Κεφάλαιο 17ο~
Jades POV
αποκοιμηθηκαμε στο αμάξι όλο το βράδυ. Ξημέρωσε και αφού το καταλαβαίνω ανοίγω τα μάτια μου. "NATHAN". φωνάζω γιατί καταλάβαινω ότι είναι ήδη αργά και χασαμε αλλη μια μερα στα μαθήματα. Ξαφνικά πετάγεται τρομαγμενος. "ΤΙ ΈΓΙΝΕ;" λέει ταραγμενος. "απλα έχουμε αργήσει μείναμε εδώ όλη νύχτα". Λέω με ηρεμία αυτή τη φορα. "αυτό ήταν και με ξύπνησες! Δεν με νοιάζει καν αν επιστρέψω μπορώ να μείνω και μαζί σου εδώ παντοτινά". Λέει και χαμογελάω. "εε και μένα θα μαρεσε αλλα πρέπει να επιστρέψουμε". Απαντάω." ελα ρε μωρό μου τώρα σε έχω ασε με να σε χορτασω". Λέει και καλα με παράπονο και με τραβάει επάνω του. τον φιλαω γλυκά και ανταποδίδει."καλα ντύσου τώρα γιατί όσο είσαι επανω μου έτσι μου έρχεται να πάμε δεύτερο γύρο". Λέει πονηρα και γελάμε. Ντυνομαστε με τα ρούχα που φοραγαμε αναγκαστικά και βγαίνουμε για να κάτσουμε κανονικα. Φτιάχνει το κάθισμα και μπαίνω και εγώ δίπλα ενώ εκείνος ξεκιναει.
[....]
Φτάνουμε στο πανεπιστήμιο και παρκερνει. Κατεβαίνουμε μαζί και μπαίνουμε μεσα ενω εκείνος μου κράταγε το χερι. Πολλοί μας κοιτάνε και κάνουν σχόλια για εμας αφού ήμαστε ζευγάρι μα δεν δίνουμε σημασια. Εκείνος με πηγαίνει μέχρι το δωμάτιο μου και ξαφνικα το τηλέφωνο του χτυπάει. Χμμ ποιος να ναι. Το σηκωνει.
Nathan's POV
κοιταζω το νούμερο στην οθόνη του Κινητού μου και δεν πιστεύω στα μάτια μου. Ο Noah!. Η Jade με κοιτάζει περίεργα με την Αντίδραση Μου Ετσι το σηκωνω.
Noah
Nathan! Πάει καιρος.
Εγω
Το ξερω φιλε καιρό θέλω να μιλήσουμε. Λοιπόν τι έγινε και καλείς έτσι ξαφνικά;Noah
Κανω ενα pool παρτυ αποψε κάτι ώρες μακρυά απο το πανεπιστήμιο σου. Άκουσα ότι είσαι εδώ τριγύρω έτσι σκέφτηκα να σε πάρω τηλέφωνο για να σε καλέσω!
Εγω
Σίγουρα θα ρθω ξέρεις δεν τα χάνω αυτά εγω. Πειράζει να φέρω παρέα;
Noah
Οποία θες φέρε εσύ αδερφέ μου ξέρεις εσύ τωρα.
Εγω
Ε σχετικά με αυτό έχω αλλάξει εχω κοπέλα οπότε κοφτά αυτα.Noah
οο να τα μας. Φέρτη να τη γνωρίσω κιολας! Φερε οσους θες βασικά είναι τεράστιο το μερος. Θα γίνει αποψε τα μεσάνυχτα ελπίζω να ρθεις ξανα μιλάμε.Εγω
Θα φροντίσω να ρθω τα λεμε.το κλείνουμε και η Jade αρχίζει να μου Κάνει ερώτησεις. "ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο NOAH;". "ο Noah είναι εκεινος που επιασα την Bella να το κάνουν. Το αγορι απο το μπαρ.". της ανακοινώνω και έχει μείνει να απορεί και να με κοιτάει. "κατσε και πως είναι φίλος σου αυτός...;". Αναρωτιέται με τη λογική. "ο Noah και εγώ γιναμε φίλοι μεσα απο την Bella κατά κάποιο τρόπο. Επαιξε και με τους δύο μας έτσι οταν ήταν μαζί μου ήταν ταυτόχρονα και μαζί του και μας έριχνε τα παραμύθια της. Στο τέλος εναντιωθηκαμε και οι δύο προς εκείνη και γελαγαμε γιατί την θεωρησαμε γελοία. Γιναμε φίλοι και υποσχεθηκαμε να μην ξανα αφήσουμε γυναίκα να μας μπλέξει. Σταματήσαμε να μιλαμε όταν ήρθα εδώ για μια νεα αρχη". Της λεω και για άλλη μια φορά χάνει τα λόγια της." και τι ήθελε τώρα; ". Ξανα ρωτάει." κάνουν ενα παρτυ σε πισινα και μου πε να φέρω οποιον θέλω για αυτό μπορεις να πεις στη φίλη σου και γω στον Chris να έρθουν με εμας". Ανακοινώνω και χαμογελάει ενθουσιασμενη. "τέλεια πάμε να τους ενημερώσουμε" λέει και μου δίνει ένα φιλί υστέρα μπαίνει στο δωμάτιο της.
Jades POV
Μπαίνω μέσα και τρέχω στην Vasiliki." ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΣΕ POOL ΠΆΡΤΥ ΑΠΟΨΕ! ". της λεω ενθουσιασμενη. "ωωω με ποιους;". Απαντάει. "εγω, εσυ, ο Nathan και ο Chris ". συνεχίζω και πηδαμε μαζί απο την χαρα σαν παιδιά δημοτικού. "τότε τι περιμένουμε ωρα να βρούμε ρουχα!". συνεχίζει ενθουσιασμενη....
Τι θα γίνει στο παρτυ.... Ο Noah τι ρόλο θα παιξει;.... Και μήπως θα έχουμε κάποιον απρόσμενο επισκέπτη;....
Γεια σας σήμερα η αλήθεια είναι δεν θα ανεβαζα γιατί δεν είμαι πολύ καλα αλλα δεν αντεξα να μη γραψω😂😅.... Ελπίζω να σας άρεσε τα λέμε στο επόμενο λοβς❤️
~S
KAMU SEDANG MEMBACA
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomansaBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...