Cast~

1.1K 43 6
                                    

Πρώτου ξεκινήσει το cast να υπενθυμίσω ότι αυτή η ιστορία είναι συνέχεια του it all started with a dare εαν δεν το ξέρατε μπορείτε απλά να την διαβάσετε για να καταλάβετε από το προφίλ μου🤗~.

Πρωταγωνιστες:

Jade

Η jade ειναι είκοσι χρόνων μένει Θεσσαλονίκη με τους γονείς της Emma, Ryan και προετοιμαζεται να πάει στο πανεπιστήμιο για πρώτη φορά. Είναι ενας ξεχωριστός και άλλωτε περιεργος χαρακτήρας. Θεωρεί πως δεν υπάρχει αγάπη και δεν ξανα είχε σχέσεις στο παρελθόν. Ειναι δυναμική, αλαζονικη, κλειστή σαν άνθρωπος μα πολύ καλή στις φιλίες.

Vasiliki

Η vasiliki είναι η μονη κολλητή της Jade γνωρίζονται απο μικρα παιδιά και πάντα ήταν εκεί η μία για την άλλη σαν οικογένεια.  Είναι συνομιλικες και μάλιστα θα πάνε στο ίδιο πανεπιστήμιο. Η vasiliki είναι και εκείνη δυναμική, πίστη, καλη, ρομαντική σε αντίθεση με την Jade και πάνω απο ολα Αληθινή.

Chris

Το αγορι της vasilikis. Τα έχουν μόλις δύο χρόνια μα η σχέση τους είναι δυνατή όσο τιποτα. Είναι επίσης συνομιλικος και έχει ξεκινήσει λίγο νωρίτερα το πανεπιστήμιο για την ομάδα ποδοσφαίρου. Είναι χαρακτήρας καλος, ευγενικος, αληθινος και πιστός και ρομαντικός στην σχέση του.

Nathan

Ο Nathan είναι φίλος του Chris και είναι επίσης ήδη στο πανεπιστήμιο για τον ίδιο σκοπό. Παρόλο που έχουν ίδια ηλικία είναι πολύ διαφορετικόι χαρακτήρες. Ο Nathan είναι ψυχρος, κλειστος, αλαζόνας, μοναχικος και έχει ένα κοινό με την Jade θεωρεί πως δεν υπάρχει αγάπη.

Bella

Η bella θα είναι ενα απο τα κακα προσωπα. Θα δούμε περισσότερα όταν αρχίσουν τα κεφάλαια.

Αυτοί ήταν οι πρωταγωνιστές μας ελπίζω να σας άρεσε το cast και να με στηρίζετε όπως στην άλλη ιστορία 🤗 τα λέμε ❤️

~s

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Where stories live. Discover now