3~

488 39 11
                                    

Κεφάλαιο 3ο~

Jades POV

Φτάσαμε στο πάρτυ το οποίο γινόταν στο σπίτι ενος φοιτητή. Συναντήσαμε τον Chris ο οποίος όταν είδε τη vasiliki την άρπαξε και τη φιλησε. "εχεμ". Κάνω έγω και γελαω. Εκείνοι σταματάνε και μπαίνουμε όλοι μεσα. "παω να πάρω ενα ποτο" τους λέω και δεν έχουν κανενα θεμα προφανώς. Καθως πηγαίνω αναμεσα απο το πληθος ενας μόνο μου τραβάει την προσοχή άλλη μια φορά. Ο Nathan... Φορούσε ένα κοντομανικο μαύρο μπλουζακι, σκισμενο τζιν και αρβύλες, μπορούσα να δω ολα του τα τατου που μέχρι και αυτά τον έκαναν πιο σεξυ και μυστηριο. Αυτό που μου κινείσαι το ενδιαφέρον ήταν ότι αντί να πάει με ολες γύρω του που καθαρά τους έτρεχαν τα σαλια... απλα τις αγνοούσε σαν να μην υπάρχουν. Καθώς πάω προς το μερος του τον βλέπω να χάνεται από τα ματια μου. Υπήρχαν κάτι σκάλες ακριβώς από τη θέση που βρισκόταν οπότε αποφασίζω και παίρνω αυτο τον δρομο. Τελικά ανεβαίνω και φτάνω στην ταράτσα του σπιτιού ήταν μόνος κάνεις αλλος γύρω απλα εκείνος και το τσιγαρο του. Χωρίς να πω λέξη απλά πάω δίπλα του και ανάβω και γω το τσιγαρο μου χαζεύοντας τα αστέρια μαζί του. "τι κάνεις εσύ εδω". Με ρωτησε. "δεν ήξερα ότι απαγορεύεται να παω όπου θελω". Απάντησα με ειρωνεία. "και έτυχε να θες να πας εκεί που υπάρχω μόνο εγω ε;". Συνεχίζει και γελάει λιγο. Πρώτη φορά τον βλέπω να γελάει είναι όμορφος. "μπορεί". απαντώ και χαμογελαω και γω. Ξαφνικά γυρνάει στο μέρος μου και χωρίς να πει τίποτα βάζει μια τουφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου." είσαι διαφορετικη". Μου λέει με την βραχνή φωνή του. "και συ μυστήριος" απαντώ.  "θέλει πολύ χρόνο να με μάθει κάποιος και που σου μιλαω τυχερή Να νιωθεις". Δηλώνει. Εγώ τον κοιταζα και προσπαθούσα να τον καταλάβω. "παμε μεσα". Λέει και με τραβαει απο τον ίδιο δρόμο που ηρθαμε. Καθώς κατεβαίνουμε σκονταφτω και παω να πέσω μα με πιανει. Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει γρηγορότερα για κάποιο λογο. Τότε απλά συνεχίζει και περπατάει προς τα κάτω. Δεν μπορώ να τον καταλαβω είναι λες και ολο αλλάζει προσωπικότητα. Ξανα βρίσκομαστε στο πληθος, η vasiliki είναι άφαντη με τον Chris μάλλον κατάλαβα γιατί (😉). Έτσι απλά μένω μαζί του. Μου δίνει ένα ποτο και έτσι απλά αρχίσαμε να πίνουμε χωρίς να ανταλλάξουμε πολλες κουβέντες.

[....]

Το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται χορεύω και κολλάω επάνω του ενω εκείνος με κρατάει όλο πιο κοντά του. Και οι δύο γελάμε και ερχόμαστε όλο και πιο κοντά χωρίς να ξέρουμε τι κάνουμε. Εκεί που δεν το περιμένω με φίλαει βαθιά και εγώ ανταποδίδω. Με πάει σε μια γωνιά και φιλαμε ο ενας τον αλλον χωρίς σταματημό. Οι ανάσες Μου Πλέον έχουν εξαντληθεί και εκείνος αρχίζει να μου φιλάει και τον λαιμό κατεβάζοντας λίγο την τιραντα από το φόρεμα μου. Αφήνω αναστεναγμους. Πρωτου το καταλάβω σταματάει. "όχι". Έχω την εντύπωση πως λέει και το κεφάλι μου και το στομάχι μου καθώς και οι αισθήσεις μου με εγκαταλειπουν και λυποθημω......

Ποιος ειναι ο Nathan τελικά και γιατί φέρεται ετσι;.... Έχουν αποκτήσει αισθήματα η ήταν ολο μια φαση;.... Θα το μάθουμε στο επόμενο!

Αντε και τρίτο για σήμερα δεν έχετε παραπονο😂💁🏻‍♀️ τα λέμε λοβς❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ