28~

343 29 2
                                    

Κεφάλαιο 28ο~

Jades POV

Κοιταζω έξω από το παράθυρο και παρατηρώ τους δρόμους καθώς χάνομαι στις σκέψεις για το τι έχει οργανώσει ο Nathan για απόψε. Τον είδα που έστειλε και μήνυμα πριν οπότε υποψιάζομαι και αλλους σαν την Vasiliki είμαι σίγουρη πως και εκείνη είναι μεσα κάνει κατι τέτοια για μενα συχνα. Ξαφνικά το αμάξι σταματάει και βρισκόμαστε έξω από ενα μεγάλο κλαμπ. Αμεσως θυμάμαι την ονομασία την οποία έχει και καταλαβαίνω ότι αυτό το μέρος είχε ανεβασμενο και η Bella στο instagram. Ελπίζω να μην είναι εδώ και περιπλεχτει η κατάσταση, σκέφτομαι. "ολα καλα;". Λεει ο Nathan ολο περιέργεια αφού με είδε σκεπτική. Χαμογελάω. "ναι απλα είμαι πολύ χαρούμενη". Του απαντάω καθώς δεν θέλω να σκεφτεί αρνητικα και εκτιμάω ότι κανει. Βγαίνουμε μαζί από το αμάξι και αφού περάσουμε απο τους φυλακες στην πόρτα μπαίνουμε μεσα. Το μέρος ήταν γεμάτο και αφού πατήσω μεσα νιώθω εναν προβολέα κατα επάνω μου και όλοι στρέφουν το βλέμμα τους σε μενα. "χρόνια πολλα Jade τα επόμενα τραγούδια είναι αφιερωμένα! ". λεει ο DJ στο μικρόφωνο και παθαίνω σοκ αμέσως εμφανίζεται και η Vasiliki με τον Chris. Και μπαίνει το αγαπημένο μου τραγούδι. Είχαν κάνει κρατηση ενα μέρος του κλαμπ και ήταν δικό μας. "χρόνια σου πολλά ". Μου λένε και με αγκαλιάζουν. Παίρνουμε ποτα και καθόμαστε στο τραπέζι μας για αρχή. Τους ευχαριστώ για όλα και πιάνουμε την συζήτηση. Έχουμε αρχίσει να ζαλιζομαστε λίγο και οσο βραδιαζει γίνεται ακόμα καλύτερα έτσι σηκονομαστε και χορεύουμε. Εκει που δεν το περιμένω βλέπω μια Bella αναμεσα μας να χορεύει και εκείνη σαν ηταν στην παρεα μας. "αγάπη! Ηρθες τελικα χαίρομαι πολύ χρόνια πολλα είσαι θεα σήμερα!". Λεει και μου δίνει μια αγκαλια. Ανταποδίδω κάπως αβολα. Όλοι οι άλλοι την αγριοκοιτάζουν. "ας κάτσει μαζί μας δεν μπορεί να κάνει κάτι". Λέω διακριτικά στους άλλους. Συνεχίζουμε να χορεύουμε και η Bella οσο πάει φαίνεται διαφορετική στα αληθεια. Περνάμε πολύ ωραία και τωρα χορεύω αρκετή ωρα με τον Nathan. "παω να φέρω ένα ποτό θα έρθεις μαζί μου; ". Με ρωτάει και γνέφω καταφατικα. Ενώ πάμε να φέρουμε η Bella μας σταματάει. "ωπα καλε μην σταματατε εσείς θα σας φέρω εγω!". Λεει και χαμογελάω. "ευχαριστούμε". Απαντάω τελικά. Εκείνη πήγαινει. "πολύ καλή δεν είναι ξαφνικά; δεν την εμπιστεύομαι ". Δηλώνει ο Nathan. "ίσως απλά όντως άλλαξε όπως έλεγα πάντως ας μην της δώσουμε σημασία το θέμα ειναι να περάσουμε εμείς ωραία είναι και τα γενέθλια μου!". Τονίζω. Εκείνος χαμόγελαει και με φιλάει. "μμ ενηλικιωνεται το μωρό μου". Συνεχίζει και μου αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμο. Καταλήγουμε στο γωνιακό τραπέζι. Εγω τον κρατάω και το ευχαριστιεμαι. Τότε η Bella έρχεται και σταματάμε." ορίστε! Απολαύστε ". Λεει γλυκά και κάθεται λίγο πιο περα. Εμείς αρχίζουμε να πίνουμε και αυτή τη φορά το ποτό με κάνει να νιώθω πολύ περίεργα. Αρχίζω να ζαλίζομαι έντονα και το ίδιο φαίνεται και ο Nathan. Μετά από λίγη ώρα αυτή η περίεργη αίσθηση γίνεται πιο έντονη και νιώθω ταση αναγούλας. Σηκώνομαι και πηγαίνω αμέσως προς τις τουαλέτες ολα γυρίζουν δεν νιώθω καλα. Πίσω μου έρχεται η Bella και μου κρατάει τα μαλλιά ενώ βοηθάει. Αφού τελειώσω και πάω να γυρίσω να βγω από τις τουαλέτες ακούω την πόρτα πισω μου να κλεινει. "Bella νομίζω κλειδωθηκα άνοιξε μου!". Φωνάζω να με ακούσει. Την ακουω να γελάει και αρχίζω να έχω υποψίες ενώ ακόμα δεν είμαι τελείως καλα. Κοπάναω την πορτα με όση δύναμη εχω. "αλήθεια πιστευες ότι θα το άφηνα ετσι;.... Δεν έχεις δει τίποτα ακομα". Είναι τα τελευταία λόγια της και την ακούω να φευγει. Χανω τις αισθήσεις μου και λυποθημαω με έχει αφησει κλειδωμενη.....

Χαμος ε; 😶.... Τι σκοπό έχει η Bella... Γιατί άφησε την Jade εκει;... Εβαλε κάτι στα ποτα;... Και ο Nathan τι θα κανει;...

Γεια σας ξέρω το κοψα σε απότομο σημειο😬μεινετε συντονισμένοι για την συνέχεια! ♥️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Where stories live. Discover now