininkų. Moksleiviai pirkosi reikalingas priemones Hogvartsui arba leido laiką su savo draugais, o suaugę vaikščiojo kartu su savo vaikais ar draugais ir smagiai leido šeštadienio popietę.
Klastuolių grupelė įžengė į nedidelę, jaukiai atrodančią, nesenai atsidariusią kavinukę, esančią tarp dviejų Skersinio Skersgatvio parduotuvių. Jiems užsiėmus staliuką, Drakas iš karto nuleido savo galvą į ant stalo gulintį meniu. Kavinukė nebuvo perpildyta burtininkų, nebuvo labai didelio triukšmo, o ore sklandė skanūs ir uoslei malonūs kvapai. Bleizas parodė Pensei savo užsakymą ir atsistojo.
- Turiu nulėkti į kelias parduotuves. Pasistengsiu grįžti kuo greičiau, - pranešė tamsaus gymio vaikinas. Jo draugai linktelėjo ir Bleizas apleido kavinukę. Klastuolis nuskubėjo jam reikalingos parduotuvės link. Praėjus dešimčiai minučių, Bleizas buvo nusipirkęs tai, ko jam reikėjo. Jis pradėjo žingsniuoti atgal į kavinukę, kurioje paliko savo draugus. Vaikino akys sustojo ties garsiai kalbančia ir besijuokiančia grupele burtininkų, stovinčių prie katilų parduotuvės, ir jis suraukė savo antakius.
Bleizas lyg viesulas įlėkė į kavinukės vidų. Keli ramiai valgantys klientai žvilgtelėjo į jį, o klastuolis nuskubėjo link staliuko, prie kurio sėdėjo jo draugai. Jis atsirėmė rankomis į stalą ir kelis kartus giliai įkvėpė, bandydamas sureguliuoti savo kvėpavimą.
- Bleizai, viskas gerai? - pasiteiravo Astorija. Bleizas pakėlė savo akis į draugus, kurie jį stebėjo su sumišusiais žvilgsniais. Tamsaus gymio vaikinas papurtė galvą į šonus. Jis iškėlė vieną pirštą į orą, parodydamas, kad jam reikia laiko, jog galėtų tinkamai sudėlioti tai, ką nori pasakyti.
- Gerai, - prakalbo Bleizas. - Žinau, kad tai nuskambės labai keistai, bet..., - vaikinas ranka perbraukė per savo tamsius plaukus ir giliai įkvėpė. Nebuvo lengva pasakyti tai, ką jis matė prieš kelias minutes, - manau, kad mačiau Ameliją. Gyvą ir sveiką.
- Bleizai, tai nejuokinga, - sumurmėjo Pensė. Jos žvilgsnis nukrypo į Draką, kuris stebėjo Bleizą. Baltaplaukio akyse maišėsi įvairios emocijos. Net buvo sunku pasakyti, kaip jis jautėsi. - Tu žinai, kad mums visiems sunku po jos netekties.
- Aš sakau tiesą. Patys tuo galite įsitikinti. Užteks tik išeiti pro kavinės duris, - tarė Bleizas. Jis pats vis dar negalėjo patikėti tuo, ką pamatė, nors viena jo pusė manė, kad jis tik susimaišė ir visai kitą žmogų palaikė Amelija. Drakas buvo pirmasis, kuris atsistojo iš savo vietos.
- Aš ir Teo pasiliksime čia dėl mūsų užsakymų, o jūs nueikite patikrinti, ar Bleizui nesivaidena, - Astorija šyptelėjo savo draugams. Bleizas, Drakas ir Pensė išėjo pro kavinukės duris ir tamsaus gymio vaikinas apsidairė.
- Ten, - pirštu parodė į anksčiau matytą grupelę. Ji vis dar stovėjo prie katilų parduotuvės. Ją sudarė viena šviesiaplaukė mergina ir du už ją vyresni vaikinai. Vienas iš jų tarp pirštų laikė pridegtą žiobarišką cigaretę. Drako akys sustojo ties šviesiaplauke mergina ir jis įsmeigė savo žvilgsnį į ją. Jo akys sekė kiekvieną merginos veido kontūrą. Nors jos plaukai buvo šviesūs, tačiau veido bruožai buvo tokie artimi ir pažįstami.
Amelijos žalios spalvos akys. Amelijos lūpų ir akių forma. Amelijos nosis. Amelijos veido forma ir proporcijos.
♥ Naujas skyrius, mielieji! Pabaigoje paliksiu intrigą ;) Lauksiu jūsų nuomonių! ♥
YOU ARE READING
✍️ POTERIO SESUO | DRACO MALFOY
FanfictionJi neigė savo jausmus jam, kai šie pradėjo rodytis, tačiau tai padaryti sekėsi vis sunkiau. Kiekvienas tai pastebėjo ir kiekvienas tai žinojo. ©Kūrinio kopijavimas yra draudžiamas. Hario Poterio pasaulis priklauso J.K. Rowling. Man priklauso tik Am...