Κεφάλαιο 47~
Jades POV
Καταλήγουμε στην κρεβατοκαμαρα μας όπου ηταν γεμάτη από πέταλα λουλουδιών καθώς και έναν ρομαντικό φωτισμό από κερια. σοκαρομαι για αλλη μια φορά με την ατμόσφαιρα και τον φέρνω κοντά μου ενώ τον φίλαω με αργές κινήσεις. Ανταποδίδει και χάνομαι στο φιλί του ενώ με τοποθετεί στο κρεβάτι και έρχεται από επάνω μου. Μου φιλάει απαλα τον λαιμό βγάζοντας τα ρούχα μου στο περασμα του. Αφαιρώ τα δικά του και συνεχίζει να φιλάει όλο μου το σωμα εως και την κοιλιά μου. Νιώθω ευάλωτη και μου προκαλεί ανατριχίλες παντού. με πλησιάζει και άλλο και με κοιτάει στα μάτια. "σαγαπω" μου λέει αισθησιακά και μπαίνει μέσα μου. Τοποθετώ τα χέρια μου στην πλάτη του και του αφήνω γρατζουνιες με τα νύχια μου. Οι αναστεναγμόι μας κάνουν την εμφάνισή τους για άλλη μια φορά και το αίσθημα αυτό μοιάζει όλο και καλύτερο. Τελειώνουμε μαζί και αφού τοποθετήσει ενα σεντόνι επάνω μας με βάζει διπλα του. Βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο του και τον φίλαω. "και γω σαγαπαω". Δηλώνω και χαμογελάμε. Ξαπλώνω ενώ κολλαω το σώμα μου με το δικό του. Εκείνος με χαϊδεύει απαλά στην πλάτη μέχρι που μας βρίσκει ο υπνος αγκαλιά.
[...]
Ξημέρωσε και με αργές κινήσεις μην ξυπνήσω τον Nathan σηκώνομαι από το κρεβατι. Φοραω μια από τις μπλούζες του και αφού κάνω τα απαραίτητα πηγαίνω στην κουζίνα. Αποφασισα να μας φτιάξω πρωινό και συγκεκριμένα pancakes!. Ενώ ετοιμάζω νιώθω δύο χέρια να τυλίγονται γύρω από τη μέση μου. Πριν πω κάτι ο Nathan με γυρνάει και με βάζει στον παγκο. Αφήνω ένα γελάκι και μου δίνει ένα γλυκό φιλί. "καλημέρα μωρό μου". Λέει και χαμογελαει. "καλημέρα!". Λέω με τον ίδιο τροπο και παω να συνεχίσω μα αυτή τη φορά μου αφήνει φιλιά στον λαιμό. "μμ εγώ εσενα θέλω για πρωινό". Συνεχίζει και γελαω. "κατσε ήρεμος τώρα και θα με έχεις σε λιγάκι". Του λέω και ενώ κατσουφιαζει λίγο κάθεται στην καρέκλα. Μετά από λίγο τελειώνω με το πρωινό και μας σερβίρω. Εκείνος με τραβάει στα πόδια του και ενώ χαμόγελαω αρχίζουμε να τρώμε μαζι. Καθώς τρώμε αρχίζω να νιώθω ζαλαδες και σηκώνομαι." όλα καλα; ". Με ρωτάει ανήσυχος και εγώ νιώθω τάσεις αναγούλας. "μην ανησυχείς". Του λέω και πηγαίνω προς την τουαλέτα. Κλείνω την πόρτα και μετα απο πολύ ωρα βγαίνω. Το στομάχι μου νιώθει πολύ παραξενα δεν το έχω ξανα νιώσει ετσι. Μια φευγαλέα σκέψη περνάει στο νου μου.... Λες να ειμαι;... Αλλα δεν μπορεί! Συνεχίζω να σκέφτομαι. Ο Nathan έρχεται προς το μέρος μου. "παμε νοσοκομείο τώρα!". Λέει σοβαρός αφού ανησυχεί. Γνέφω καταφατικά και ετοιμάζομαι μαζί του ώστε να φύγουμε. Τελικα με βάζει στο αμάξι με τη βοήθεια του και οι ζαλάδες μου συνεχίζουν κάνοντας με να έχω άγχος. Το κινητό μου εκεί που δεν το περιμένω χτυπάει και βλέπω το όνομα της μητέρας μου στην οθονη. "θα της μιλήσω εγω". Λέει ο Nathan λόγω της κατάστασης μου. Τον παρακολουθώ την ώρα που μιλάει και η έκφραση του είναι αρκετά σοκαρισμένη. Αφού δεν μπορώ να ακούσω τι λένε περιμένω μέχρι που το κλείνει. "τι έγινε;". Ρωτάω περίεργη. "απο ότι φαίνεται οι γονείς σου ήρθαν εδω!". Ανακοινώνει και μένω έκπληκτη. Δεν με ειχαν ενημερώσει καν. Φτάνουμε στο νοσοκομείο και ο Nathan αφού παρκάρει με συνοδεύει μεσα. Αμέσως με πηγαίνουν σε ενα απο τα δωμάτια και έρχεται ενας απο τους γιατρούς για να με ελέγξει." παρακαλώ περίμενετε έξω ολα θα πάνε καλα". Του λέει ο γιατρός και με περιμένει έξω.
Nathan's POV
Περιμένω αρκετή ώρα και ανήσυχω όλο και περισσότερο. Και εαν έγινε κάτι σοβαρο;... Εαν πάθει κάτι δεν θα το αντέξω. Ολα ήταν τόσο όμορφα γιατί να καταλήξει ετσι. Τις σκέψεις μου διακόπτει ο γιατρός όπου έρχεται να με ενημερωσει. "με χαρά σας ανακοινώνω ότι απο οτι φαίνεται η σύντροφος σας είναι έγκυος!". Δηλώνει και νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα. Το αίσθημα χαράς μου ξανα επιστρέφει και είναι πιο έντονο από όλες τις φορές. Θα γίνω πατέρας! Μονολογώ και δεν το πιστεύω. Μπαίνω στο δωμάτιο όπου την ειχαν και την βλέπω που με κοιτάει αγχωμένη. Κάθομαι στην καρέκλα δίπλα της και της κρατάω το χερι. "ωστε.. Το εμαθες;". Με ρωτάει με φόβο. "θα γίνω πατέρας με την αγάπη της ζωής μου! Είναι ότι καλύτερο μπορούσα να ζητήσω... Μια οικογένεια μαζί σου". Της λεω και βουρκωνει καθώς χαμογελαει και της δίνω ένα φίλι στο μέτωπο. "είμαι τόσο χαρούμενη σε λατρεύω ". Μου λέει γλυκά......
Απο ότι φαίνεται η Jade είναι έγκυος!.... Οι γονείς της πως θα αντιδράσουν; και τι συνέχεια θα υπάρξει στην ευτυχία του ζευγάριου μας; 🤔 θα το μάθουμε στο επομενο😁τα λεμε❤️
~S
BẠN ĐANG ĐỌC
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
Lãng mạnBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...