Bendradarbiavimas
Amelija šyptelėjo, išvydusi žmogų, kurio ieškojo beveik keturiasdešimt minučių. Neaukšta, šviesiaplaukė klastuolė sėdėjo tolimiausiame Klastūnyno bendrojo kambario kamputyje, apsikrovusi knygomis ir pergamentu. Amelija atsisėdo šalia merginos, o ši iš karto pažvelgė į raudonplaukę.
- Melanija, netrukdau? Ar galėčiau su tavimi šnektelėti? - pasiteiravo Amelija, pažvelgdama į ant stalo gulinčią knygų krūvą.
- Žinoma, - šviesiaplaukė nuoširdžiai nusišypsojo ir padėjusi savo plunksną, pasiruošė pokalbiui su bendraklase. - Apie ką norėtum pasikalbėti?
Amelija apsidairė, įsitikindama, jog niekas nesiklauso jų dviejų pokalbio. Šis reikalas reikalavo slaptumo ir patikimų žmonių. Jeigu informaciją išgirstų netinkamų ausų pora, Amelija ir visi kiti susidurtų su labai dideliais nemalonumais, o išpuoselėtas planas žlugtų.
- Tai, ką aš ketinu tau papasakoti, yra slapta. Apie tai gali sužinoti labai, labai maža dalis klastuolių. Supratai? - paklausė Amelija ir dar kartą apsidairė. Melanija linktelėjo. Raudonplaukė papasakojo šviesiaplaukei apie savo planus atkurti patobulintą Dumbldoro kariauną. - Žinau, kad niekada nepasirinktum To, Kurio Nevalia Minėti, pusės. Tai ne tavo sritis. Tavo tėvai nepriklausė Klastūnyno koledžui ir niekada nepalaikė tamsiosios pusės. Taip pat žinau, kad pažįsti klastuolių, kurie nori to paties kaip ir mes. Jūs norit geresnės ir šviesesnės ateities. Norit, kad pasibaigtų šis košmaras su juodąja magija ir mirties valgytojais mokykloje. Mes galim jums padėti, jeigu sutiksit bendradarbiauti. Rytoj susitinkame Kambaryje iki pareikalavimo, likus dvejoms valandoms iki vakarienės. Praeidami pro jį, pagalvokit apie vietą susitikimui su manimi. Jeigu ateisit, suprasim, jog norit prie mūsų prisijungti, - tarė Amelija ir atsistojusi, paliko Melaniją vieną.
****
Amelija apsidairė po Kambarį iki pareikalavimo, kuris buvo pavirtęs į patalpą su kėdėmis ir pakyla. Kėdės buvo sudėliotos eilėmis, priešais pakylą, ant kurios stovėjo Amelija. Šalia raudonplaukės stovėjo Džinė, Nevilis ir Luna, Varnanagės mokinė ir gera dviejų grifiukų draugė.
- O jeigu niekas nepasirodys? - sumurmėjo jaunesnioji Poter. Jos jaudulys valgė ją iš vidaus. Ji troško, jog šią idėją pavyktų įgyvendinti, bet jeigu nebus to norinčių burtininkų, viskas nueis šuniui ant uodegos.
- Amelija, jie ateis, - užtikrino Džinė. Netrukus, Kambarys iki pareikalavimo pradėjo pildytis įvairaus amžiaus ir įvairių koledžų mokiniais. Amelijos veide atsirado nedidelė šypsenėlė. Ji akimis nuskenavo patalpą ir jos žvilgsniui sustojus ties Melanija ir nedidele grupele klastuolių, raudonplaukė paprašė tylos.
Kambaryje įsiviešpatavo tyla. Amelija, stovėdama ant pakilos, priešais visus susirinkusius mokinius, giliai įkvėpė ir pasuko savo galvą į Džinės pusę. Ji padrąsinimai nusišypsojo Amelijai. Klastuolė sugrąžino savo žvilgsnį prie minios. Jų akys buvo įsmeigtos į mokinius, stovinčius priešais juos.
- Dėkoju, kad atėjot, - Amelija pradėjo sakyti savo kalbą. - Pradėsiu nuo to, jog visa informacija, kurią sužinosit, yra konfidenciali, o visa veikla, kuri čia vyks, yra slapta. Tai galite žinoti tik jūs. Kas nenori būti šio reikalo dalimi ar nėra pasiruošęs laikyti šios paslapties, gali atsistoti ir išeiti. Čia turi likti tik tie, kurie yra viskam pasiryžę, - Amelija padarė pauzė, leisdama mokiniams pagalvoti. Niekam neatsistojus ir neišėjus, raudonplaukė tęsė toliau. - Gerai. Turime imtis įvairiausių saugumo priemonių, todėl dabar pasakysiu burtažodį, kurio dėka negalėsite niekam pasakoti apie tai, kas vyksta šiame kambaryje ir koks mūsų planas. Burtažodžio aprašymas teigia, kad net stipriausias tiesos eliksyras tampa neveiksmingu prieš šį burtą. Nežinau, ar tai tiesa, ar ne, - Amelija išsitraukė savo burtų lazdelę. Ji garsiai ištarė reikiamą burtažodį ir mostelėjo lazdele. Pabaigusi burtą, ji atskleidė miniai savo planą ir jo tikslą. Jaunesnioji Poter sulaukė daugybę idėjai pritariančių murmesių, galvų linktelėjimų ir plojimų. - Jog planas pavyktų, yra labai svarbus bendradarbiavimas tarpusavyje. Visi esate iš skirtingų koledžų ir skirtingo amžiaus. Pamirškit savo neapykanta kuriam nors koledžui, - Amelijos žvilgsnis nukrypo prie Grifų Gūžtos ir Klastūnyno. - Ypatingai jūs, grifiukai ir klastuoliai. Esame viena komanda, turinti bendrą tikslą. Turime bendradarbiauti, jeigu norime šviesesnės ateities.
Vis bandau sugrįžti prie reguliaraus kėlimo, tačiau vis nepavyksta... Tikiuosi sulaukti jūsų nuomonių, kurios man yra be galo svarbios♥
ESTÁS LEYENDO
✍️ POTERIO SESUO | DRACO MALFOY
FanficJi neigė savo jausmus jam, kai šie pradėjo rodytis, tačiau tai padaryti sekėsi vis sunkiau. Kiekvienas tai pastebėjo ir kiekvienas tai žinojo. ©Kūrinio kopijavimas yra draudžiamas. Hario Poterio pasaulis priklauso J.K. Rowling. Man priklauso tik Am...