Κεφάλαιο 6ο~
Jades POV
Τον βλέπω με αυτη και νιώθω λες και σπαω χωρίς να ξέρω το γιατί. Μένω να τους κοιτάω και με παίρνουν είδηση. Εκείνος δεν κάνει τίποτα απλά συνεχίζει ότι κανανε... Κρύβοντας τη μέσα σε μια ντουζιερα. Φεύγω το βάζω στα πόδια δεν αντέχω αυτή την εικόνα και έτσι δεν θα κάτσω εδώ να την βλέπω. Είναι ενας μαλακας δεν αξίζει καν που ασχολούμαι όπως λέω η αγάπη δεν υπάρχει! Και δεν θα αφήσω αυτόν να με κάνει να αισθανθώ τίποτα γιατί δεν αξίζει. Τρέχω προς το δωμάτιο μου και νιώθω πως τρέμω. Μπαίνω μέσα και φαίνομαι πολύ διαφορετική. Αρχίζω να πετάω κάποια πράγματα μου κάτω και δεν με ελέγχω. Η vasiliki καταλαβαίνει τι γίνεται και με κρατάει να ηρεμήσω. "JADE ΗΡΕΜΗΣΕ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΈΓΙΝΕ". "Ο ΠΟΥΣΤΗΣ ΠΗΔΙΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ!!!!". τότε εκείνη με κοιτάει με υπονοούμενο. "τον θες για αυτό σε επηρέασε ετσι". "ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΑΣ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΜΕ ΟΠΟΊΑ ΘΕΛΕΙ". "ΖΗΛΕΎΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌ". "δεν ζηλεύω, αρκετα". Λέω και κάθομαι στο κρεβάτι μου ενώ δάκρυα αρχίζουν να κυλανε χωρίς να το καταλαβαίνω. Εκείνη με αγκαλιασε και εγώ εκλαιγα χωρίς να λέω τίποτα. Μετα απο λίγο Σταμάτησα." σε παρακαλώ μη στεναχωριέσαι... ". Μου λέει να με ηρεμήσει. Παίρνω μια ανάσα και καθαρίζω το πρόσωπο μου. "καλά είμαι δεν με ενδιαφέρει τελος". Δεν λέω τίποτα παραπάνω και ξαπλώνω θέλοντας να κοιμηθω Και να το αγνοήσω. Η vasiliki προσπαθοντας αρκετή ώρα να με ηρεμήσει τελικά πήγε και ξάπλωσε και εκείνη.
Vasilikis POV
Δεν μαρεσει να την βλέπω έτσι είναι κολλητή μου χρόνια και την ξέρω καλά να καταλάβω ότι όντως τον θέλει και δεν το παραδέχεται. Αλλα και εκείνος τι σκατα θέλει τελικα. Θα μάθω περισσότερα γιατί θέλω να τη Βοηθήσω. Στέλνω μήνυμα στον Chris.
Εγω
Πες μου Το δωμάτιο του Nathan είναι επείγον.
Baby💋
Γιατί τι έγινε;
Εγω
Μαλακιες. Ξέρω Πως θέλουν ο ένας τον Άλλον μα είναι τόσο ίδιοι και δεν το παραδέχονται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι για να ζηλέψει της τα κάνει.Baby💋
Ο Nathan έχει περάσει πολυ άσχημα στην ζωή Του Και δεν αφήνει τον εαυτό του να νιώσει απο τοτε... Υποθέτω Πως ξεσπάει.Εγω
Πρέπει να σταματήσει αυτό.Baby💋
Έχεις κάτι στο μυαλό σου;Εγω
Χμ μπορεί Και να χω.. Αλλα δεν θα κάνουμε κάτι ακομα θέλω Να δω Πως θα πάει το πράγμα λίγο Καιρό.[...]
Jades POV
Ξυπνάω χωρίς καμία όρεξη. Ντύνομαι πρόχειρα χωρίς να δίνω πολύ Σημασία σήμερα. Η vasiliki είναι εκτός Δωματίου και το κινητό της είναι ανοιχτό καθώς περνάω βλέπω πως μιλαγε για εμένα και τον αλλον.. Μπορεί να πιστεύει έτσι αλλα εγω δεν τον Θέλω λεμε!. Πηγαίνω στην ταξη μόνη Μου αφού δεν την Βρίσκω και ξανα τα ίδια... Ο Nathan στους διαδρόμους μπροστά σε όλους να χει Βάλει μια στα ντουλαπάκια να την φασωνει. Δεν περίμενα κάτι αλλο αφού όσο πάει γίνεται χειρότερος... Περνάω δίπλα τους και κάνω ότι Σκοντάφτω σε εκείνους διακοπτώντας τους. Εκεινος το παρατηρεί ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ. "αντε Γαμησου". Λέω μέσα απο τα δόντια μου και συνεχίζει. Χωρίς καν να κλείσω το ντουλαπάκι αγνοώ τα πάντα και πάω στην ταξη Μου Διπλα.
Nathan's POV
"Μωρό Μου πάμε να το συνεχισουμε στις τουαλέτες". Συνεχίζω να την φασωνω χωρίς να της επιτρέπω να μιλάει.. Για κατι λεπτά το μυαλό Μου πάει Αλλού και φαντάζομαι κάτι άλλο μάλλον καποια... "jade.." ψυθιριζω άθελά Μου Στο αυτί αυτης ενώ είχα κλείσει τα μάτια μου Και την Αγγίζα Παντού. "ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ JADE". φωνάζει αυτή και γελαω. "για αυτό Δεν με ενδιαφέρεις αντε τον πουλο τώρα και εσύ, έχω και σε άλλες να παω". Της λεω καθώς φεύγω και μπαίνω στην ταξη με ενα τσιγάρο στο στόμα. Όλοι Με Κοιτανε σαν καθηστεριμενα μαζί και ο μπάσταρδος ο καθηγητής. "ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ; ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ; ". κραζει ενώ τον γράφω εκεί κάτω." σε πανεπιστήμιο; " λεω γεμάτος ειρωνεία. Και ακούω το γέλιο της. "καλα όχι ότι Θα καθόμουν κιολας έχω και δουλειές". Λεω με έμφαση κοιτώντας την Jade στα ματια και αρπάζοντας άλλη μια τύχαια πουτανα......
Τρίτο σήμερα δεν έχει ξανά γίνει 😜! Δεν θα πω Τίποτα νομίζω καταλάβατε 😶😉❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...