Paieška
Pirmadienio rytą Drakas lyg viesulas įlėkė į aurorų departamentą, esantį Magijos ministerijoje. Baltaplaukis savo laisvadienį ketino praleisti ieškodamas informacijos apie Eliją Loper. Kažkas jo viduje vertė netikėti merginos tapatybe. Aurorai net nebandė jo sustabdyti, kai jis tiesiu taikymu nuskubėjo prie jam reikiamo žmogaus. Jie pažinojo Draką ir žinojo, kokiu tikslu jis čia atvykdavo.
- Poteri, mums reikia pasikalbėti, - Drakas priėjo prie akiniuoto tamsiaplaukio, besikalbančio su raudonplaukiu. Hario ir Ronaldo žvilgsniai nukrypo į jaunėlį Smirdžių. Ronis suraukė savo antakius. Jis vis dar nebuvo pripratęs prie Smirdžiaus kompanijos, priešingai nei jo geriausias draugas. Ronaldas pastebėjo, kad šiuos tris mėnesius Haris leido gan daug laiko Drako draugijoje ir raudonplaukis jautėsi taip lyg būtų keičiamas. Jo galvoje pastoviai sukosi scenarijus, kad jis nebebus geriausiu Hario draugu ir šį titulą pasiims Smirdžius.
- Labas ir tau, - tarė Haris. - Jeigu tu čia dėl anoniminio šaltinio Amelijos byloje, tai jie nieko dar nerado.
- Ne dėl to. Ar gali surasti informacijos apie Eliją Loper? Jos išvaizda, vardas, pavardė kelia daug klausimų ir man reikia išsiaiškinti, ar ji sakė tiesą, - Drakas išbėrė žodžius ir ranka perbraukė per savo plaukus. Haris pakeltu antakiu pažiūrėjo į Draką ir baltaplaukis atsiduso. - Prašau?
- Žinoma, - linktelėjo berniukas, kuris liko gyvas, nors toks prašymas pasirodė keistas. Jo galvoje sukosi daugybę klausimų, bet jų nepaklausė. Kažkas Drako veide išdavė, kad dabar nebuvo klausimų laikas ir kad reikėjo imtis paieškos kuo skubiau. - Ar aš galiu sužinoti, kodėl tai atrodo, kaip labai svarbus reikalas? - Haris pradėjo eiti. Baltaplaukis prisigretino prie jo, o Ronaldas pradėjo sekti du vaikinus kaip pasiklydęs šuo. Ši diena aurorų departamente buvo rami, todėl Ronaldas, kaip ir kiti dirbantys aurorai, neturėjo jokios kitos veiklos.
- Jeigu tau papasakosiu, nemanau, kad tu patikėsi, - tarė Drakas. Jis pats dar negalėjo pilnai suvokti merginos išvaizdos panašumų su Amelija Poter. Haris jos nematė, todėl jis nežinos, kaip tikrai tai atrodė.
- Išbandyk mane.
- Bleizas ir kiti šeštadieni mane išsitempė į Skersinį Skersgatvį, - pradėjo pasakoti Drakas, atsisėsdamas ant kėdės. Haris pradėjo naršyti po įvairius aplankalus ir popierius. - Mes sėdėjome kavinėje, kai prie mūsų prilėkė Bleizas, kuris turėjo sutvarkyti kelis reikalus, kol mes laukėme savo užsakymų. Jis pranešė, kad matė gyvą ir sveiką Ameliją, - Poterio veidas persikreipė ir jis pakėlė akis nuo dokumentų. Vaikinas pažiūrėjo į baltaplaukį su neįskaitoma veido išraiška. - Mes nepatikėjom, kol patys to nepamatėm. Privalėjau išsiaiškinti, todėl priėjau prie tos merginos. Ji stovėjo su dar keliais vaikinais ir laukė savo pažįstamų. Ji prisistatė kaip Elija Loper, bet..., - trumpam nutilo Drakas, bandydamas parinkti tinkamus žodžius. Jis nenorėjo skambėti kaip išprotėjęs burtininkas, matantis savo mirusią mylimąją kitoje merginoje, - bet ji buvo tikrų tikriausia Amelijos kopija. Tik Elija šviesiaplaukė, bet visi veido bruožai, forma, akys atitinka Ameliją. Ir nors Elijos balsas skambėjo kaip Amelijos, jame nesigirdėjo emocijos. Jis buvo toks šaltas ir šiurkštus, bet galiu prisiekti, kad ji atrodė kaip Amelijos kopija. Ir tada Astorija paryškino panašumus tarp vardų ir pavardžių. Amelija Poter ir Elija Loper.
Ronaldas prunkštelėjo. Raudonplaukis stovėjo atsirėmęs į sieną, o jo sukryžiuotos rankos ilsėjosi ant jo krūtinės. Vaikinas iš karto surimtėjo, kai į jį pažvelgė dvi poros akių. Hario ir Drako žvilgsniai nebuvo jokio juoko kruopelytės, tik rimtumas. Roniui ši situacija atrodė kažkuo juokinga ir neįtikima. Jie visi matė, kaip burtas pataikė į Ameliją. Taip, jos kūnas pradingo, bet Ronaldas buvo įsitikinęs, kad burtas pavertė ją dulkėmis.
- Radau, - pranešė Haris, ištraukdamas rudos spalvos aplankalą. Drakas priėjo prie akiniuočio, kuris atvertė pirmąjį puslapį. Aplankalas buvo plonas, o jame matėsi tik du puslapiai. - Elija Loper yra naujai registruota burtininkė. Į Londoną ji atvyko gegužės 6 dieną ir visą savo informaciją atsiuntė pelėdos pagalba.
- Ji prisiregistravo praėjus keturioms dienoms po karo, - sumurmėjo baltaplaukis.
- Jos nuotraukos nėra, nepateikta detali informaciją apie jos dabartinę gyvenamąją vietą ir iš kur ji atvyko. Čia per mažai informacijos. Čia kažkas ne taip, - Haris pažiūrėjo į Draką, o tada grąžino savo žvilgsnį prie Elijos Loper dokumentų. Juose buvo daug tuščių, neužpildytų laukelių.
Po gan ilgo laiko pas jus atkeliauja naujas skyrius. Noriu kuo greičiau prieiti prie tų detalių, kurios sukasi mano galvoje, bet negaliu taip greit to padaryt :( Oh, ir man labai patinka šita draugystė, kuri formuojasi tarp Hario ir Drako. Hehe :D Lauksiu jūsų nuomonių ir galbūt net teorijų apie visą šitą situaciją ;)
YOU ARE READING
✍️ POTERIO SESUO | DRACO MALFOY
FanfictionJi neigė savo jausmus jam, kai šie pradėjo rodytis, tačiau tai padaryti sekėsi vis sunkiau. Kiekvienas tai pastebėjo ir kiekvienas tai žinojo. ©Kūrinio kopijavimas yra draudžiamas. Hario Poterio pasaulis priklauso J.K. Rowling. Man priklauso tik Am...